2019-05-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Tänk att det finns så skitnödiga människor dom du och han du citerade! Så farligt att ha lite skoj med sjuk humor. och ett glatt humör......

I kombination med IQ daggmask blir det bara löjligt. Inte undra på förresten att Sveriges försvarsmakt suger med såna mesar som honom anställda!
Citera
2019-05-07, 19:41
Medlem
DyslexiKungens avatar
En härlig taktik av Nick, nu får han komma iväg och få mat och en egen säng, Han kommer säkert tillbaka👌
Citera
2019-05-07, 19:47
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intratec
Kära forum,

Var det ingen som retade sig på CS Hamiltons tydliga talstörning?

Det är väldigt ångestladdat att höra Sebastian tala också, det är som trög sirap. Han är nog ingen raketforskare.

Är det bara jag som reagerar på det månntro?

För övrigt tycker jag att det märks tydligt att ingen ska kränkas i årets Robinson. Det är stor skillnad från förra säsongen.
Jag har mer retat mig på CS dåliga stavning när han skrivit här än på hans dialekt.

Att Sebastian är en seg person märks mer än väl. Framstår ibland som lätt utvecklingsstörd när han sitter med öppen mun och tom blick eller när han med gråten i halsen säger nåt om Anna, Nick eller sin mamma.
Citera
2019-05-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag har mer retat mig på CS dåliga stavning när han skrivit här än på hans dialekt.

Att Sebastian är en seg person märks mer än väl. Framstår ibland som lätt utvecklingsstörd när han sitter med öppen mun och tom blick eller när han med gråten i halsen säger nåt om Anna, Nick eller sin mamma.

Att CS är skåning är ju inte så mycket att göra åt men att han stavar så illa är värre. Såna advokater kan ju inte duga mycket till.

Och nu sitter Anna och gråter som en liten flicka. Det kanske finns en orsak till att män dominerar i samhället.
Citera
2019-05-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Sophie hörde också till de som hade koll på tårkanalerna. Jag är så less på att höra om Bonnie's, Robert's och Nick's döttrar och hur jobbigt det är att vara utan dem. Varför läggs så mycket programtid på detta? Produktionen borde hitta på lite roliga tävlingar/uppdrag som deltagarna kunde ägna sig åt på stranden istället för att bara softa/grina. T ex vilket lag bygger den bästa stolen av material de har på stranden o liknande uppdrag. Så kunde de få ta med sig uppdraget till nästa lagtävling för bedömning av Anders. Vinnande lag vinner nåt kul. Så kunde man få se lite action på stranden mellan tävlingarna istället för detta evinnerliga grinande.
Lite Farmen mix.
Citera
2019-05-07, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu ringer brööööööööölli
Citera
2019-05-07, 19:54
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000

Och nu sitter Anna och gråter som en liten flicka. Det kanske finns en orsak till att män dominerar i samhället.
Och stunden efter fick morsgrisen tala i telefon .Vilken jävla grinfest det har blivit.
Bra tv? Nej, inte direkt
Citera
2019-05-07, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Ni ser, samtalet till dottern hade varit onödigt för Nick
Citera
2019-05-07, 19:58
Medlem
DyslexiKungens avatar
Det var tydligen värre med Nick ändå, han fick avbryta Robinson
Citera
2019-05-07, 19:59
Medlem
cirkuspoliss avatar
Nick! Robinsons största looser nånsin. Utröstad direkt 1a gången, kung av webb-tv tills han får åka till Robinson där han kvaddar direkt 2a gången. Sicken sopa.
Citera
2019-05-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Och stunden efter fick morsgrisen tala i telefon .Vilken jävla grinfest det har blivit.
Bra tv? Nej, inte direkt
Ja man undrar om dom skrivit på kontraktet när fom var dyngraka en fredagkväll på förortspuben.
Dom borde väl veta att det inte bara är en weekend trip till Fiji.
Citera
2019-05-07, 20:02
Medlem
DoktorNos avatar
Sedär, åtminstone två som hörsammat min önskan om att gå och fiska. Bara för det ska jag heja på Linn och Fia resten av avsnitten. Fina jäntor båda två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in