• 1
  • 2
2019-05-02, 00:34
Medlem
Som rubriken lyder, hur träffar man afrikanska kvinnor på lätt sätt?

Jag är Svensk men tycker Afrikanska kvinnor är väldigt vackra och trevliga som jag pratat med via arbetsförmedlingens kurser.

Men hur visar man intresse att man vill lära känna henne mer?

Finns det någon dating site där det rör sig mycket Afrikanska kvinnor?

Ska tilggas att jag är väldigt blyg så gå fram och ragga på nån i matkön på ICA är uteslutet.

Hoppas nån Afrikansk man eller kvinna kan förklara mer hur det fungerar.

Så det inte bara blir nån sven e banan som inte vet nåt som skriver nåt och chansar.
Citera
2019-05-02, 00:40
Avstängd
XX-Ambars avatar
Fråga om dom kan laga lokala maträtter från där dom kommer i från. Jag har knullat ett antal negerhonor, dom är sköna men luktar konstigt.
Citera
2019-05-02, 00:43
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofsson1983
Som rubriken lyder, hur träffar man afrikanska kvinnor på lätt sätt?

Jag är Svensk men tycker Afrikanska kvinnor är väldigt vackra och trevliga som jag pratat med via arbetsförmedlingens kurser.

Men hur visar man intresse att man vill lära känna henne mer?

Finns det någon dating site där det rör sig mycket Afrikanska kvinnor?

Ska tilggas att jag är väldigt blyg så gå fram och ragga på nån i matkön på ICA är uteslutet.

Hoppas nån Afrikansk man eller kvinna kan förklara mer hur det fungerar.

Så det inte bara blir nån sven e banan som inte vet nåt som skriver nåt och chansar.

Lättaste sättet är naturligtvis att åka till Afrika.

Annars finns ju nätet, då kan du ju skriva och lära känna kvinnorna innan ni ses.

Annars så frågar du någon av dem du går på kurs tillsammans med om du får bjuda på fika efter kursen.
Citera
2019-05-02, 00:46
Medlem
Afrika är knökfullt av dem. Billiga lär de dessutom vara, så i och med att du är blyg och tafatt är väl en resa att rekommendera. Ta med cash och naturligtvis kondomer.
Citera
2019-05-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Fråga om dom kan laga lokala maträtter från där dom kommer i från.

Har de några intressanta maträtter?
TS förmodligen så ogillar de att bli rasprofilerade, träffa dem som vilka andra kvinnor som helst.
Citera
2019-05-02, 00:50
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Har de några intressanta maträtter?
TS förmodligen så ogillar de att bli rasprofilerade, träffa dem som vilka andra kvinnor som helst.
Mycket var risbaserat, även cous cous och märkliga kryddor som jag aldrig smakat. Jag föredrar Medelhavsmat och det Mexikanska köket om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-05-02, 00:52
Medlem
Elementarts avatar
I Stockholm vet jag att det åtminstone förr fanns fester med afrikansk tema, likt "Fried Rice"-festerna.
Citera
2019-05-02, 00:53
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Afrika är knökfullt av dem. Billiga lär de dessutom vara, så i och med att du är blyg och tafatt är väl en resa att rekommendera. Ta med cash och naturligtvis kondomer.
En kontinentsresa är väl inte så praktisk? I stholm är det ju inte så svårt att hitta MH kvinnor.
Citera
2019-05-02, 00:57
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten

Men lägg av. Ts söker ju kärlek, inte att funka i någon annans kropp.
Han vill ju ha en partner.
Citera
2019-05-02, 02:23
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Mycket var risbaserat, även cous cous och märkliga kryddor som jag aldrig smakat. Jag föredrar Medelhavsmat och det Mexikanska köket om jag ska vara ärlig.

Bror! Medelhavet har alltid bäst mat!

OnT : alltså ts, först bör du ju kolla VART i Afrika dom kommer från, bara snacka liksom, det mesta brukar ju ge sig, har varit med en brud från ghana, helt OTROLIG att laga mat!
Sämre att knulla, men alla brudar är ju olika givetvis...

En bra start kan väl vara att bara småflörta i början, be henne kanske beskriva hennes mat? Fråga VARFÖR det luktar så mycket i trapphus där en del av dom bor, en bra icebreaker TROR jag?

Men f-n, stöt på nån brud du gillar, se till att era religioner INTE krockar bara, då kan du få jobbigt!

Varför inte någon brud från typ iran, irak, syrien, sådana ställen?

Kanske kolla lite på syrianskor.......sjuuuuuukt vackra tjejer!!

Lycka till bror!

Regards!

Edit : ..... Kurdiskor......................................
Citera
2019-05-02, 03:26
Medlem
Knucklehugss avatar
Är du intresserad av Somalier? Egyptier? Senegaler? Eller Massajer? Afrika är stort likaså deras folkmängd och olika mängd stammar... Spelar det ingen roll var hon kommer ifrån, så boka en resa till Kenya och Mombasa eller Nairobi, åk på safari och gå ut på krogen där, ett bra och brett krog/dansutbut finns och chansen att du ska träffa någon där som ser dig intressant är tämligen stor.

Även om du är blyg så är det dom som kommer fram och frågar om du är nybyggare eller turist och där har du en bra start

Lycka till
Senast redigerad av Knucklehugs 2019-05-02 kl. 03:34.
Citera
2019-05-02, 06:01
Medlem
grungewhores avatar
Förstår jag dig rätt att det är en specifik kvinna du vill kunna ragga på, inte afrikanska kvinnor generellt?

Se henne som en person till att börja med, inte ett ursprung. Kolla vilken del av Afrika hon är ifrån. Är hon muslim är det nog knepigt, men är hon t ex från Etiopien eller andra kristna länder funkar de som vilken europé som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in