2019-05-07, 17:14
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Här får man ge lite cred till Mattias, Klas, Fia, Emilio, Linn och Tobias som aldrig håller på och bölar vilket är tröttsamt. Nu får man ju inte se allt så man vet inte säkert men efter så här lång tid så kanske det stämmer.

Renskötar’n har väl lipat lite från och till.
Citera
2019-05-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Han kanske försöker pakta in sig med gamla lag syd och få ut Seb/Nick/Anna-pakten, kan ju vara taktiskt smart?
Kan också vara så att han ser henne som relativt ofarlig och att hon är liten i maten innebär ju att det är bättre för gruppen att ha henne kvar så det blir lite mer mat att dela på.
Citera
2019-05-07, 17:26
Medlem
Intratecs avatar
Kära forum,

Var det ingen som retade sig på CS Hamiltons tydliga talstörning?

Det är väldigt ångestladdat att höra Sebastian tala också, det är som trög sirap. Han är nog ingen raketforskare.

Är det bara jag som reagerar på det månntro?

För övrigt tycker jag att det märks tydligt att ingen ska kränkas i årets Robinson. Det är stor skillnad från förra säsongen.
Citera
2019-05-07, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Det hade varit väldigt intressant att få sett hur Sophie, som ju bevisligen tycker att har man åkt ut så har man, reagerat över ett erbjudande om en andra chans.

Citat:
Ursprungligen postat av Linkan29
Ta bort det helt är ju ett gångbart alternativ också, ja...

Att de andra tycker det trist när utslagna kommer tillbaka är ju självklart. Det blir ju mer konkurrens då... Jag tror ju inte de som beklagar sig skulle välja att åka hem frivilligt om de hade varit i samma sitts (dubbelmoral).

Alla är sig själv närmast och tar tacksamt emot alla chanser de får men gnäller när andra får fler chanser...

Men man kan absolut diskutera om andra och tredje chanser tillför något. Blir Robinson bättre av detta?
Jag håller med om att Utposten borde tas bort. Jag tycker att det känns rent orättvist om Jannicke och Peter ska promenera in i Robinson igen, efter att ha åkt ut både ur Robinson OCH Gränslandet. Nån måtta får det vara! I Kalle Svenssons anda bör de få utstå ett rejält piskstraff eller liknande om de verkligen ska få komma tillbaka. Är de villiga till det, ja då kan de få komma tillbaka.
Citera
2019-05-07, 17:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Fotboja 2 dygn och inte ett gnäll sen fastkedjad och muttrade lite men har han lipat? Hans Robinson har ju varit riktigt tuff.

Int nå å göra åt den saken.
Citera
2019-05-07, 17:37
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Fotboja 2 dygn och inte ett gnäll sen fastkedjad och muttrade lite men har han lipat? Hans Robinson har ju varit riktigt tuff.

Int nå å göra åt den saken.

Lipade när Långskanken åkte ut. Lipade när Anders hissade upp breven i flaggstången. Vet att han lipat minst ytterligare en gång, kommer dock inte ihåg i vilket sammanhang.
Citera
2019-05-07, 17:39
Avslutad
Citat:
Här får man ge lite cred till Mattias, Klas, Fia, Emilio, Linn och Tobias som aldrig håller på och bölar vilket är tröttsamt. Nu får man ju inte se allt så man vet inte säkert men efter så här lång tid så kanske det stämmer.
Sophie hörde också till de som hade koll på tårkanalerna. Jag är så less på att höra om Bonnie's, Robert's och Nick's döttrar och hur jobbigt det är att vara utan dem. Varför läggs så mycket programtid på detta? Produktionen borde hitta på lite roliga tävlingar/uppdrag som deltagarna kunde ägna sig åt på stranden istället för att bara softa/grina. T ex vilket lag bygger den bästa stolen av material de har på stranden o liknande uppdrag. Så kunde de få ta med sig uppdraget till nästa lagtävling för bedömning av Anders. Vinnande lag vinner nåt kul. Så kunde man få se lite action på stranden mellan tävlingarna istället för detta evinnerliga grinande.
Citera
2019-05-07, 17:50
Medlem
Intratecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Sophie hörde också till de som hade koll på tårkanalerna. Jag är så less på att höra om Bonnie's, Robert's och Nick's döttrar och hur jobbigt det är att vara utan dem. Varför läggs så mycket programtid på detta? Produktionen borde hitta på lite roliga tävlingar/uppdrag som deltagarna kunde ägna sig åt på stranden istället för att bara softa/grina. T ex vilket lag bygger den bästa stolen av material de har på stranden o liknande uppdrag. Så kunde de få ta med sig uppdraget till nästa lagtävling för bedömning av Anders. Vinnande lag vinner nåt kul. Så kunde man få se lite action på stranden mellan tävlingarna istället för detta evinnerliga grinande.

Mitt i prick. Det är det nya Robinson med 80% grinande och ingen som får bli kränkt. Alla ska få vara med också. Det verkar ju inte som att någon kan bli utröstad i princip.
Citera
2019-05-07, 17:55
Medlem
bagarn29s avatar
Vad gick tävling ut på igår (måndag). Såg bara att Anna vann något pris. Allsvensk fotboll var viktigare.
Citera
2019-05-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Nej men han är ganska negativ, ett under att han är kvar.
Citera
2019-05-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad gick tävling ut på igår (måndag). Såg bara att Anna vann något pris. Allsvensk fotboll var viktigare.
Kolla avsnittet på tv4play ?
Citera
2019-05-07, 18:35
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Göra bollar av gyttja och kasta ner pinnar av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in