Judarna rensade ut dom svagaste och fattigaste i dom egna leden. Dom fick nazisterna att göra jobbet och bii den nya juden. Som den nya juden är dom riktiga nazisterna utspridda över världen efter WWII . Jag tror nazisterna insåg i efterhand att dom blivit vilseledda och utnyttjade av judarna, och att dom har spenderat sista 60 åren tilk att studera och kopiera judarnas taktik dom använde mot nazisterna själva. Och nazisterna håller på och lyckas bra. Folk ser det inte men nazisterna har sina bönder precia där dom villk att dom ska vara. Ingen omöjlighrt att nazisterna har ett eget land med renrasiga ariska människor,(eller personer som godkänns efter strikta undersökningar) inom 10-15 år precis som jydarna Fick israel. Antagkigen har dom tyskland som slutmål, eller sverigr, där nazisterna kommer återförenas och ha inflytande i världen exakt sim israel. Frågan är vem/vikka som blir dom nya jydarna och nazisterna. Personkigen tror jag som jag skrivit att vita(arier) bkir den nya juden, och muslimer blir dom nya naziaterna. Vi ariska män och kvinnor har sotat nog snart och när dwn dagen jommer så kommer ordningen i världen va balanserad igen och då kommer folk sluta va deprimerade ich psykiskt sjuka. Varför tror ni svenskae är så depprimerade? För undermedvetet vet vi våran riktuga plats i samhället. Men nåntinf har hindrat oss från att vilja ta den platsen sista 30 åren. Skuld, skam, förminskning och tystning genom media heter det. Men snart är det skut med det, håll ut sverige. Håll ihop svenskar. Nazisterna gör oss en stor tjänst. Och majoriteten av sveriges befolknjng hjalper nazisterna på ett eller annat sätt. Så många som spyr galla på SD, men dom spenderar halva sitt liv åt att supporta och stödja nazisternas mål 
Min asikt. Jag kanske är ute o cyklar men nånting Stort är på gång i världen. Jorden är precis som en svesson. Går och knyter näven i fickan och samlar allt inom sig. Men snart smäller de. Både för svensken och världen

Min asikt. Jag kanske är ute o cyklar men nånting Stort är på gång i världen. Jorden är precis som en svesson. Går och knyter näven i fickan och samlar allt inom sig. Men snart smäller de. Både för svensken och världen
)