• 1
  • 2
2019-05-02, 06:15
Moderator
Nospheratus avatar
Trams rensat. Topic handlar om hur man träffar afrikanska kvinnor. Spridda putslustigheter och åsikter om Afrika och rasblandning är inte topic, och dylika inlägg kommer belönas med en varning.

//Mod
Citera
2019-05-02, 07:48
Medlem
Tips: har humor, skämta gärna om Afrika utifrån typiska fördomar; visa intresse för hennes kultur; ge henne komplimanger, särskilt håret; mycket beröring, gärna kramar. Tänk på att hon i grund och botten är som vilken kvinna som helst men gillar att städa och hålla rent mer 😉
Citera
2019-05-02, 08:02
Medlem
Bor du i Sthlm då finns det en krog under tunnelbanan (där bussarna) går i Kista. Där har man raggat afrikanska tjejer genom åren. Förortskrogar är bra mycket roligare stämning på än inne i stan.
Citera
2019-05-02, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Lättaste sättet är naturligtvis att åka till Afrika.

Annars finns ju nätet, då kan du ju skriva och lära känna kvinnorna innan ni ses.

Annars så frågar du någon av dem du går på kurs tillsammans med om du får bjuda på fika efter kursen.
Det tror jag är svårare , varför skulle de vara intresserade av en Svensk de Afrikanska tjejerna som bor där? Nej, givetvis är det lättare i Sverige då då man kan samma språk och har mer gemensamt.
Citera
2019-05-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofsson1983
Som rubriken lyder, hur träffar man afrikanska kvinnor på lätt sätt?

Jag är Svensk men tycker Afrikanska kvinnor är väldigt vackra och trevliga som jag pratat med via arbetsförmedlingens kurser.

Men hur visar man intresse att man vill lära känna henne mer?

Finns det någon dating site där det rör sig mycket Afrikanska kvinnor?

Ska tilggas att jag är väldigt blyg så gå fram och ragga på nån i matkön på ICA är uteslutet.

Hoppas nån Afrikansk man eller kvinna kan förklara mer hur det fungerar.

Så det inte bara blir nån sven e banan som inte vet nåt som skriver nåt och chansar.

I kyrkan garanterat napp där. Finns kyrkor där mest afrikaner går till.
Citera
2019-05-02, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Förstår jag dig rätt att det är en specifik kvinna du vill kunna ragga på, inte afrikanska kvinnor generellt?

Se henne som en person till att börja med, inte ett ursprung. Kolla vilken del av Afrika hon är ifrån. Är hon muslim är det nog knepigt, men är hon t ex från Etiopien eller andra kristna länder funkar de som vilken europé som helst.

Både och. Det är en specifik kvinna just nu jag är intresserad av som är från Afrika från början.
Men även i stora hela skulle jag vilja träffa och utveckla en relation med en Afrikanska, lära mer om deras kultur och deras mat, vet att dom äter mycket grönsaker och ris och är själv dålig på att äta det .

Det är det där med ursprung som det blir trixigt tycker jag, Om det vart en svensk kvinna hade jag mer vetat hur/Vad jag kan/inte kan prata om men eftersom jag inte är ifrån deras kultur så vet jag inte, vill ju visa respekt och vill ju inte säga något fel.

Sen tänker jag inte på att hon är afrikanska när jag pratar med henne utan tänker på att hon är kvinna och medmänniska, vet att jag kanske säger emot mig själv, men förhoppningsvis förstår du vad jag menar.

Sen är det därför jag specifikt frågade om råd av nån kvinna/man som är ifrån Afrika som vet mer om deras seder och kultur om hur man ska bete sig och framförallt vart man kan på lätt sätt möta Afrikansk or (inte på krogen iaf, där det bara är svenskor och svenskar och några utländska män, men inga utländska kvinnor).

Tycker generellt sett att kvinnor från Somalia, Kenya, Ghana, Tanzania, Etiopien och Eritrea är vackra. Vissa från Nigeria är fina med.
Senast redigerad av olofsson1983 2019-05-02 kl. 13:34.
Citera
2019-05-02, 13:34
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Både och. Det är en specifik kvinna just nu jag är intresserad av som är från Afrika från början.
Men även istorq hela skulle jag vilja träffa och utveckla en relation med en Afrikanska, lära mer om deras kultur och deras mat, vet att dom äter mycket grönsaker och ris och är själv dålig på att äta det .

Det är det där med ursprung som det blir trixigt tycker jag, Om det vart en svensk kvinna hade jag mer vetat hur/Vad jag kan/inte kan prata om men eftersom jag inte är ifrån deras kultur så vet jag inte, vill ju visa respekt och vill ju inte säga något fel.

Sen tänker jag inte på att hon är afrikanska när jag pratar med henne utan tänker på att hon är kvinna och medmänniska, vet att jag kanske säger emot mig själv, men förhoppningsvis förstår du vad jag menar.

Sen är det därför jag specifikt frågade om råd av nån kvinna/man som är ifrån Afrika som vet mer om deras seder och kultur om hur man ska bete sig och framförallt vart man kan på lätt sätt möta Afrikansk or (inte på krogen iaf, där det bara är svenskor och svenskar och några utländska män, men inga utländska kvinnor).

Tycker generellt sett att kvinnor från Somalia, Kenya, Ghana, Tanzania, Etiopien och Eritrea är vackra. Vissa från Nigeria är fina med.
Försök ta reda på: muslim eller ej. Sekulär? Är de muslimer är det trixigt. Annars är de som europeer mest.
Citera
2019-05-02, 13:36
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Men även i stora hela skulle jag vilja träffa och utveckla en relation med en Afrikanska, lära mer om deras kultur och deras mat, vet att dom äter mycket grönsaker och ris och är själv dålig på att äta det .

Jag skulle tipsa om att åka till t ex Addis, gå på dyrare nattklubbar. Där rör sig oehört vackra kvinnor som är tillgängliga (ej prostituerade), över medelklass.
Citera
2019-05-02, 15:26
Medlem
Afrolovers avatar
Är ni kurskompisar är det väll bara att fråga om ni kan fika, äta lunch i hop osv. Inte svårate än med någon annan.
Citera
2019-05-02, 20:50
Medlem
Lös ut några 100dollar sedlar på Forex o Stick ner till Afrika.
Pengar är allt i Afrika.
Du måste förstå att de i Afrika lever som Europa gjorde på medeltiden.
På medeltiden handlade allt om silvermynten för att överleva.
Sen kan du vara hur ful eller fet som helst.

Har du inte hört talas om svenska pensionerade kärringarna som åker ner till Gambia för att fixa ung mörkhyad man med sin egen intjänade pension. Hon hade aldrig fått något liknande i Sverige.

Det är likadant för män som åker ner o fixar ung afrikanska, du har pengarna o hon har kroppen.
Kalla det vad du vill.
Citera
2019-05-03, 13:01
Medlem
Testa afrikanska kyrkor
Citera
2019-06-14, 02:28
Medlem
Vill många träffa européer?
Citera
  • 1
  • 2