2019-04-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Din kompis ljuger. Vi såg ju tydligt i förra avsnittet att de fick olja, mjöl och något till som jag inte kommer ihåg vad det var.
Om du såg det så är det väl för fan inte bakom kulisserna?
Citera
2019-04-26, 19:56
Medlem
Diarrees avatar
Trist att TV4 alltid ska premiera feminister.
Citera
2019-04-26, 19:57
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Ja, Annas kolsvarta ögonbryn påminner om en iranska. Hon är platt, manhaftig och osexig. Finns INGET attraktivt eller snyggt med henne. Typisk PT med manlig kropp.

Honr fett attraktiv.
Citera
2019-04-26, 20:31
Medlem
Klas,Nick o Sebastian är hetast bland grabbarna! 😍
Citera
2019-04-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Njäe... lite efterforskning visar att Queen Klåda hette Josephine Myren, och att det var Linda Isaksson som blev arg. Verkar ha varit lite drama queen. Det finns en flashback-tråd om Jossans förlupna toplessbilder

För att ta det tillbaka on topic, så hoppas jag att årets deltagare lyckas bättre med sin hygien. Lukas fick ju öronen rensköljda från sand i bakom kulisserna, så läkarteamet verkar vara på hugget även för synbart triviala bekymmer. Jag är dock lite bekymrad för risken för skäggsvamp (skägg-vurmen är ju stor i vissa läger).

På temat, så var det riktigt smart av Bonnie att ta med en pincett. Att kunna plocka en sticka eller bambuflisa på fel ställe kan antagligen rädda hela tävlingen.

På tal om hygien så har visst lag Syd smittat lag Nord med loppor och skit. Inte coolt.
Citera
2019-04-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Min kompis arbetar med Robinsoninspelningen, han har berättat och NEJ de får verkligen inte mat bakom kulisserna. De får fri tillgång till dricksvatten och solskydd. THATS IT.

Om det med din kompis stämmer, hur förklarar han att en del deltagare i år inte ser ut att ha tappat ett gram? Vi är ju inte blinda.
Citera
2019-04-26, 21:31
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Din kompis ljuger. Vi såg ju tydligt i förra avsnittet att de fick olja, mjöl och något till som jag inte kommer ihåg vad det var.

Det var väl ändå framför kulisserna!
Citera
2019-04-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
På tal om hygien så har visst lag Syd smittat lag Nord med loppor och skit. Inte coolt.

Om jag minns rätt hade dom plötsligt fått råttor också i lägret. Såna har väl inte det inflyttade laget haft med sig i alla fall!
Citera
2019-04-26, 22:38
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Helt underbar att se på! Sämre att lyssna på tyvärr. Sjukt fin i sin solbränna, en del andra lyckas inte ta upp UV-strålning ser det ut som. Tobias och Sophie bland annat, likbleka ju.
Nick och Peter behöver dock inte skämmas för blekhet när de kommer hem till Sverige.

Har också lagt märke till att vissa skiljer sig väldigt mycket när det gäller blekhet. Hon Sophie är ju typ ett spöke haha :P
Citera
2019-04-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Har också lagt märke till att vissa skiljer sig väldigt mycket när det gäller blekhet. Hon Sophie är ju typ ett spöke haha :P
-Sophie ser ut som dom där isgubbarna i GoT.
Citera
2019-04-26, 23:36
Medlem
xmzs avatar
Men hur fan är det möjligt att Linn och Fia är precis lika tjocka som när de började? Så många kalorier lär det ju inte vara i larver och skäggbiffar
Citera
2019-04-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Men hur fan är det möjligt att Linn och Fia är precis lika tjocka som när de började? Så många kalorier lär det ju inte vara i larver och skäggbiffar

Även Matthias, Janicka och Suzana. Dessa har till o med hull på magen. Jag är smalare än dem, och de ska föreställa halvsvälta på Robinson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in