2019-05-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria
Babbe barnen trivs inte här, de skriker om hjälp med slag, hot och våld.
De vill att samhället ska sätta dem på ett flyg hem. För de blev hit lurade av smugglarna. De skulle få allt i detta paradis av dumma flata svenskar.

Problemet är att vi i Sverige uppfostrar invandrarungdomarna till att se sig själva som offer för rasism.

Invandrarungdomar lär sig sedan barnsben att de är förtryckta. Att svenskarna är rasister.

Invandrarna skriker rasist i tid och otid, oavsett vad.
Citera
2019-05-08, 10:21
Medlem
Enligt en Youtubekommentar är det följande: https://www.ratsit.se/20030404-Amer_Asaad_Kil/bQlvzvpviGtu-CKEB5xrUDbcY9GJmZnTcF7PQAlrsAk
Citera
2019-05-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Fair enough, förstår vad du menar. Larvigt att araber skulle ta illa upp av en sydstatsflagga dock, men dom är ju inte världskända för att tänka innan dom agerar i affekt precis

Araber hatar ju negrer så en sydstatsflagga borde ju snarare applåderas
Citera
2019-05-08, 10:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Araber hatar ju negrer så en sydstatsflagga borde ju snarare applåderas
Araben har antagligen ingen som helst ide om vad det är för flagga.
Dags att åka hem.
Citera
2019-05-08, 10:30
Medlem
Hur kan vi välja att hata en hel ras, eller grupp av människor... Enbart på grund av hur de allihop beter sig? 😉

Nämen detta såg ju riktigt illa ut, Vet vi vad som låg till grund för deras mysiga beteende?
Citera
2019-05-08, 10:30
Medlem
Återigen exempel på att Araber är världens sämsta ras, alla kategorier.

Det börjar bli dags att skicka ut såna här inavelsbarn och jag lutar mer och mer åt att föräldrarna som inte kan uppfostra fungerande individer ska följa med ut.
Citera
2019-05-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrillseekers
Hur kan vi välja att hata en hel ras, eller grupp av människor... Enbart på grund av hur de allihop beter sig? 😉

Nämen detta såg ju riktigt illa ut, Vet vi vad som låg till grund för deras mysiga beteende?

Hade det varit två svenska killar som spöat en 15-årig arab hade vi haft fackeltåg mot rasism och Löfven på plats. Polisen hade lagt alla resurser på att sätta fast svenskarna för hatbrott. Nu händer det inte ett skit. Epa-killen bör ju ha ett gäng kompisar som kan leta upp idioterna och ge dom en rejäl omgång. Om inte babbar är i numerärt överläge så är dom fega strykrädda skitar
Citera
2019-05-08, 10:38
Medlem
okok1s avatar
Nu måste polisen och socialtjänsten ta i med hårdhandskarna och börja fika med GM minst 2 gånger i veckan!!!
Citera
2019-05-08, 10:42
Medlem
JumpingJacks avatar
Rektorn på skolan där de inblandade går anser att det beror på rasism. Oklart från vilket håll, han eller hon kanske menar att gärningsmännen är tokrasister som hatar svenskar.

Vem är rektorn?

Citat:
Och snart började det också ringa i telefonen hos rektorn på den högstadieskola där några av de inblandade går.
Två grupperingar

Enligt rektorn är bakgrunden två grupperingar på skolan som "haft tankar om varandra" under en tid.

Gängen består enligt rektorn av "svenskar" och "invandrare" och det finns rasistiska undertoner i konflikten.

https://www.nwt.se/2019/05/07/jag-ar-nedringd-av-oroliga-foraldrar/
Citera
2019-05-08, 11:09
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mustmusti
Hur kan ingen ha kommit ut med namn på babben än? Om det ej vore för den sista sparken skulle jag ha tagit det lugnt men den tände en rejäl ilska inom mig.

Du kan ju börja med att läsa tråden...

Hint: inlägg #355
Citera
2019-05-08, 11:11
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Om du alla läser vad jag skrev tidigare så heter hen som filmar LINUS NEUMANN.

Öh jaha?

Jag fick en fråga om JAG hade namnet på kameramannen, svaret på den frågan var nej.
Citera
2019-05-08, 11:31
Medlem
Mest en kille som e vild. Sen håller jag fan med. Bort med högspelande eparaggare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in