2019-05-01, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Sa Tobbe att det var Fidjis gåsrurin om vinet, eller hörde jag fel?

Sophie växte i mina öron om hon använde vokabulär fitta om Anna,
Nick tappar energi av sådant istället för att få..

Kvinnlig avundsjuka när den är som bäst. Anna är söt, medans hon själv ser ut som ett babianarsle i fejset. Jag hade inte sagt det om hon varit en fin person, men här matchar insidan utsidan. Inte ovanligt att snygga tjejer blir ogillade av mindre fina tjejer.
Citera
2019-05-01, 02:47
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man tror nästan det (att han har känslor för henne eller nåt), och beter sig som någon svartsjuk människa just nu.

Det är svårt att veta vad som hänt mellan Anna och Klas när Sebastian nu kommit in igen, men att gå iväg och börja sova någon annanstans är.. ja jag vet inte vad jag ska säga, jättemärkligt.

Jag förstår inte varför han helt enkelt inte hänger med dem (Anna och Sebastian), för de umgicks väl innan Sebastian blev utröstad. Och varför är han så sur att Sebastian är tillbaka, han borde vara glad att en allierad kommer in igen speciellt med tanke på att Klas själv hängde väldigt löst och riskerade att bli utröstad som nästa person.

Exakt, och han borde vilja ha kvar Sebbe så länge som möjligt eftersom han är ett större hot än Klas, och därav har större chans att få röster emot sig. Förstår inte alls Klas "strategi" tänk.

Kan mycket riktigt vara så att han är förtjust i Anna, och det här är hans sätt att visa det, och det han säger om Sebbe är bara en coverup. Hur som helst är det ett väldigt korkat drag från Klas sida.
Citera
2019-05-01, 05:26
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han är lack på att han var god kompis och hjälpt henne efter sammanslagning och nu vänder honom ryggen när Seb är tillbaka.

Ja, han trodde sig vara bra kompis med henne. Sen skar hennes vedervärdiga dialekt igenom i robinson-tävlingen när hon står å håller på Seb istället för att vara neutral när det bara var han å Klas kvar.
Citera
2019-05-01, 07:10
Medlem
[quote=IQpizzasallad|67455411]Ja, han trodde sig vara bra kompis med henne. Sen skar hennes vedervärdiga dialekt igenom i robinson-tävlingen när hon står å håller på Seb istället för att vara neutral när det bara var han å Klas kan dom inte få ut hon anna snart. Hon är u så falsk å bidrar ändå inte med något i lägret . Ut med fanskapet bara
Citera
2019-05-01, 08:05
Medlem
greta75s avatar
Angående allt konstigt mellan Klas, Anna och Sebastian så är det uppenbarligen en massa som hänt som inte kommit med på kameran både när Sebastian blev utröstad och när han kom tillbaka.

Allt är bara så konstigt. Kanske kommer mer fakta fram.

Men visst ser det ut som svartsjuka.
Citera
2019-05-01, 08:53
Medlem
Usch va ja genuint AVSKYR Sebastian, någon fler som känner samma sak?
Sen ibörjan Då Anna å han snackade ” ja gillar Anna för vi båda gillar träning” AA hade hon varit cpful hade du sagt samma sak samt varit fking besatt av henne? FegShonne

Sen MR JAG OFFRAR MIG Klas framstår som en svartsjuk tonåring, patetiskt. Kom även på att Klas är svår att gilla oxå med hans svaga röst och beteende. Så hoppas dom två åker pronto, 2 av dom största betahanarna på Robinson.
Senast redigerad av Zeusg0d 2019-05-01 kl. 08:57.
Citera
2019-05-01, 09:18
Medlem
acemnorss avatar
Carl-Stefan, anledningen till att du kom med i programmet är samma som gjorde att du fick lämna: din tondöva antisociala mobbar-personlighet. Rollen du fick, som producenterna var ute efter, var just den stötiga Dunning-Kruger-karaktären som inte fattar att han inte fattar. Någon med en provocerande uppsyn, s k "strykutseende", för tittarna och övriga deltagare att känna avsky för och som kunde provocera fram tittargodis. Det var aldrig meningen att du skulle vara kvar. Rollen är mer som hos en startraket: att ge programmet lite skjuts i början. En pawn. De personlighetsdrag du uppvisar https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad blommar ut i pressade situationer och produktionen var lättad när du sköt ut dig själv. Robinson är ett underhållnings- och tävlingsprogram; en kontaktannons, en anställningsintervju, en språngbräda i karriären, en popularitetstävling. Men också en inre resa; en väg att hitta sig själv. Du hittade ingenting. Du förlorade.
Citera
2019-05-01, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man tror nästan det (att han har känslor för henne eller nåt), och beter sig som någon svartsjuk människa just nu.

Det är svårt att veta vad som hänt mellan Anna och Klas när Sebastian nu kommit in igen, men att gå iväg och börja sova någon annanstans är.. ja jag vet inte vad jag ska säga, jättemärkligt.

Jag förstår inte varför han helt enkelt inte hänger med dem (Anna och Sebastian), för de umgicks väl innan Sebastian blev utröstad. Och varför är han så sur att Sebastian är tillbaka, han borde vara glad att en allierad kommer in igen speciellt med tanke på att Klas själv hängde väldigt löst och riskerade att bli utröstad som nästa person.
Tycker det är tydligt att Klas och Anna har knullat och att han har känslor för henne.
Citera
2019-05-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acemnors
Carl-Stefan, anledningen till att du kom med i programmet är samma som gjorde att du fick lämna: din tondöva antisociala mobbar-personlighet. Rollen du fick, som producenterna var ute efter, var just den stötiga Dunning-Kruger-karaktären som inte fattar att han inte fattar. Någon med en provocerande uppsyn, s k "strykutseende", för tittarna och övriga deltagare att känna avsky för och som kunde provocera fram tittargodis. Det var aldrig meningen att du skulle vara kvar. Rollen är mer som hos en startraket: att ge programmet lite skjuts i början. En pawn. De personlighetsdrag du uppvisar https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad blommar ut i pressade situationer och produktionen var lättad när du sköt ut dig själv. Robinson är ett underhållnings- och tävlingsprogram; en kontaktannons, en anställningsintervju, en språngbräda i karriären, en popularitetstävling. Men också en inre resa; en väg att hitta sig själv. Du hittade ingenting. Du förlorade.

Dark triad😂
Spot on👍👌
Citera
2019-05-01, 10:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Tycker det är tydligt att Klas och Anna har knullat och att han har känslor för henne.
Någonting har hänt i alla fall, Klas har varit helt stabil och sansad och helt plösligt så flyttar bort från lägret.

Jag är en gammal man och straight men den enda i årets Robinson som tilltalat mig estetiskt är Klas.

Edit: Jag gillar normalt sett inte tatueringar heller men Klas utstrålar något.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2019-05-01 kl. 10:33.
Citera
2019-05-01, 10:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Styrandet och hur de kontrollerade allt var 100% överhängande redan dag 1.

Det roligaste var Jacobs brandtal innan allt började med att "Alla deltagare är lika mycket värda och ingen kommer få särbehandling"

5 minuter in i tävlingen =

Jaha så ni korvgubbar har bott med varandra en vecka innan tävlingen och lekt och badat på stranden?

Nice!

Det som också störde mig något enormt som jag inte minns framkom särskilt bra i TV var faktumet att innan jag ställde mitt krav så var jag rätt nöjd med faktumet att jag skulle med framgång kunna terrorisera mitt lag tills de böjde sig. Problemet var bara att direkt på morgonen fick laget ett brev där de fick välja bort en från laget som inte skulle få tävla. Därmed fick jag inte sabba tävlingarna för produktionen. Man fick helt enkelt inte spela sitt spel, vilket var jävligt märkligt för när Jacob och jag förhandlade så kunde han inte sluta ojja sig om hur jävla imponerande taktik jag hade och hur unik den var, men framförallt hur mycket tv tittare den skulle dra.

Men jag håller såklart med Mastiff, 4,500 för att pröjsa mina räkningar är såklart en dålig deal när de nu tappat ca 200.000 tittare.

/C

Citat:
Tittarsiffror från 1911 - 1916: Robinson

vecka-tusental
1911 - 822'
1912 - 812'
1913 - 779'
1914 - 733'
1915 - 752'
1916 - 706'

100' mindre är normal minskning sett till tidigare år med liknande program. Så jag ser inget som tyder på, att du fick foten efter din löneförhandling skulle vara orsaken till minskningen.

Snarare är det alla tvistar som folk tröttnat på.
Citera
2019-05-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
100' mindre är normal minskning sett till tidigare år med liknande program. Så jag ser inget som tyder på, att du fick foten efter din löneförhandling skulle vara orsaken till minskningen.

Snarare är det alla tvistar som folk tröttnat på.

Om han verkligen tror på det själv att hans avgång är anledningen till att det är 200 tusen mindre tittare efter premiärveckan så är det ingen mening att försöka övertyga honom något annat.

"It’s hard to win an argument with a smart person, but it’s damn near impossible to win an argument with a stupid person."

Storhetsvansinne deluxe.

For the record tyckte jag det var kul att ha han i programmet, men det var ju mest för att han drev andra till vansinne genom att vara dumdryg. Att han nu är dumdryg här på forumet gör ju att det är vi som drabbas av skiten som de på ön tidigare drabbades av, och det är inte lika kul.
Senast redigerad av DFrost 2019-05-01 kl. 11:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in