2019-04-29, 21:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Sophie har faktiskt ett snyggt djur-ansikte, mindre snygg kropp, invändigt verkar hon inte helt mesig åtm
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-29 kl. 21:21.
Citera
2019-04-29, 22:00
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Tycker att det är fint med killar som vågar visa känslor i tv. Och inte bara är macho, alt falsk o mesig som Emilio.
Tänker också att det är ett resultat av matbrist, inte veta vad som kommer att ske och att han kanske faktiskt fått sig en tankeställare. Tror man blir lite skör till mans i en sådan situation.
Citera
2019-04-29, 22:47
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Lukas har, precis som många här på forumet, klagat om att Robinson är riggat. I Aftonbladet skrivs det:
Lucas Crespo Peñaloza säger att han hade letat efter kistan på samma ställe som Sophie hittade den på.

– För mig blev det att de gav henne den i handen. Där hon hittade lådan hade jag och Klas redan varit. Sen gick vi där ifrån och sen kommer Sophie och säger ”åh, jag hittade en låda”, så de har gett henne den eller visat henne vägen.

Han säger att kistan var så pass stor att han inte hade kunnat missa den.

Aftonbladet har även tagit kontakt med produktionen som svarar med detta:

Ett missförstånd enligt produktionen
Gustav Carlsson, exekutiv producent för ”Robinson” på TV4 nekar till att programmet skulle vara riggat men erkänner samtidigt att tävlingen om att hitta kistan inte gick helt rätt till.

– På grund av ett missförstånd inom produktionen kom deltagaren över kistan på ett sätt som inte var tänkt från en början
, vilket är olyckligt men som inte har påverkat vem som kommer att stå som vinnare i den sista episoden.

Vad ska det betyda?

Om citaten är riktiga så kan det ju bara betyda att Lucas kommer tillbaka (Utposten?) och vinner hela skiten. I alla andra fall, alltså oavsett vem som annars står som vinnare, så skulle de ju kunnat påverka "vem som står som slutlig vinnare". Alltså hade Sophie inte funnit lådan och lagt rösterna på Lucas så skulle han kunnat stå som vinnare.
Citera
2019-04-29, 22:47
Bannlyst
Jävla hycklaranders! Dömer ut dom för att dom fuskade, absolut men sluta fuska och sluta styr handlingen själv inför varenda jävla ö-råd DÅ. "Det är faktiskt en tävling om en halvmiljon kronor. /Anders"

Först är tjejerna i underläge, Fia får medalj.
Åsa är på väg att åka, dom skapar typ 18 olika fördelar, en svart röst, medaljer, motståndarlaget får rösta bla bla jadda jadda. Nu tex. tre extraröster, pga social skill, duktig i tävlingar? ICKE och så håller det på inför VARENDA jävla ö-råd. CP-jävlar!

Kan renskötaren hålla käften om han inte har något annat än meningslösa floskler? "Regnet kommer uppifrån och det ska ju ner.". "Nu är dom 5 men snart är dom bara 4.". "Det är ingen mening att spekulera", men gör inte det då, var TYST. "Det blir som det blir". Ja, förmodligen??

Linn stäng käften när du har tryckt in en massa mat i munnen. Helt otroligt.

Klas aka "Jag avvarar" aka "Jag står över", aka "Jag offrar mig". Att du inte ens ändrar ditt nya lags röst när du ska på ö-råd med dina gamla polare, det är en såpa och tävling för guds skull! Du är för mycket, jag är rädd för dig.

Har haft en sån jävla bra dag men nu sitter jag här upprörd när jag ska sova, kommer somna runt 3 och klockan ringer 5. Jävla pissproduktion. Ni är födda i en formsvacka och är så bedrövligt jävla dålig.

Likt förbannat kommer jag sitta klistrad på söndag igen.

Heja Tobias, du är ett föredöme.

EDIT: Nick, du med! 👍

MOHAHAHA
Senast redigerad av akakajajj 2019-04-29 kl. 23:01.
Citera
2019-04-29, 22:48
Medlem
adolf512s avatar
Först riggades det till syds fördel och nu till nords fördel.

Hade sätt bättre ut att låta sebastian & nick komma tillbaka innan örådet då hade de avgjorts genom paktande istället för vem som råkar få en kista av produktionen.
Citera
2019-04-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Va? När då? Hur då? Vilket avsnitt?

Tyvärr finns det inte med är bortklippt. Men enligt info från deltagare
Citera
2019-04-29, 23:11
Bannlyst
Sa inte förresten Bonnie något i stil med att hon ändrade sättet hon pratade på när hon hamnade i andra laget? Lyssnade bara med ett öra, men ja, hon försöker vara gullig och gör sig till.

Nästa år kan väl lagen bara heta lag röd och gul? Jag lyckades aldrig lära mig vilka som var vilka när Anders pratade om väderstreck OCH färger, är det inte lättare att bara ha färger?
Citera
2019-04-29, 23:26
Medlem
Vad är det för snacka att Sebastian var elak och en mobbare, helt uppförstorat tycker jag. Han hade ju rätt att kärringen var kass i allt.

Inga direkta favoriter i årets upplaga, men tycker Sebastian verkar genuint vettig och en skön snubbe. Så 1+ på han.
Citera
2019-04-29, 23:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Att Sofie hittade en låda med massor av extra röster i måste ju varit extremt riggat, oavsett vad produktionen säger i efterhand. Tycker dock att underhållningsvärdet i att se Lucas och Emilos drömmar krossas gjorde att det var värt det. Man ska komma ihåg att Robinson i första hand är en TV produktion och inte en tävling som Mastiff vill låta påskina. De bestämmer till stor del vem som åker ut och vem som blir kvar. Mr Hamilton verkar vara en av få som förstått detta och kräver ordentligt betalt för sin medverkan.

Till nästa säsong hoppas jag deltagarna organiserar sig som SAS piloterna och arbetsvägrar om de inte får betalt.

Det har turisten redan gjort och han åka hem.
Citera
2019-04-29, 23:44
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Sophie har faktiskt ett snyggt djur-ansikte, mindre snygg kropp, invändigt verkar hon inte helt mesig åtm

Ja om man tänder på djur.

Gör någon här det på riktigt?
Citera
2019-04-30, 03:57
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Jävla hycklaranders! Dömer ut dom för att dom fuskade, absolut men sluta fuska och sluta styr handlingen själv inför varenda jävla ö-råd DÅ. "Det är faktiskt en tävling om en halvmiljon kronor. /Anders"

Först är tjejerna i underläge, Fia får medalj.
Åsa är på väg att åka, dom skapar typ 18 olika fördelar, en svart röst, medaljer, motståndarlaget får rösta bla bla jadda jadda. Nu tex. tre extraröster, pga social skill, duktig i tävlingar? ICKE och så håller det på inför VARENDA jävla ö-råd. CP-jävlar!

Kan renskötaren hålla käften om han inte har något annat än meningslösa floskler? "Regnet kommer uppifrån och det ska ju ner.". "Nu är dom 5 men snart är dom bara 4.". "Det är ingen mening att spekulera", men gör inte det då, var TYST. "Det blir som det blir". Ja, förmodligen??

Linn stäng käften när du har tryckt in en massa mat i munnen. Helt otroligt.

Klas aka "Jag avvarar" aka "Jag står över", aka "Jag offrar mig". Att du inte ens ändrar ditt nya lags röst när du ska på ö-råd med dina gamla polare, det är en såpa och tävling för guds skull! Du är för mycket, jag är rädd för dig.

Har haft en sån jävla bra dag men nu sitter jag här upprörd när jag ska sova, kommer somna runt 3 och klockan ringer 5. Jävla pissproduktion. Ni är födda i en formsvacka och är så bedrövligt jävla dålig.

Likt förbannat kommer jag sitta klistrad på söndag igen.

Heja Tobias, du är ett föredöme.

EDIT: Nick, du med! 👍

MOHAHAHA

Haha, sant! Produktionen är ett skämt. Klas som man gillade i början börjar jag bli trött på nu. Jävla bror duktig typ. Hoppas Sofie åker härnäst. Hon är bossig och rätt obehaglig.
Citera
2019-04-30, 03:59
Medlem
rikastistorstans avatar
Jävla tjat om C-more abonnemang. Finns ju streamingsajter som lägger upp alla veckans avsnitt för fan. Hur pallar ni att vänta in linjär-tv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in