2019-04-29, 19:43
Medlem
Zyxel04s avatar
Är fortsatt hatisk efter det där igår med att Lucas åkte ut, hittade förövrigt en intressant artikel som någon annan redan länkat men länkar den igen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Adb1e5/lucas-akte-ut-fran-robinson-riggat

Skulle inte förvåna mig om typ Anna eller någon annan loser vinner hela skiten och på allvar anser sig ha gjort bra ifrån sig, trots att hela skiten varit produktionsstyrd som satan.
Citera
2019-04-29, 19:51
Medlem
dialektikers avatar
Undrar om Jannika kör med då hon handfängslar ordningsstörande eller brottslingar "jag vet hur det känns att vara bojad jag var det nyss själv" så får hon nog stort förtroende hos Abdul eller missbrukare Conny som inte följt Robinson.
Hon som ska sympatisera så med alla kan väl våga säga det.
Citera
2019-04-29, 19:52
Medlem
DyslexiKungens avatar
Otäcka scener på Klas
Citera
Medlem
Enmansdemos avatar
Klas drabbas av Klastrofobi efter att tittat på Titanic med Leo, dvs en intellektualiserande förklaring till vad som gick snett, jag ställer ändå då & då fram dubbla optioner hävdade ju redan Kayo på sin tid
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-29 kl. 20:13.
Citera
Medlem
Haha.. vilken löjlig karta Nick fick navigera efter, såg ut som en Kalle Anka karta.
Citera
2019-04-29, 19:55
Medlem
DyslexiKungens avatar
Martin Melin var också på SPA
Citera
2019-04-29, 20:05
Medlem
ZTs avatar
Man röstas ut, får en extra chans, får duellera, får en extra chans, man vinner en duell, blir imun och är med i spelet igen.
Svarta röster avslöjas innan örådet, när det passar tv4...
Regi Robinson 2019
Citera
2019-04-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Är fortsatt hatisk efter det där igår med att Lucas åkte ut, hittade förövrigt en intressant artikel som någon annan redan länkat men länkar den igen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Adb1e5/lucas-akte-ut-fran-robinson-riggat

Skulle inte förvåna mig om typ Anna eller någon annan loser vinner hela skiten och på allvar anser sig ha gjort bra ifrån sig, trots att hela skiten varit produktionsstyrd som satan.

Citat:
– På grund av ett missförstånd inom produktionen kom deltagaren över kistan på ett sätt som inte var tänkt från en början, vilket är olyckligt men som inte har påverkat vem som kommer att stå som vinnare i den sista episoden.

Citera
2019-04-29, 20:11
Medlem
DoktorNos avatar
Vilken jävla wimp Sebastian verkar vara. Både igår och i dagens avsnitt spricker rösten och han grinar. Dels när han pratar med Nick om vilka kompisar de blivit och dels när tänker på att "han lovat Anna att de två ska vara i final".

Och så tog han till ögonen ännu en gång när han inte såg till hennes kläder när han och Nick paddlat till lägret.

Är han labil, lättare psyksjuk eller har han bara noll kontroll på känslolivet?
Citera
2019-04-29, 20:11
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Trevligt att fler insett att Robinson-Linn är den klart bästa deltagaren.
Jag var dock först med det så jag har första tjing på henne.
Citera
2019-04-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vilken jävla wimp Sebastian verkar vara. Både igår och i dagens avsnitt spricker rösten och han grinar. Dels när han pratar med Nick om vilka kompisar de blivit och dels när tänker på att "han lovat Anna att de två ska vara i final".

Och så tog han till ögonen ännu en gång när han inte såg till hennes kläder när han och Nick paddlat till lägret.

Tycker att det är fint med killar som vågar visa känslor i tv. Och inte bara är macho, alt falsk o mesig som Emilio.
Citera
2019-04-29, 20:14
Medlem
alrajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Precis min tanke..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in