Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Tänk om det är så att SD smygfilmade LW genom hennes fönster vid uteplatsen då hon t ex var i en intim situation med en annan gift man som hälsade på LW precis som SD gjort tidigare? Kanske SD filmade för att han var galet svartsjuk, men sen kom insikten om att han kunde använda materialet för att få sin vilja fram och han skickade filmen/rna till LW med orden "Jag ser dig", "Jag vet vad du gör om natten", "Passa dig, annars..." eller något liknande?
Obs! Detta är endast spekulationer för att jag försöker förstå varför SD smygfilmade LW. Om han har gjort det så är det inte ett friskt beteende och jag antar att materialet är polisen tillhanda och en av anledningarna till att han är MGM. Kanske någon läsare/skribent i tråden har sett materialet och/eller har kopior, men inte sjutton kommer det isf att läggas ut i tråden som en skribent begär/önskar - det fattar nog alla - utan att det ens ska behöva nämnas.
Jag kan inte utesluta att den skribent du i det fetade syftar på, kan tänkas vara mig.
Vill därför försöka förklara.
Så som du skriver, kan jag börja tro att du läser mig lika illa som den "hopplösa", den där med Klorinet.
Den bild/film jag önskar få se presenterad här i tråden är ju naturligtvis inte det som SD ev kan ha filmat! Jag önskar se bild/film som visar SD in action
-or it didn't happen..
Edit: Vid närmare eftertanke inser jag att man i den här tråden inte kan vara nog tydlig. Här finns folk som måste ledas vid hand för att de [ev] skall kunna begripa text.
Så jag ber att få hänvisa till mitt inlägg fr kl 13:09, för där kan man ta del av hur jag tänker mig ett elektroniskt skydd. Ett skydd som hade kunnat hjälpa LW mot alla sorters smygfilmare plus på köpet alla de glupska rådjuren när de smyger sig fram på natten för att äta tulpanerna.
En bild, alt ett fruset ögonblick fr filmen, hade varit till god hjälp för oss när vi här diskuterar smygfilmare.
Särskilt om det då varit SD på bild.
Annars inte särskilt, nej..