2019-05-06, 23:30
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Lägg märke till Sebastians frisyr i dagens pristävling.

Haha, jaa. Jag gillar verkligen den frisyren! Noterade att även att i söndagensavsnitt, att det var första gången jag såg Fia i utsläppt hår.
Citera
2019-05-06, 23:34
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Märkligt och fegt av Anna att inte ta upp det direkt med Sophie utan först på ett öråd. Särskilt med tanke på att Sophie räddade kvar Anna vid förra örådet. Man kunde tycka att Anna skulle ha liite längre till kniven i ryggen med tanke på det, men tydligen inte. Anna tror att hon har "pannben" vilket hon verkligen inte har. Hon har en falsk självuppfattning, är lat och har nu visat sig otacksam och otrevlig. Just nu min hatperson nr 1.

Tycker också att det är konstigt att de inte pratar ut om sånt. För de har verkligen massor av tid att prata med varandra på dagarna. Sen så vill produktionen ha lite drama, så de kanske lyckas trigga dem i synkar om att sätta dem på plats under örådet eller något liknande.
Citera
2019-05-07, 00:52
Bannlyst
Hur länge ska de fyras gäng torteras på Utposten? Det är inte värdigt att visa i TV ens. Buren tog priset vad gäller förnedring.
Citera
2019-05-07, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Hur länge ska de fyras gäng torteras på Utposten? Det är inte värdigt att visa i TV ens. Buren tog priset vad gäller förnedring.

Tills de är en eller två kvar antar jag. De kan ju inte ta tillbaka alla till tävlingen antar jag. Så det lär bli ännu värre för dem där.
Citera
2019-05-07, 04:09
Medlem
MissPerky.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Bitterhet kan göra otäcka saker med en människa, det är dessutom oattraktivt.

Tror inte heller hårtransplantationerna kommer att kompensera detta.

Gå vidare med ditt liv och försök hitta glädjen.

Robinson var inte din grej helt enkelt.

Snark.

+1
Citera
2019-05-07, 05:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Alla gnäller om den ensidiga kokoskosten men ingen verkar anstränga sig för fem öre för att få någon annan mat i magen. Möjligen Linn då, som äter kackerlackor, larver och allt möjligt.
Gå för fan iväg och fiska!
Min högst preliminära huvudräkning fick fram att just Linn gått ner minst i vikt procentuellt sett trots att hon är aktiv hela tiden. Förmodligen den proteinrika kosten som gjorde det.
Citera
2019-05-07, 06:17
Medlem
Väldigt tyst just nu från alla som tidigare skrivit om all mat de får från produktionen?
Citera
2019-05-07, 07:01
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Trodde Nick att Anna skulle bjuda honom på middag..

Ja pinsamt. Han är så hungrig att han har tappat det fullständigt.
Citera
2019-05-07, 07:45
Medlem
FinSweVintages avatar
Sebbes egen förklaring angående brevutdelningen (från FB):

"För er som ville ha svar på brevet frågan!
Många tycker att vi borde ha lottat ut breven, absolut det hade varit jättebra och så här i efterhand! Dock så ville kamera teamet att jag skulle välja ut några som jag skulle sätta mig ner och diskutera med!
Det ni inte fick se när vi satt och diskuterade om vilka som skulle få breven är följande:
Linn hade fått informationen om att breven var skrivna innan vi lämnade Sverige från Nick. Då undrade jag hur han kunde veta det? Då hade Nick berättat att han hade fått samtalet om Robinson när han va i USA, och att hans tjej då satte sig och skrev brevet när dom var där. Jag hade ju ingen aning om att breven var skrivna innan vi lämnade sverige🤔 men när jag läste mitt brev så märkte jag det. Så han talade helt sonika om att hans tjej skrivit brevet och att han visste om det.
Bonnie/Linn och Klas: tyckte att jag borde ta ett brev till mig själv!
Många kommer nu skriva, men hur kunde du lita på va linn säger, jo för att jag tror inte att hon skulle ljuga om en sån sak!"
Citera
2019-05-07, 09:12
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Min högst preliminära huvudräkning fick fram att just Linn gått ner minst i vikt procentuellt sett trots att hon är aktiv hela tiden. Förmodligen den proteinrika kosten som gjorde det.

Eller att hon äter konstant, t.o.m. under örådet satt hon och mumsade på nåt.

En riktig tjockis!
Citera
2019-05-07, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Exakt vad jag sa också! Tål inte hans dumma flin och alla floskler han vräker ur sig!
Tänk att det finns så skitnödiga människor dom du och han du citerade! Så farligt att ha lite skoj med sjuk humor. och ett glatt humör......
Citera
2019-05-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Tycker också att det är konstigt att de inte pratar ut om sånt. För de har verkligen massor av tid att prata med varandra på dagarna. Sen så vill produktionen ha lite drama, så de kanske lyckas trigga dem i synkar om att sätta dem på plats under örådet eller något liknande.

Fast det är ju omöjligt att veta, eller dra några stora växlar av, vi ser ju en bråkdel av allt som händer. Att Sophie satt helt tyst och inte kände nåt behov av att försvara sig indikerar väl också på att saken redan var utagerad, hon verkade ju inte speciellt förvånad över att Anna kände till vad hon hade sagt.
Senast redigerad av dianna-agron 2019-05-07 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in