2019-04-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Är det nån jävel som tittar på Robinson nu när det går på TV, då? Efter allt gnäll i tråden på spoilers. Inte en enda kommentar 23 min in i programmet.

Jag kollade på tv. Men om jag kan tittar jag i förväg på tv 4 play.
Citera
2019-04-18, 20:13
Medlem
XtraXs avatar
Tittar just nu på gränslandet på sjuan (ingen aning om att det gick där, trodde bara det var tv4play.) Således aldrig sett det innan, är det tävlingar och utröstningar även där eller hur funkar det?
Citera
2019-04-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nu tycker man synd om forna lag Nord (var de tvungna att byta namn på lagen nu också) när man såg hur hopplösa de kände sig när de kom till det förstörda lägret. Otroligt hårt straff.

De måste få mat i smyg alltså, hur kan de annars fortfarande ha mycket hull på kroppen. Tex Janicka, Linn, Suzanna. Eller var de smällfeta när Robinson startade?
Tänkte också på hur lönnfeta dom ännu är. Får dom c-vitaminer eller salter dom måste ju svettas ur en del.
Citera
2019-04-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Tänkte också på hur lönnfeta dom ännu är. Får dom c-vitaminer eller salter dom måste ju svettas ur en del.

Robinson bantningskuren biter inte på vissa. haha Men det är konstigt, de får nog lite käk i smyg. Medans vissa andra syns det tydligt på att de gått ned och jättesmala. Men det är klart personer som Peter, Åsa, Robban, Sebastian var normalbyggda innan Robinson, och inte tjocka.
Citera
2019-04-18, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Du har alldeles rätt, det var så det stod. Bra på balans och bra på simning. Jävligt konstigt att det inte var någon simning i tävlingen.

Om man ska vara petig så simmade de väl ut till plattformarna, så om man var snabbare på att simma skulle man kommit upp på plattformen snabbare. Dock var de så nära stranden att de knappast blev någon skillnad, särskilt som man ändå var tvungen att vänta på resten av laget.
Citera
2019-04-18, 20:38
Medlem
Skibars avatar
Såg någon mer nu i avsnitt 25.. Sophie har helt plötsligt ögonbryn..? Supersmala och välplockade, men de fanns!👌
Citera
2019-04-18, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Du har alldeles rätt, det var så det stod. Bra på balans och bra på simning. Jävligt konstigt att det inte var någon simning i tävlingen.

Ja lite förvånad men en simtävling kommer
kanske längre fram.
Citera
2019-04-18, 20:58
Medlem
Kukdödaren förlåt Kubdödaren i gränslandet.
Åsa torskade.
Citera
2019-04-18, 20:59
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tittar just nu på gränslandet på sjuan (ingen aning om att det gick där, trodde bara det var tv4play.) Således aldrig sett det innan, är det tävlingar och utröstningar även där eller hur funkar det?

Bara tävlingar, ingen utröstning
Citera
2019-04-18, 21:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Bara tävlingar, ingen utröstning

Tack för svar såg hela avsnittet så jag fattar nog hur det går till.
Citera
2019-04-18, 21:54
Medlem
DoktorNos avatar
Det var ju spännande att se resultatet av Robinsontävlingen i dagens program.

Ska bli intressant att se hur det går fortsättningsvis. Det lär ju bli ett kattrakande hos de båda pakterna i Nya Nord för att förmå Klas att "välja sida och så ska det bli extra roligt att få se Miss Munsår bli utröstad i nästa öråd. För nån immunitetstävling lär hon inte vinna och jag tror att inte ens Sophie vill ha henne kvar längre.
Citera
2019-04-18, 22:22
Medlem
Som om det inte varit klart sedan länge att TV4 styr o ställer blev det för mycket i det senaste avsnittet tycker jag. Det är ju inte längre upp till deltagarna/lagen att pakta och tävla sig till final utan helt upp till TV4 vilket gör det hela helt ointressant framöver imho.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in