2019-04-27, 18:03
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Tja, läser du det partiprogram han representerar så finner du säkert samma slutsats som jag; att han har kunskaper på en 16-åings nivå, framförallt inom områdena skola, vård och omsorg. Så både Gretha och Åkesson behöver bilda sig mera i skolan. Jag tror till och med att Gretha vet mer om hur skolan fungerar än vad Åkesson gör...

Topic för tråden är följande:

Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Är det Greta som avslöjat att kejsaren är naken när vi inte kan ta hand om vår miljö, eller är det Jimmie Åkesson när han kallar Greta för barn och att hon inte tillför någonting?

Jag förstår inte vad ditt inlägg med saken att göra? Men jag är kanske för klent begåvad för att förstå?
Citera
2019-04-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
... och blidka andarna?
Antar att du snart kommer att ansluta dig till det här gänget.

Hursomhelst har också de upptäckt att det är nåt skumt med klimatet - och ändå har de tillgång till mindre fakta än vad du har.

https://www.expressen.se/nyheter/qs/mot-svart-magi-finns-det-ingen-vit-magi-bara-ratt-vald/
Vad är skumt med klimatet? Att det blir vulkanutbrott? Eller är det skyfallen? Jordbävningar?
Du läser en artikel i Expressen och tror på simpel propaganda. Ska man skratta eller gråta?
Citera
2019-04-27, 18:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej, jag tror inte Greta kommer kunna rädda världen och det av uppenbara anledningar.

Och vilka är då dessa anledningar?
Citera
2019-04-27, 19:41
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Om du inte förstår vad du läser så vad bildar du opinion om menar du? Greta utnyttjas av skrupelfria vuxna.
Det finns politiker dom tycker att vi ska bygga ut kärnkraften.
Tror du politikern har forskat om kärnkraft?

Hon vet hur man blir en politisk kraft.
Citera
2019-04-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Det finns politiker dom tycker att vi ska bygga ut kärnkraften.
Tror du politikern har forskat om kärnkraft?

Hon vet hur man blir en politisk kraft.
De kan dock läsa och förstå vad de propagerar för, Greta har inte en susning.
Citera
2019-04-27, 19:55
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
De kan dock läsa och förstå vad de propagerar för, Greta har inte en susning.
Och vad består dina kunskaper om klimatet av?
Citera
2019-04-27, 19:59
Medlem
Citat:

Vad är relevansen, samt vad har Greta för kunskapsnivå?
Citera
2019-04-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Oj oj. Ännu en öm tå som jag lyckats trampa på ikväll. Jag är fan på hugget.

Förresten så stavas det kommunistjävel*. Det här med stavning verkar inte vara din starkaste grej din lilla rasistanalfabet.
Får ni inte lära er någonting i "Livets hårda skola" längre eller är det mamma som misslyckats med hemmastudierna?

Och jag antar att du har slut på argument då "kommunist" i olika former verkar vara det du får fram.

Din lilla, lilla människa.
-Ja det e verkligen din dag idag. Njuta så länge det varar snart är den slut.
Citera
2019-04-27, 20:01
Medlem
Citat:
Är det ens ett argument? Börjar du trampa vatten?
Citera
2019-04-27, 20:12
Medlem
Citat:
Han var kompis med folk som heilade.
Vilka då?, var du där? hur nära kompis?
Du är oxå en liten förljugen vänsterbliven typ som älskar att förfasa sig över påhittade skrönor.

Åkesson hade rätt om volymerna, försvaret, kriminalvården det har dom andra insett och lagt om sin politik, han har rätt om Greta de andras omvärdering av henne kommer om något år.

Han har alltid tagit avstånd från nazister därför att han tycker dom är vidriga. Så det visar bara hur verklighetsfrämmande du och andra vänsterblivna är i ert brunsmetande.

Din satans stalinist.
Citera
2019-04-27, 20:15
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Patetiskt av Åkesson! I stället för att presentera en vettig klimat-miljöpolitik angriper han Greta Thunberg. Snacka om självmål!

Det gör han inte. Han anser att hon borde gå i skolan och skaffa sig en utbildning och framtid istället för att politiskt korrekta människor ska utnyttja ett barn i politisk debatt.
Citera
2019-04-27, 20:25
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Det gör han inte. Han anser att hon borde gå i skolan och skaffa sig en utbildning och framtid istället för att politiskt korrekta människor ska utnyttja ett barn i politisk debatt.

Fast hon går ju i skolan och skaffar sig en utbildning. Hon skolkar inte utan har en särskild studieplan:

(FB) Jimmie Åkesson säger att Greta Thunberg är ett barn och borde gå i skolan. Sanning?

Det går dessutom bra för henne i skolan, enligt hennes rektor.

Och som bonus så kanske hon även skaffar sig ett nobelpris. Det är ju en bra merit inför framtiden. Hur många svenska barn har det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in