Citat:
Ursprungligen postat av
terribilis
Jag skrev aldrig att han inte är bra, jag skrev att jag inte tror att han kommer att bli världsetta och vinna slams, vilket han gjorde som junior.
Du måste verkligen lära dig läsa bättre, nästan alltid så lägger du helt onödiga kommentarer.
Fast det är ju inte så konstigt heller .
Man möter ju inte dom som är äldre än en , som junior.
Dom som är typ 20-21 kan ju va klasser bättre.
Så är man 1:a som junior kan ju ändå dom som är 20-21 ha varit klasser bättre i samma ålder.
Jättesvårt jämföra sådär .