2019-01-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
det skulle inte förvåna mig om det finns en nedskrivet instruktion över vilken påverkansbild man önskar ha på PK-Sverige...

Tror du har rätt. Det lär nog finnas något sorts protokoll över vad som måste finnas med som programledarna tvingas plugga in.
Citera
2019-03-10, 10:50
Medlem
Känns som varenda helg jag tittar på nyhetsmorgon dyker det upp bilder från "Robyns" spelningar från nya turnén i USA. Ja imponerande att 2000 personer i Washington ville se henne, och vad stolt man ska vara som svensk, men behöver vi 15 minuters rapportering om det...
Citera
2019-03-31, 18:13
Medlem
Labero var med idag och gjorde ett korttrick. Han visade dock knekten innan han skulle och förtog därav slutet. Inte ofta, tror faktiskt aldrig jag sett det, han gör fel och avslöjar något i förväg.

Men likväl så undrar man, hur f-n gör han? De har kameran på hans händer hela tiden i närbild och likväl så byter han både kort samt flyttar dem utan att man ser det.

Magi på högsta nivå!
Citera
2019-04-16, 09:46
Avstängd
Ang. branden i Notre Dame kommenterade de lobbotomerade programledarna kommentarer från kända politiker i världen..
Direkt kände jag att " Nu blir det något negativt om Trump"..
Mycket riktigt! I Trumps inlägg där han i stort tyckte precis som de flesta andra, ställde han också frågan om det var möjligt att ev. släcka elden via vattenbombning.
Detta fick programledarna att vinkla detta till "maktbegär", "storhetsvansinne"..
Alltså TV 4..kan ni inte bara släcka ner lampan och försvinna från jordens yta????
Ni har för länge sedan förverkat er rätt som tv kanal..
Citera
2019-04-25, 07:01
Medlem
Tycker att TV4 nyhetsmorgon är mer ett relationsprogram för småbarnsföräldrar, matlagningsvänner och patienter än ett nyhetsprogram.

Generellt är det en låg nyhetsrapportering både på nationell som internationell nivå.

Tur man kan se danska nyheter för den kompetensen lyser med sin frånvaro på TV4.
Citera
2019-04-25, 18:44
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Tv4-soffan utför numera psykoanalyser.
Har de blivit helt sinnessjuka?
http://www.friatider.se/tv4-p-hoppet-mot-jimmie-kesson-han-var-inte-m-nsklig
En vänsterpanel konstaterar.
Citat:
Publicerad 25 april 2019 kl 18.25
Inrikes. Efter Jimmie Åkessons framträdande i TV4:s Malou efter tio fick tv-kanalens panel analysera SD-ledaren. Han kallades för "robot", "ledsen", någon som tveklöst "mår dåligt", är på gränsen till "panikångest", behöver medicineras med "betablockare" och en person som "visade sig inte mänsklig".

TV4 äcklar mig verkligen. Skönt att den inte tvångsfinansieras med skattemedel alá SVT i alla fall.
Citera
2019-04-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Tv4-soffan utför numera psykoanalyser.
Har de blivit helt sinnessjuka?
http://www.friatider.se/tv4-p-hoppet-mot-jimmie-kesson-han-var-inte-m-nsklig
En vänsterpanel konstaterar.

TV4 äcklar mig verkligen. Skönt att den inte tvångsfinansieras med skattemedel alá SVT i alla fall.

HAHAHAHA! Herregud! Mentalsjukhusen bör definitivt återinföras.
Helt otroligt vilken smörja de sänder.
Citera
2019-04-30, 06:30
Medlem
Historiens sämsta valborgskör! En tystlåten mjäkig version av Vinter rasat.... Helgerån!! Den ska ju framföras med massor av styrka och pondus av en energisk manskör. Typ Orphei Drängar. Mitt musikhjärta gråter...
Citera
2019-05-05, 08:57
Medlem
Camillas Hamids - "Baka utan ugn"-recept är bland de mest bajsnödigaste jag sett.

Är det typ 10:e gången på raken hon gör antingen en paj eller cheesecake?

Det ironiska i hennes "klimatsmarta" tips är att det krävs en kyl som drar bra mycket mer ström än ugn som är igång i 15 minuter. Samt är fullproppade av socker.
Citera
2019-06-08, 14:21
Medlem
Ska en journalist tillrättavisa en gäst?
2 gånger påpekar Maria Forsblom när hon tycker gästen uttrycker sig olämpligt.

05:45 säger hon att hellre hade varit död än suttit i rollstol. Då flikar journalisten in att många i rullstor lever ett bra liv.

06:12 säger hon att i början var hon förlamad i ena sidan och kallade sin hand för "cp-handen". Då flikar journalisten in att det är uttryck som man inte använder nu.

Används inte cp längre? vad heter det nu?

En bit togs upp på dyngbaggegalan. https://www.instagram.com/p/ByM7jU0lktR/

https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/elsa-har-%C3%B6verlevt-40-hj%C3%A4rtstopp-k%C3%A4nde-att-jag-var-p%C3%A5-v%C3%A4g-ut-ur-min-kropp-11 986470
Citera
2019-06-11, 07:40
Medlem
Pillenfilles avatar
Någon som såg på fyran tidigare i morse?

6.42 Två stjärtgossar som grinar över att de inte får ge blod om de har knullat inom ett år.

6.52 Snack om brå:s rapport som visar något vi visste för längesen...nämligen att den ökande antisemitismen i Sverige(i övriga Europa också för den delen) är importerad!
Citera
2019-08-26, 08:18
Medlem
Varför har nyheter blivit så amerikansk.?
Varje halv timme är det nyheter dom rapporterar inte vad som händer i Sverige.
Varje morgon hoppas jag att dom ska vara ärliga. Men skjuter mig själv i foten för jag tittar på skiten. Finns ju inget annat. Varför är det varje halv timme nyheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in