2019-04-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fijis finaste vin, tror jag han sade. Jag tittar med textning f.ö.

Förstår mig inte på Klas beteende. Vad håller han på med i dagens avsnitt....

Jag också undrar vad Klas håller på?
Klarar han inte, att se glad Anna, att Sebastian har kommit tillbaka?
är han kär i henne?
Citera
2019-04-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ociviliserad
Hoppas Linn eller Tobias vinner. Tobias är duktig på tävlingarna och verkar jävligt snäll, sympatisk och genuin. Linn också rätt bra på tävlingar men framförallt allmänt kunnig och ”redig” som person utan massa gnällande. Plus att hon verkar ha en härlig självdistans.

Håller med dig.
Citera
2019-04-30, 21:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fijis finaste vin, tror jag han sade. Jag tittar med textning f.ö.

Förstår mig inte på Klas beteende. Vad håller han på med i dagens avsnitt....

Han är lack på att han var god kompis och hjälpt henne efter sammanslagning och nu vänder honom ryggen när Seb är tillbaka.
Citera
2019-04-30, 21:19
Medlem
XtraXs avatar
Blev Klas så besviken när han inte får Kn0lla Anna att han väljer att sova utanför lägret.
Citera
2019-04-30, 21:20
Medlem
Ni som har C More kan nån svara på min fråga i den andra tråden.
Tack.
(FB) Robinson 2019 för alla med C-more abonnemang
Citera
2019-04-30, 21:24
Medlem
Fia ser ut som Tjorven och Emilio som Skrållan.. Robert är farbror Melker.
Citera
2019-04-30, 21:27
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Blev Klas så besviken när han inte får Kn0lla Anna att han väljer att sova utanför lägret.

Klas är inte den typen som vill kn0lla random brudar. Tror dessutom att Anna inte alls är hans typ. Hon är troligtvis för korkad för att han ska bli intresserad.
Han är nog mer besviken för att Anna initialt bara hängde med Sebastian. Sen när han blev utröstad sträckte Klas ut en hand för att hjälpa Anna att komma in i gruppen, precis som en god medmänniska ska göra.
Men nu när Sebastian är tillbaka, vad tror du Anna gör?
Pissar på Klas och de övriga och hänger enbart med sin kn0lldrömkille Sebastian.
Klart som fan man blir förbannad på sånt.
Citera
2019-04-30, 21:34
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Glöm det!
Dom visar aldrig det i tv ändå.

Det stämmer till viss del,

Mastiff fick tokspel och gick på högvarv när de fick reda på Åsas och Adnilsons första natt.

Adnilson och Åsa fick gå till synken flera gånger om dagen och alla blev frågade individuellt om deras relation.

Så ja, knulla någon första natten och få det att hålla och Mastiff delar ut lådor med röster och immuniteter längst stranden till paret.

/C
Citera
2019-04-30, 21:34
Medlem
Ska Klas vara nån jävvla crybaby nu och sova bakom berget?
Va det för att Sebastian och Nick flyttade in?
För att inte Anna har pratat med han???
”Här i humanitära lag nord är alla välkomna” sade han ju i ett tidigare avsnitt.
Han lät nästan som Stefan Löfven.

Va det inte nån störig kärring som flyttade ut från lägret förra säsongen?
Citera
2019-04-30, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han är lack på att han var god kompis och hjälpt henne efter sammanslagning och nu vänder honom ryggen när Seb är tillbaka.

Men att ändå gå och lägga sig långt ifrån lägret... dagisfasoner. Varför paktar han inte in sig hos Anna, Sebastian och Nick? Hade varit en stark pakt.
Citera
2019-04-30, 21:36
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Skitkul att du postar här. Kan du berätta fler saker? Till exempel sånt som hände när det inte filmades i lägret? Är medveten om att du redan berättat en del men kanske finns fler guldklimpar!

Var en rolig scen som inte kom med på TV när adnilsons händer och fötter jagade Åsa runt elden och hon konstant flyttade på sig 5cm varje gång. Pinsamt att se. Han gav verkligen inte upp. Men Åsa blev svinrädd när hon fattade att Mastiff skulle kränga det som om de var ett par, för Åsa hade ju sambo hemma i stockholm.

/C
Citera
2019-04-30, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Var en rolig scen som inte kom med på TV när adnilsons händer och fötter jagade Åsa runt elden och hon konstant flyttade på sig 5cm varje gång. Pinsamt att se. Han gav verkligen inte upp. Men Åsa blev svinrädd när hon fattade att Mastiff skulle kränga det som om de var ett par, för Åsa hade ju sambo hemma i stockholm.

/C

Haha

Åsa verkade ganska tajt med Adnilson sen, hon sa att han var den enda hon kunde lita på till 100%. Undra vad som skedde...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in