Citat:
Ursprungligen postat av
givemeyourmoney
Jag tänkte att matchen var körd för Fognini när han avbröt bollduellen när handduken blåste in på plan, att där gick proppen i huvudet på Fognini , som så många gånger förut, men efter det fanns det bara en spelare på banan.
Han fick ju Nadal att se medioker ut i dag, synd att Fognini har slängt iväg en tänkbar fantastisk karriär på så mycket nonsens.
Ja, tänk om han hade varit en riktigt fighter mentalt sett, som sin landsman Lorenzi t.ex. Då hade inte Nadal haft lika många titlar i RG, den saken är säker.