2019-05-04, 13:17
Avstängd
Det finns många krigszoner i Sverige nu för tiden. Malmö är ju given.
Citera
2019-05-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Märsta är känt som "lilla-mogadishu" i mina kretsar.
Haha, annars är det Hjällbo mfl i Angered i GBG som räknas som det.
Citera
2019-05-04, 13:22
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Du menar som Vällingby centrum på 1970-talet?

Kryllade det av CP-turkar, ISIS-somalier etc, där då?
Citera
2019-05-04, 14:35
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hope18
Haha, annars är det Hjällbo mfl i Angered i GBG som räknas som det.

Trodde det var Hangesta Hill mfl områden i Eskilstuna som var det. Eller räknas det bara som Somaliland?
Citera
2019-05-04, 14:40
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Kryllade det av CP-turkar, ISIS-somalier etc, där då?
Det behövdes inte. Man blev hög på lim och thinner ångor. Undrar vad som är värst?
Vad föredrar du?
Citera
2019-05-04, 14:58
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Det behövdes inte. Man blev hög på lim och thinner ångor. Undrar vad som är värst?
Vad föredrar du?

Föredrar civiliserade människor som går på lim men inte hatar mig och mitt samhälle, framför ISIS-slaktare och gruppöverfallsvåldtäktsmän etc.
Citera
2019-05-04, 14:59
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Vit och bott i märsta nästan 10 år, känner mig fruktansvärt trygg även fast det händer mycket skit, dock så känner jag många av dessa smågangsters (hjälpt dom via jobbet) och jag är vältränad och inte ett dugg rädd för småturkar som viftar med knivar eller pistoler
Låter ju knepigt att känna sig trygg om det springer runt blattar och viftar med vapen hela tiden.
Du måste vara unik!
Citera
2019-05-04, 15:08
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Fotän blå ( stavningen är inte korrekt) som sprängdes på 80 talet.

Du menar restaurang Fontainebleau på Norrlandsgatan i Stockholm?
Citera
2019-05-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Låter ju knepigt att känna sig trygg om det springer runt blattar och viftar med vapen hela tiden.
Du måste vara unik!

Tror det är för att jag bokstavligen inte är rädd för att dö, många säger det men jag menar det verkligen. Jag brukar gå förbi blattegäng ofta på kvällarna och tittar dom i ögonen utan problem eller rädsla, inte av provokation utan typ som en "tjena". Vet många som är livrädda och tar omvägar eller bara snabbt går förbi såna gäng.
Citera
2019-05-04, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBerit
Du menar restaurang Fontainebleau på Norrlandsgatan i Stockholm?

Där satt den..

Restaurang Fontainebleau var en restaurang i de översta våningarna på Byggnadsföreningens hus på Norrlandsgatan 11 i Stockholm, som är känd för ett bombattentat 31 december 1982. Explosionen var så kraftig att flera våningar förstördes. Ingen blev dömd för sprängningen, som fortfarande är en olöst kriminalgåta.[1] En av teorierna är att sprängningen kunde ha varit ett attentat av en f.d. anställd, som även blev dömd för en tidigare mordbrand mot lokalen.[2] Inredningen i lokalen hade stort kulturhistoriskt värde och var vid tillfället nyrenoverad och återställd till det ursprungliga skicket.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Restaurang_Fontainebleau
Citera
2019-05-04, 16:31
Medlem
Jon.Holmss avatar
Läser man om allt skit som händer i Märsta här på Flashback så får man intrycket av att det är en no-go-zone och ett av stockholmsområdets värsta områden:

https://www.flashback.org/sok/Märsta

Har dock aldrig besökt Märsta själv trots att jag är infödd stockholmare, så jag kanske inte ska säga något.
Citera
2019-05-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Trodde det var Hangesta Hill mfl områden i Eskilstuna som var det. Eller räknas det bara som Somaliland?
Vet inte, men fel är det i alla fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in