2019-05-02, 21:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Det har det väl för helvette!!!!

Då har ju nick räknat med att slå ut Sebbe

I praktiken är det irrelevant oavsett vad Nicks tanke med det hela var.
Citera
2019-05-02, 21:13
Medlem
Citat:
Varför är det så självklart?

Ang vilka som fått brev tror jag produktionen lagt sig i.

Du menar att när Seb, Linn och Klas satt och diskuterade vem som borde få brev? Klas som hade offrat sig själv sa att han tyckte att Nick borde få ett brev. Seb och Linn ignorerade hans förslag. De själva och Anna tyckte de var självklara dock.
Menar du att produktionen sagt till Klas att du har inget brev. Inte Nick heller. Men låtsas som det?
Mycket är nog styrt av produktionen. Men jösses vad en del av er överdriver. Hur kan ni ens hänga i denna tråd utan att tro att det är anställda från produktionen som skriver här? Sug på den.
Citera
2019-05-02, 21:27
Medlem
Crashs avatar
Alla andra får säkert sina brev någon dag senare, produktionen vill bara ha lite drama
Citera
2019-05-02, 21:31
Medlem
Hur är ni funtade? Varför skulle inte Anna och Sebastian unnas att välja brev själva? De är på en tävling och ingen välgörenhetsgala.
Citera
2019-05-02, 21:47
Medlem
greta75s avatar
Jag får psykopatvibbar av Sebastian. Och det känns som att de andra är rädda för honom.
Citera
2019-05-02, 21:57
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Alla andra får säkert sina brev någon dag senare, produktionen vill bara ha lite drama

Spelar väl ingen roll? Sebbe har ju visat vilket praktarsle han är. Sen med rövskallar som Linn oCh Anna som vägrar ge brevet till Nick istället. Vilka jävla sopor. Gillade inte Nick alls men efter det här så är ju han den enda med ryggrad. Och Klas.
Citera
2019-05-02, 22:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Renskötaren Mattias utläggning om regnet gjorde mig helt övertygad om att han är mentalt efterbliven.
Förmodligen ett resultat av generationer av inavel inom den samiska minoriteten.
Incest är ju vanligt tex, nu senast i en sameby i nordnorge.
Jag missade,
var vad det han sa som var efterblivet?

Tänk er vilket antiklimax...ifall alla bara utgår ifrån att det är dottern som skrivit
brev till Nick, bara för att han råkar ha en dotter, tänk om hon inte ville lämna ut sig så...
Utan tänk om det i själva verket till Nick var envis Postkodsmilonären-reklam eller nån fordran/utmätningsbrev från Sverige, fasen vilka hard feeling Nick ska ha mot sin dotter efter att ha iscensatt en gråtmild såpopera i onödan.

Nä vill man garantera kontakt med sina barn, hade det varit lämpligare om priset
var att man får skriva ett eget brev, och sedan kommer ett hydroplan och plockar upp det &
bär raka vägen hem till Schweiz, barnen längtar väl förfan mer på svar ifrån Nick än han längtar efter svar ifrån dom, men det finns inte på värds-kartan för ego-onanisterna i produktionen som istället tvingar analfabeta familje-med-lemmar skriva av sä
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-02 kl. 22:20.
Citera
2019-05-02, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag missade,
var vad det han sa som var efterblivet?

Tänk er vilket antiklimax...ifall alla bara utgår ifrån att det är dottern som skrivit
brev till Nick, bara för att han råkar ha en dotter, tänk om hon inte ville lämna ut sig så...
Utan tänk om det i själva verket till Nick var envis Postkodsmilonären-reklam eller nån fordran/utmätningsbrev från Sverige, fasen vilka hard feeling Nick ska ha mot sin dotter efter att ha iscensatt en gråtmild såpopera i onödan.

Nä vill man garantera kontakt med sina barn, hade det varit lämpligare om priset
var att man får skriva ett eget brev, och sedan kommer ett hydroplan och plockar upp det &
bär raka vägen hem till Schweiz, barnen längtar väl förfan mer på svar ifrån Nick än han längtar efter svar ifrån dom, men det finns inte på värds-kartan för ego-onanisterna i produktionen som istället tvingar analfabeta familje-med-lemmar skriva av sä
Dumfan hade kommit på att regnet kom uppifrån och ramla ner och han var mittemellan och då blev han blöt.
Det kommer såna här djupa analyser ibland när han tänker.
Citera
2019-05-02, 23:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Haha men studera siffrorna själv på MMS, pajas.

Förra årets Robinson hade i snitt 750k tittare, VARJE AVSNITT de första 6 veckorna.

Inget avsnitt hade en dropp på 200k.

Förklara då varför 820k tittade på magdödaren, och fråga dig själv hur många som fortsatt titta om jag valt att fortsätta tävla.

Förklara sen varför avsnitten nu är på låga 600 när inga avsnitt var på låga 600 förra året?

Det fortsatta tramsandet från produktionen kommer garanterat få siffrorna lägre än 600, men de siffrorna har inte kommit ut än då MMS ligger 2-3 veckor bakåt just nu.

Fortsatt trevlig dag, pajas.

/C

Men skojar du eller är du på riktigt så här skämmig??
Det som hände under de få dagar du var med är ingenting jämfört med allt pinsamt du skriver i tråden. Dra dig tillbaka, du gör dig själv till åtlöje. Du ska ju ändå vistas ute bland folk fortsättningsvis antar jag.
Citera
2019-05-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Hur är ni funtade? Varför skulle inte Anna och Sebastian unnas att välja brev själva? De är på en tävling och ingen välgörenhetsgala.

Det svider ju en del i själen när en äldre karl (tuff pappa) lyckas bryta ned den personen den är och även gråta i tv. (Förra säsongen var han bara en tuffing)
"Här är bilder från pappa när han fick träffa hundvalpen han ej ville ha men byggde ett slott till den". Det blir lite så med Seb. Men att nu hunden har gått och hittat en tikbitch (Anna) och skiter i alla tider de haft ihop och byggt vänskap av.
Klart det krossar ens hjärta att se hur en vuxen fader ger upp ytterligare en del av sitt hopp och behöver gå över till en än mer cynisk gubbe.
Men jag är kanske ensam om att tänka så.
Citera
2019-05-02, 23:18
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag får psykopatvibbar av Sebastian. Och det känns som att de andra är rädda för honom.

Jag med!! Blicken är helt crazy
Citera
2019-05-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag med!! Blicken är helt crazy

Eh? Jag tycker bara att han ser trött ut i blicken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in