Citat:
Något som ni båda kan göra för att förbättra statistiken är att knulla och reproducera. Det är det enda man kan göra för att motverka denna negativa demografiska utveckling, så enkelt är det. Dessutom mjölkar ni automatiskt staten på barnbidrag och andra avgifter när ni skaffar barn, vilket gör att staten tvingas fördela mer pengar även till etniska svenskar, vilket är bra. Nu kanske ni redan har barn, men denna uppmaning gäller alla etniska svenskar och inte enbart er.
Jag är, precis som ni, orolig över utvecklingen och därför är det viktigt att vi fokuserar på lösningen.
Jag har själv inga barn i nuläget, men detta är givetvis också mitt ansvar. Därför planerar jag att skaffa barn inom en inte alltför avlägsen framtid, kanske ett par år, kanske lite längre. I nuläget har jag inte ens en partner, så jag får ju börja med det.
Oavsett om jag flyttar till ett annat land i framtiden eller stannar kvar i Sverige så är barn en bra investering för framtiden och något att älska och glädjas åt. Så mina planer på barn är inte avhängigt ett liv i just Sverige.
Jag är, precis som ni, orolig över utvecklingen och därför är det viktigt att vi fokuserar på lösningen.
Jag har själv inga barn i nuläget, men detta är givetvis också mitt ansvar. Därför planerar jag att skaffa barn inom en inte alltför avlägsen framtid, kanske ett par år, kanske lite längre. I nuläget har jag inte ens en partner, så jag får ju börja med det.
Oavsett om jag flyttar till ett annat land i framtiden eller stannar kvar i Sverige så är barn en bra investering för framtiden och något att älska och glädjas åt. Så mina planer på barn är inte avhängigt ett liv i just Sverige.
Ingenting av det kommer hjälpa, på grund av all skit vi äter, all kemisk skit som finns i tvättmedel, tvål, shampoo, kläder o.s.v så försämras möjligheterna över hela jorden att kunna föröka sig, både män och kvinnor får för varje år sämre förutsättningar att fortplanta sig.
Sedan finns omständighet nr två, för att överhuvudtaget kunna skaffa ett jobb i framtiden krävs studier och främst under längre perioder, biten med familjebildning skjuts framåt hela tiden, idag skaffar en utbildad familj barn långt över 30 års åldern och det är dessutom för kvinnans del sämre eftersom förutsättningarna att få friska barn efter 35 år minskas drastiskt.
Samhället är i dag så hektiskt, särskilt storstadsregionerna att familjeliv är något som bara blir svårare och svårare, folk går in i väggen, folk skiljer sig i högre grad och mycket beror på att bo i Stockholm idag betyder att sitta i olika bilköer och åka flera mil till sina jobb och få oerhörd liten tid för sin egen familj.
Arbetsplatserna ligger inte precis där folk bor numera utan kanske på andra sidan stan flera mil bort. Eller så pendlar man ibland till närliggande städer och jobbar med cirka två timmars restid per dag.
I ett modernt samhälle går det inte skaffa många barn, för att kunna ha någorlunda vettig ekonomi måste båda i ett förhållande arbeta, det går inte att både ha kakan och äta den. I länder som Spanien, Italien och Frankrike där tradition ofta går före modernitet så är fattigdomen stor bland de med många barn och hustrun inte jobbar.
I de diktaturer som tvingat kvinnor till traditionella liv så har hela samhällsekonomin kollapsat.
Det går inte vrida tillbaka klockan eller utveckling heller, 2 Världskriget ledde till att kvinnor upptäckte att de visst kunde arbeta med manliga yrken och de insåg att de inte ville gå tillbaka, tyvärr tvingade männen kvinnorna till detta under 50-talet men för kvinnornas del ledde det till trista bortkastade liv, för de blev bundna till hemmet, och den dagen maken dog hade de oftast inget liv utanför hemmet, inga vänner eller intressen, oftast blev dessa kvinnor alkoholister och det är en delförklaring till varför så många välanpassade villa ungar började med knark på 60-talet, majoriteten växte upp i dysfunktionella hem med överdrivna traditionella värderingar.
Dessutom har tråden helt fel perspektiv, alla som föds är människor, och eftersom vi är bundna såsom allt levande på jorden till naturlagarna så betyder det att vissa slås ut och vissa blir starkare, men oavsett vilka som föds eller inte föds så utrotas inte mänskligheten, färger på olika folk beror på var man bor på jorden och de som stannar tillräckligt länge i Sverige kommer förr eller senare bli vit igen.