Citat:
Ursprungligen postat av
OberynMartell
Tänkte också på hur lönnfeta dom ännu är. Får dom c-vitaminer eller salter dom måste ju svettas ur en del.
Robinson bantningskuren biter inte på vissa. haha Men det är konstigt, de får nog lite käk i smyg. Medans vissa andra syns det tydligt på att de gått ned och jättesmala. Men det är klart personer som Peter, Åsa, Robban, Sebastian var normalbyggda innan Robinson, och inte tjocka.