NAMN: "Sara"
ÅLDER: 19-23?
PRIS: Billigt. Hon gav det till mig lite under standard pris. Först ville hon ha mer men jag förklarade
att jag inte kunde spendera så mycket för kvällen och hon accepterade det ändå.
DATUM: Lördag, 4 Maj , 2019, runt 21.00
VART? Mitt favorit hotell, (långt borta från MeeToo-Sverige) där prostitution är inbakat i samhället.
KROPP: Extremt smal. Som en fotomodell. skitsnygga magmuskler och naturligt ganska stora välformade bröst.
ANSIKTE: Söt, fin tjej. Iom att hon var så smal blev ansiktet extra fint men annars så har jag varit med
andra tjejer som faktiskt har mycket finare ansiktsdrag. Men hon var lätt över medel.
Fin och fräsh hy över hela hennes kropp och ansikte.
BRÖST: ena bröstvårtan piercad. Otroligt hur hon kunde ha så snygga tighta och ganska stora bröst
till den smala kroppen.
VIKT: 40 kg? 39? När jag lyfte henne vägde hon fan ingenting.
LÄNGD: 160cm?
KYSSAR: Ja. Mycket trevlig överaskning. Gillade verkligen hennes kyssar. Söta läppar.
AVSUGNING: Nej. frågade inte. Orkade inte bry mig. Det var inte läge. Hon bad om att jag skulle knulla henne
fort så jag gjorde det.
SEXET: gudomligt skön fitta. Helt perfekt. Hela hennes kropp var helt perfekt för att ha sex med.
Jag skulle gärna återvända men hon måste fan vara mer avslappnad rent mentalt. Konstigt att hon ändå
lyckades bli våt och njuta ganska rejält av sexet när jag knullade henne. Det är en mental spärr hon
måste komma över bara om hon ska fortsätta hora.
HÅR: långt spikrakt brunt hår med delar färgat i rött.
ÖGON: Hon hade bra ärliga ögon som gav förtroende men hon var blyg och kollade oftast bort.
PERSONLIGHET: Energisk social. Galen? Varm. Intensiv men ändå blyg. Knepig personlighet.
Aningen asberger-syndrom? Hon var väldigt distanserad men ändå extremt nära.
KLÄDER: En svart tight topp och blåa väldigt tighta korta jeansshorts. Perfekt kädsel
för att visa upp hennes vältrimmade kropp i.
personlighet:
FITTA: Väldigt fin men egentligen inte så välskött. Ärligt talat så luktade hon lite fisk.
hon var inte nyrakad, men halvt ansat fitthåret. Kåt fitta.
RUMPA: Perfekt ren fin och tight. Höll händerna om den medans min kuk var djupt inne i
hennes fitta. Ångrar att jag inte knullade henne bakifrån. Hade nog till och med
slickat hennes anus...
ÖVRIGT 1: Jag ångrade att jag inte fotade henne. Antar att det var för att hon kände sig obekväm iom
att hon inte var van vid att "jobba", men hennes kropp var verkligen gjord för att fotas.
ÖVRIGT 2: Hon verkade besviken över att hon inte lyckats få mig att betala mera
Hon sa att vi inte kunde återvända tillsammans om jag skulle betala henne så här lågt.
Brydde mig inte. Hon var ny och verkade inte ha koll på hur man jobbar än. Antar att hon
får prova sig fram.
ÖVRIGT 3: Hennes kropp gjorde mig så kåt så jag måste nästan runka nu i efterhand även fast jag
typ aldrig gör det. Det var nått speciellt med att hon var så ny och konflikten med
att hon njöt så mycket av att bli knullad samtidigt som hon "inte ville".
TOTALBETYG: 7/10
Det var spännande och hon hade riktigt grym kropp, plus att hon njöt och gav tungkyssar.
Hade hon varit mer van vid att hora hade det lätt kunna bli en 8/10
Tråkigt att hon inte kunde tillåta sig själv att känna sig mer bekväm.
Det var både positivt och negativt att hon var så ny. Bad inte om hennes telefonnummer.
Här kan ni läsa hela recensionen:
https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p67490610
Vad tycker ni om att knulla fotomodells-smala tjejer?
Hur mycket tycker ni tjejerna ni knullar ska väga?
ÅLDER: 19-23?
PRIS: Billigt. Hon gav det till mig lite under standard pris. Först ville hon ha mer men jag förklarade
att jag inte kunde spendera så mycket för kvällen och hon accepterade det ändå.
DATUM: Lördag, 4 Maj , 2019, runt 21.00
VART? Mitt favorit hotell, (långt borta från MeeToo-Sverige) där prostitution är inbakat i samhället.
KROPP: Extremt smal. Som en fotomodell. skitsnygga magmuskler och naturligt ganska stora välformade bröst.
ANSIKTE: Söt, fin tjej. Iom att hon var så smal blev ansiktet extra fint men annars så har jag varit med
andra tjejer som faktiskt har mycket finare ansiktsdrag. Men hon var lätt över medel.
Fin och fräsh hy över hela hennes kropp och ansikte.
BRÖST: ena bröstvårtan piercad. Otroligt hur hon kunde ha så snygga tighta och ganska stora bröst
till den smala kroppen.
VIKT: 40 kg? 39? När jag lyfte henne vägde hon fan ingenting.
LÄNGD: 160cm?
KYSSAR: Ja. Mycket trevlig överaskning. Gillade verkligen hennes kyssar. Söta läppar.
AVSUGNING: Nej. frågade inte. Orkade inte bry mig. Det var inte läge. Hon bad om att jag skulle knulla henne
fort så jag gjorde det.
SEXET: gudomligt skön fitta. Helt perfekt. Hela hennes kropp var helt perfekt för att ha sex med.
Jag skulle gärna återvända men hon måste fan vara mer avslappnad rent mentalt. Konstigt att hon ändå
lyckades bli våt och njuta ganska rejält av sexet när jag knullade henne. Det är en mental spärr hon
måste komma över bara om hon ska fortsätta hora.
HÅR: långt spikrakt brunt hår med delar färgat i rött.
ÖGON: Hon hade bra ärliga ögon som gav förtroende men hon var blyg och kollade oftast bort.
PERSONLIGHET: Energisk social. Galen? Varm. Intensiv men ändå blyg. Knepig personlighet.
Aningen asberger-syndrom? Hon var väldigt distanserad men ändå extremt nära.
KLÄDER: En svart tight topp och blåa väldigt tighta korta jeansshorts. Perfekt kädsel
för att visa upp hennes vältrimmade kropp i.
personlighet:
FITTA: Väldigt fin men egentligen inte så välskött. Ärligt talat så luktade hon lite fisk.
hon var inte nyrakad, men halvt ansat fitthåret. Kåt fitta.
RUMPA: Perfekt ren fin och tight. Höll händerna om den medans min kuk var djupt inne i
hennes fitta. Ångrar att jag inte knullade henne bakifrån. Hade nog till och med
slickat hennes anus...
ÖVRIGT 1: Jag ångrade att jag inte fotade henne. Antar att det var för att hon kände sig obekväm iom
att hon inte var van vid att "jobba", men hennes kropp var verkligen gjord för att fotas.
ÖVRIGT 2: Hon verkade besviken över att hon inte lyckats få mig att betala mera
Hon sa att vi inte kunde återvända tillsammans om jag skulle betala henne så här lågt.
Brydde mig inte. Hon var ny och verkade inte ha koll på hur man jobbar än. Antar att hon
får prova sig fram.
ÖVRIGT 3: Hennes kropp gjorde mig så kåt så jag måste nästan runka nu i efterhand även fast jag
typ aldrig gör det. Det var nått speciellt med att hon var så ny och konflikten med
att hon njöt så mycket av att bli knullad samtidigt som hon "inte ville".
TOTALBETYG: 7/10
Det var spännande och hon hade riktigt grym kropp, plus att hon njöt och gav tungkyssar.
Hade hon varit mer van vid att hora hade det lätt kunna bli en 8/10
Tråkigt att hon inte kunde tillåta sig själv att känna sig mer bekväm.
Det var både positivt och negativt att hon var så ny. Bad inte om hennes telefonnummer.
Här kan ni läsa hela recensionen:
https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p67490610
Vad tycker ni om att knulla fotomodells-smala tjejer?
Hur mycket tycker ni tjejerna ni knullar ska väga?
Senast redigerad av hihowru 2019-05-05 kl. 08:03.
Senast redigerad av hihowru 2019-05-05 kl. 08:03.