2019-04-27, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Men hur fan är det möjligt att Linn och Fia är precis lika tjocka som när de började? Så många kalorier lär det ju inte vara i larver och skäggbiffar

Robinson är bluff. De får ris bakom kulissena. Det har det pratats om i alla år. De skulle ju vara som skelett annars och inte orka tävla eller prestera alls.
Citera
2019-04-27, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Men hur fan är det möjligt att Linn och Fia är precis lika tjocka som när de började? Så många kalorier lär det ju inte vara i larver och skäggbiffar

Fia tycker jag har gått ner lite dock. Hade varit intressant med en invägning för att se hur mycket de gått ner i vikt. Det brukar göras vissa säsonger (eller alla säsonger?).
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-27 kl. 01:12.
Citera
2019-04-27, 02:47
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Sophie ser ut som dom där isgubbarna i GoT.

De har ju fri tillgång på solkräm, så vissa vill väl vara på säkra sidan och smörja sig rejält.
Citera
2019-04-27, 02:48
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fia tycker jag har gått ner lite dock. Hade varit intressant med en invägning för att se hur mycket de gått ner i vikt. Det brukar göras vissa säsonger (eller alla säsonger?).

Det kommer vägas, ingen fara :P
Citera
2019-04-27, 09:10
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Ja, Annas kolsvarta ögonbryn påminner om en iranska. Hon är platt, manhaftig och osexig. Finns INGET attraktivt eller snyggt med henne. Typisk PT med manlig kropp.

Orka sitta å titta hur stora ögonbryn folk har!! Smaken är som julbaken, jag tycker ALLT på henne är attraktivt, det enda som inte är det är hennes slappar-attityd. Sebastian är tydligen likadan. Därmed två som ìnte får vinna Robinson. Helst inte Klas heller som har en falsk ödmjukhet, men den har börjat skina igenom nu....
Citera
2019-04-27, 10:34
Medlem
bagarn29s avatar
Jag såg en repris av "Island" igår. Det var ett riktigt Robinsson det. De visar snuttar på hur de ser ut irl. Vissa känner man knappt igen. På denna ö finns allt de behöver att överleva men de får verkligen kämpa för mat och vatten.

Det 13 killar på en ö och 13 tjejer på en annan ö.

En blandning hade varit att föredra i svensk version.
Citera
2019-04-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Det kommer vägas, ingen fara :P

Var du och jobbade i Robinson? Kollade din historik...
Citera
2019-04-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Din kompis ljuger. Vi såg ju tydligt i förra avsnittet att de fick olja, mjöl och något till som jag inte kommer ihåg vad det var.

Mm och det visades i programmet ja. Självklart får de mat av produktionen ibland i samband med tävlingar m.m. Men de får inget BAKOM KULISSERNA som någon påstod. ”fri tillgång till ris” osv. Totalt bull. De får endast mat framför kameran vid olika tillfällen som tävlingar och nu när de fick ris.

De har fri tillgång till vatten och solskydd bakom kameran.
Citera
2019-04-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Robinson är bluff. De får ris bakom kulissena. Det har det pratats om i alla år. De skulle ju vara som skelett annars och inte orka tävla eller prestera alls.

Stämmer ej.
Citera
2019-04-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om det med din kompis stämmer, hur förklarar han att en del deltagare i år inte ser ut att ha tappat ett gram? Vi är ju inte blinda.

Hur förklarar du själv att det varje säsong finns deltagare som tappar tvåsiffrigt i vikt?
Citera
2019-04-27, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Hur förklarar du själv att det varje säsong finns deltagare som tappar tvåsiffrigt i vikt?
Jag pratar om denna säsong där man ser hur tjocka vissa är.
Citera
2019-04-27, 13:00
Medlem
Ingen som har räknat ut vad regelbrottet är o vilka/vem som begått, samt hur de straffas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in