2019-05-06, 18:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Tror inte hon sagt det bara, har inte hört henne säga fula ord i övrigt därför så tror jag inte det. Anna har ju heller inte hört det. Eller har hon vävt en flygande matta av sina ögonbryn och spionerat uppifrån?
Det blev ju en hel del kritik mot att produktionen släppte fram CH med orden korta tjocka så de kanske ändrade då fitta känns grövre.
Citera
2019-05-06, 19:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast den som låg ner hade långt hår. Det är bara Nick som har det av de äldre manliga deltagarna.

Okej då är det så.
Citera
2019-05-06, 19:37
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Någon undrade om Anna hade en rumpa. Jodå här verkar hon ha en.

https://www.instagram.com/p/Bv9SDxIDJFd/

https://www.instagram.com/p/BveAKbpDhjH/

Hon är jäkligt vacker. https://www.instagram.com/p/BksbbPAAxnh/

Lol, långt ifrån vacker skulle jag säga. Och vad fan är det där för platt rumpa? Obefintlig nästan. Medioker tjej med rumpa under medel.
Senast redigerad av enlevandeman 2019-05-06 kl. 19:45.
Citera
2019-05-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Lol, långt ifrån vacker skulle jag säga. Och vad fan är det där för platt rumpa? Obefintlig nästan. Medioker tjej med rumpa under medel.

++++1
Citera
2019-05-06, 19:50
Medlem
DoktorNos avatar
Ingen som var smart nog att ha en tröja på sig att bära leran i? Eller fick de inte ha det?
Citera
2019-05-06, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
"Är man bra på det här så vinner man" plattitydernas mästare Emilio,
tänk er han & Glenn Hysen på en middag...olidligt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-06 kl. 19:55.
Citera
2019-05-06, 19:56
Medlem
Klas var såklart tvungen att börja favorisera någon mitt under tävlingen. Fan, är det ingen som vill vinna? Nej, alla ska sjunga och dansa tillsammans. Kumbaya my lord. Kumbaya. Således bra att Anna vann.
Senast redigerad av dianna-agron 2019-05-06 kl. 20:12.
Citera
2019-05-06, 20:02
Medlem
DoktorNos avatar
Alla gnäller om den ensidiga kokoskosten men ingen verkar anstränga sig för fem öre för att få någon annan mat i magen. Möjligen Linn då, som äter kackerlackor, larver och allt möjligt.
Gå för fan iväg och fiska!
Citera
2019-05-06, 20:12
Medlem
Kul för Anna att hon fick vinna en tävling. Emilio och Fia var ju nära de också.

Bonnie changserar och ser väldigt sliten ut.

Ska man gå på hur personerna hanterar svälten lär det vara Anna, Fia eller Linn som tar hem rubbet. De verkar klara av bristen på mat jättebra.

Lite kul under tävlingen när Anders konstaterar att Linn skjutit ner en kägla och den som skjutit ned käglan talar om för Anders att hon faktiskt heter Fia.

Det är inte mycket bevänt med Nick nu.
Citera
2019-05-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Klas var såklart tvungen att börja favorisera någon mitt under tävlingen. Fan, är det ingen som vill vinna? Nej, alla ska sjunga och dansa tillsammans. Kumbaya my lord. Kumbaya. Således bra att Anna vann.
Han kanske försöker pakta in sig med gamla lag syd och få ut Seb/Nick/Anna-pakten, kan ju vara taktiskt smart?
Citera
2019-05-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
"Är man bra på det här så vinner man" plattitydernas mästare Emilio,
tänk er han & Glenn Hysen på en middag...olidligt

Exakt vad jag sa också! Tål inte hans dumma flin och alla floskler han vräker ur sig!
Citera
2019-05-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Alla gnäller om den ensidiga kokoskosten men ingen verkar anstränga sig för fem öre för att få någon annan mat i magen. Möjligen Linn då, som äter kackerlackor, larver och allt möjligt.
Gå för fan iväg och fiska!

Minst en man med fiskespö/nät i vattnet varje vaken stund, annars kan de hålla käften med sitt matgnäll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in