Citat:
Ursprungligen postat av
tclaesson
Fy fan, får kalla kårar när jag läser dina spekulationer.
Jag är lite mer optimistisk:
När bidrag inte längre kan betalas ut och svält börjar råda kommer en stor mängd av invandrare som vi tagit emot att bege sig av. Många har halva foten kvar i hemlandet (de semestrar, skickar hem pengar o.s.v) och kommer helt enkelt flytta hem igen. Det kommer att suga så in i helvete att bo här och islamister kommer att göra livet surt för kvarvarande svenskar. Men svensken består av trögt virke och kommer härda ut/slå tillbaka och efter några årtioenden av fullständigt kaos består landets befolkning av 3 miljoner varav den stora majoriteten är etniska svenskar.
Jag kan bara inte se att Sverige kommer att vara ett arabland i framtiden. De producerar inget utan parasiterar helt och hållet på svenskarna och det finns inget som tyder på att deras barn skulle vara något undantag i någon större utsträckning. Det går inte att bo i bajshyddor här, det är svårt att odla och blir landet riktigt fattigt kommer det att krävas mycket planering för att överleva. De har dessutom inte några som helst rötter till landet vilket minskar motivationen att stanna kvar när bidragskranen stängts.
Kul att höra att du är optimistisk. Jag tror också att det kan komma att bli lite som du säger, bland annat eftersom bidragspengarna snart är slut och majoriteten av alla "hjärnkirurger" och "kebabtekniker" aldrig kommer att jobba en dag i sina liv, förutom som svartjobbare i någon kebabvagn, på Samhall eller om de får en lönebidragsanställning på någon städfirma.
Men tror du verkligen att så många som 3,5 miljoner svenskar kommer att stryka med i kaoset? De etniska svenskarna är ju idag cirka 6,5 miljoner i detta land.
MENA:iter kan inte organisera sig och bilda allianser. Det finns typ hundratusen olika inriktningar inom Islam (mild överdrift), vilkas anhängare alla håller på och bråkar och debatterar inbördes. Sedan vill araberna inte ha något med de svarta att göra, så där skiter det sig också.
Jag tror det bästa är om svenskar går samman och bildar mindre, självständiga grupper om kanske 15-20 man vardera som kan agera självständigt och oberoende av varandra i händelse av en eventuell samhällskollaps. Satsa på kampsport och skytte, ta jägarexamen och köp vapen att ha i beredskap. Lär er att överleva i skog och mark. Om sådana grupper bildas över hela landet kan de ställa till ett rent h-vete för MENA:iterna om en samhällskollaps nu skulle inträffa. Nu säger jag inte att det nödvändigtvis kommer att inträffa, men det är bra att vara förberedd på alla eventualiteter.
Den svenska landsbygden är en perfekt arena för sådana aktiviteter. Där har vi inhemska också ett övertag. MENA-folket vet inte hur man överlever i skog och mark, och de är till och med rädda för bege sig utanför bebyggda områden.