2019-04-30, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toyfriend
Allt för att locka klick. AB är kända för sina äckliga rubriker.

Hennes huvudsakliga syssla/arbete är väktare.
Sidan om på Instagram fixar hon 10% rabatt på energidricka åt sina följare.
Då är väl ”kvinnlig väktare” mer passande då folk vet vem hon är pga arbetet (som f.ö. visas i tv) än att hon gör lite reklam på IG.

Sen får jag ju erkänna att jag är allmänt trött på begreppet ”influencer” överlag. Kanske därför jag reagerade. Men det kanske bara är jag!

Huruvida Aftonbladets rubriker är äckliga eller inte är väl högst upp till var och en att tycka någonting om?

Finns ingen allmänt vedertagen absolut sanning om vilka rubriker som är äckliga respektive ickeäckliga.

Sen är influencern faktiskt inte alls känd som väktare utan som ordningsvakt!

Att du liksom jag är trött på begreppet influencer må vara.. men
Citera
2019-04-30, 10:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Går Bella på kokain?

Ja hon har regelbundet använt ladd och även AAS periodvis också.
Citera
2019-04-30, 10:27
Medlem
Äntligen så åker hon dit, hon umgås med fel folk och när man jobbar som OV är det inte lämpligt att ses med gangsters. Hoppas på fängelse.
Citera
2019-04-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hade du hållit dig till dina principer även om det rörde sig om en familjemedlem?

Ja jag hoppas VERKLIGEN att mina kära familjemedlemmar har så mycket ryggrad och moralisk kompass att de ber mig dra åt helvete när jag springer runt på gator och torg och skjuter folk med kalasjnikov!

Annat blir jag rädd och bedrövad...

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Blir alltid lika fundersam hur det är ställt med människor som sätter auktoriteter (läs staten) över allt annat.

Vad har det med saken att göra?
Citera
2019-04-30, 10:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Enligt säkra källor så har hon även sålt både det ena och andra, jag syftar på colombianskt och polskt bakpulver.
Citera
2019-04-30, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Enligt säkra källor så har hon även sålt både det ena och andra, jag syftar på colombianskt och polskt bakpulver.
Du har väldigt många ”säkra källor” i trådar du skriver i. Du får gärna presentera dessa, annars får man anse dina påståenden som ihopdiktade av dig själv.
Citera
2019-04-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
Någon nämner att A.B (som nämnts tidigare i tråden) som setts som gängledare och som varit hemma hos ordningsvakten, att denne har varit en typ som kan ha försett vakten med saker hon velat ha, någon hade lyft upp att många av den "sorten" ger "sina" tjejer typ av läkemedel de önskar osv osv. vad tror ni annars finns för motiv att ordningsvakten bekantar sig med den killen? Någon sorts "win win" måste väl finnas och vakten är väl ändå rätt smart nog och inse vem hon umgås med? Någon som vet vad för typ av relation de hade? Vilka umgicks hon med rent generellt?

Någon med svar på ovanstående frågor? Hon (Vakten) kunde väl i princip få vem som helst, vad gjorde att hon drog sig till denna gängledare av alla människor? Hade han makt inom området?
Citera
2019-04-30, 10:54
Medlem
Är det någon som har några bilder på henne?
Hittar inga bra när jag googlar.
Citera
2019-04-30, 11:00
Avslutad
Kan någon lägga upp en bild på henne för oss som inte hann se hennes Instagram innan den LAS ner. Snälla nåla fast det i trådstarten, hon ska inte komma undan. Det daltas alltid med brudar i såna här sammanhang
Citera
2019-04-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrstholm
Är det någon som har några bilder på henne?
Hittar inga bra när jag googlar.
Är du efterbliven eller bara världens sämsta på att Googla?
Citera
2019-04-30, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Ja jag hoppas VERKLIGEN att mina kära familjemedlemmar har så mycket ryggrad och moralisk kompass att de ber mig dra åt helvete när jag springer runt på gator och torg och skjuter folk med kalasjnikov!

Annat blir jag rädd och bedrövad...
Åt helvete och helvete. Jag hade släpat min egen bror i fötterna till snuten om han pysslat med grejer av den här magnituden. Något mildare så hade jag nog nöjt mig med att klippa banden och ställt mig passiv. Han hade nog fått både brev och besök i finkan men hjälpt, skyddat och möjliggjort hans knark och vapenaffärer hade jag inte gjort. Jag skulle heller inte förvänta mig någon annan behandling själv.

Min bild är ganska bestämd av de som inte klarar den gränsdragningen. Om de dessutom sedan menar att det är det moraliskt riktiga att skydda en vapenviftande gangster om man själv råkar ha en relation med just den gangstern är man i mitt tycke inte mycket bättre själv.

Inget har hittills framkommit som ger mig bilden av henne som ett hjälplöst och aningslöst våp som inte hade en aaaaning om vem hon gett sig i lag med och ovetande dragits in i ljusskygga sammanhang. Hon är precis samma skräp som det skräp hon skyddar och således en viktig kugge i maskineriet av drogaffärer och skjutningar. Jag önskar henne inget bättre än jag önskar hennes skyddslingar.
Citera
2019-04-30, 11:06
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Alltså hur dum får man vara?

Gömma en tungt kriminell i sin lägenhet?

Hur dum får man vara?

Är det hennes kille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in