Citat:
Ursprungligen postat av
Nospeech
Detta är bara för bra, en kvinna som inte klarar av att hantera saker och ting själv, som måste ta hjälp av auktoriteten - mods? Den har man ju aldrig sett förr.
1. Man krossar kvinnan i debatt
2. Kvinnan blir "kränkt", du "trakkaserar mig!!
3. Kvinnan hotar med anmälan
Du är en sådan självständig stark kvinna, kära Moment, heil feminismen!

Dina konton blir ju avstängda ett efter ett så jag hade ju bara hjälpt till på vägen, ellerhur?
Du fortsätter dock komma tillbaka som nån jävla igel.
Du har inte med ett enda argument lagt fram någonting av värde. Detta du ser som att krossa någon är i dina fantasier. Du pratar om kvinnor som är barn, som inte ska ha rösträtt och som är lurade av juden. Det är ungefär detta du maler om och om igen, fast med olika namn.
Jag tror att jag sagt det tidigare, men du verkar lite psykotisk. Som om du bara kan upprepa samma svart och vita tänkande, floskler du lärt dig.
Har du en enda gång tänkt på hur detta ska genomföras? Hur du ska förinta judarna vid makten och hur sedan kvinnor ska tas ifrån sin rösträtt?
Givetvis inte. Du vill bara sprida runt skiten så många varv du kan så att nån annan kan haka på och göra jobbet.
Nyheter för dig är följande. De flesta män i detta land skulle se på en man som du med stor skepsism. Det finns möjligen en liten klick på Flashback som kan fastna i ditt pappegojeupprepande. Thats it.
Nu sparar jag detta inlägget så att jag kan klistra in det nästa gång du tvunget måste kommentera mina poster, så slipper jag iallafall slösa tid på dig.