2019-05-07, 19:22
Medlem
Kemiske Alis avatar
Man kan ju bara drömma om att svenskar samlar sig på orten och spöar sandnegrerna, tyvärr är lojaliteten dålig mellan svenskarna, t.o.m. inom blodssläkt är det uselt. Mina egna släktingar står som fån när jag säger att svartskallarna är det största hotet mot Sverige och svenskarna. Noll insikt!
Citera
2019-05-07, 19:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Helt fantastisk vinkling av händelsen av SVT. Den enda frågan denna Sandra Ruuth kommer sig för att ställa till polisen är huruvida det är olagligt att sprida filmen. Inte så mycket som en fråga om gärningsmännen gripits.

Som sagt: Det är filmen som är problemet. Det är spridandet av filmen som borde vara brottet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/misshandelsfilm-sprids-pa-internet

Precis det är sanningen som skall förbjudas och lagföras, brottet är helt oviktigt eftersom det var en otrogen svenne som var offret. Tänk om det var svenskar som misshandlat immigranten då hade SVT själva visat filmen.
Citera
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Helt fantastisk vinkling av händelsen av SVT. Den enda frågan denna Sandra Ruuth kommer sig för att ställa till polisen är huruvida det är olagligt att sprida filmen. Inte så mycket som en fråga om gärningsmännen gripits.

Första jävla stycket i brödtexten.

"– Jag kan bekräfta att det pågår en förundersökning om en misshandel i Kil, men i övrigt har jag inte hunnit titta på ärendet ännu, säger åklagaren Sara Nerman som är förundersökningsledare."

Det är alltså anmält och undersöks i nuläget.

Sen följer ett lika långt stycke om huruvida det är olagligt att sprida fimen
Citera
Medlem
SveaBaners avatar
När hände detta?
Citera
2019-05-07, 19:26
Medlem
"Gärningsman 1" Beige keps, blåjeans och vita gymnastikskor
Amer Assad, Storgatan 65 lgh 1201
665 30 Kil
Personnummer 030404-7434
Har telefonnummer: 076 326 25 53 (enligt youtube)

"Gärningsman 2" mobilfilmar och bär svarta Adidas byxor samt svarta Nike skor
Mohammad Jafari, Kolonigränd 41 lgh 1103
665 32 Kil
Personnummer 030506-6631

Våran älskade statsminister bryr ju sig så mycket om svenskarna så var nådiga nu
Citera
2019-05-07, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
NMR hade ju en nyhetsartikel om detta tidigare, men nu har de tagit bort den?

Min gissning är att det kommer upp en artikel om saken senare ikväll, som uppvärmning inför vad som komma skall.
Citera
2019-05-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBaner
När hände detta?
1 maj tror jag mig ha läst någonstans.
Citera
2019-05-07, 19:29
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBaner
När hände detta?

Övergreppet skedde den första maj enligt SR Värmland.
Senast redigerad av fernebo 2019-05-07 kl. 19:32.
Citera
2019-05-07, 19:34
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Det är anmärkningsvärt att ingen av alla raketforskare här inne har tänkt på det uppenbara:

Vad brukar bonniga tonårsraggare i EPA spela för musik på hög volym?

Inte sällan är det främlingsfientliga/nationalistiska toner som Ultima Thule, Völund Smed och ibland rent nazistiska som Pluton Svea.

Alla som gick förbi en bil som spelade musik om att utrota en hade reagerat våldsamt.
Citera
2019-05-07, 19:38
Medlem
Det är väl inte bara två GM, en ytterligare har bevisligen filmat misshandeln o bör inräknas, samt vem vet hur många av GM’s kompisar som fanns i bakgrunden o inte syns i filmen?
Citera
2019-05-07, 19:40
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Det är anmärkningsvärt att ingen av alla raketforskare här inne har tänkt på det uppenbara:

Inte sällan är det främlingsfientliga/nationalistiska toner som Ultima Thule, Völund Smed och ibland rent nazistiska som Pluton Svea.

Alla som gick förbi en bil som spelade musik om att utrota en hade reagerat våldsamt.

Du har en bra poäng vilket jag tror många missar.
Dock ser man inget av det i filmen, man ser en kulturberikare ge sig på en kille som inte försvarar sig.
Hade det vart en EPAnasist hade han nog slagit tillbaka.
Jag föredrar dock EPAraggare före araber alla dagar i veckan.

Vad kommer hända nu?
Ser att folk i tråden skriver "Nmr ska dit" vad äre för BS?
Har någon nån kontakt till GM, vet vad dom gör nu? MTP den stora spridningen i sociala medier idag samt dessa forum borde dom må rätt jävla dåligt.
Citera
2019-05-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW

Är du alldeles ifrån vettet?
Jo för dessa blattar har ju stenkoll på den typen av musik.
Detta hände enbart för att offret var svensk.

Oväntat så svarar inte fittan vars mobilnr las ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in