2019-04-24, 14:32
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurab
Det tycker jag.
Hade nu klarat av att försvara ert land, er etnicitet, ert kulturarv, då hade ni absolut förtjänar det med råge. Ni hade kunnat behålla den stoltheten svenskar en gång hade.

Men nu? Ja vad fan ska man säga...

Du kanske förstår att det folk som klarar sig igenom PK-rötan blir det stoltaste folket någonsin.
Citera
2019-04-24, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rayed
Jag är gift med en judisk kvinna. Inom SD har vi ju Ekeroth-bröderna (som jag träffat) som värnar om Sverige, och Bieler. Och flera...

Att du är gift med en judinna och att jag skänkt pengar till Kent Ekeroth ändrar inte på faktum att de massmedia-judar jag räknat upp verkligen inte hör till det svenska folkets vänner. Tvärtom.

De jag räknat upp är judar dessutom, inte etniska svenskar. De får tro vad de vill men svenskar är de inga. Det beror på generna.
Citera
2019-04-24, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Du kanske förstår att det folk som klarar sig igenom PK-rötan blir det stoltaste folket någonsin.

Vi har en chans så länge vi finns som folk. Men det nya svenska Sverige lär bli litet (blir rätt så svårt för 6-7 miljoner att deportera regimens 33 och ta tillbaka det som gått förlorat). Å andra sidan är Israel och Schweiz små länder. Det har gått bra för dem också.
Citera
2019-04-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Att du är gift med en judinna och att jag skänkt pengar till Kent Ekeroth ändrar inte på faktum att de massmedia-judar jag räknat upp verkligen inte hör till det svenska folkets vänner. Tvärtom.

De jag räknat upp är judar dessutom, inte etniska svenskar. De får tro vad de vill men svenskar är de inga. Det beror på generna.

Jag är på inga vis intresserad av en konflikt, men får jag fråga vad du baserar dina teorier på om gener? Jag är själv naturvetare i grunden (men ägnar mig idag mest åt psykologi som tar sitt avstamp i biologin), men DNA, gener och proteiner är inte det jag huvudsakligen intresserar mig för. Däremot har jag två vänner som båda genomför sina PHDs inom biologifältet, och de sysslar med just genetik. Vad baserar du din fakta på? Har du några böcker inom ämnet genetik du kan rekommendera? Några föreläsningar på Youtube? Just det genetiska fältet har haft en explosionsartad utveckling de senaste åren, och eftersom du gör ett påstående, ber jag dig vänligen, och uppriktigt, att förse med mig förslag på litteratur/källor som stödjer ditt påstående, så att jag bättre kan förstå hur du resonerar och vad du bygger dina slutsatser på. Återigen vill jag inte ha en konflikt, jag är bara intresserad av att vidareutveckla min kunskap, du har full rätt till dina åsikter och att uttrycka dem. Finns det någon modern litteratur om genetik, folkslag, kultur och etnicitet, och hur de sammanstrålar för att bilda ett folk, som du tagit del av? Det hade jag tyckte vore mycket intressant mig in i. Särskilt nyare forskning om epigenetik som verkar vara ett exceptionellt spännande fält. Ha det fint.
Citera
2019-04-24, 17:21
Bannlyst
Citat:
Jag är på inga vis intresserad av en konflikt, men får jag fråga vad du baserar dina teorier på om gener? Jag är själv naturvetare i grunden (men ägnar mig idag mest åt psykologi som tar sitt avstamp i biologin), men DNA, gener och proteiner är inte det jag huvudsakligen intresserar mig för. Däremot har jag två vänner som båda genomför sina PHDs inom biologifältet, och de sysslar med just genetik. Vad baserar du din fakta på? Har du några böcker inom ämnet genetik du kan rekommendera? Några föreläsningar på Youtube?

"Djävligt intressant", du. Tycker du själv att du hade en poäng med ditt skryt? I sak alltså.

Citat:
Just det genetiska fältet har haft en explosionsartad utveckling de senaste åren, och eftersom du gör ett påstående, ber jag dig vänligen, och uppriktigt, att förse med mig förslag på litteratur/källor som stödjer ditt påstående, så att jag bättre kan förstå hur du resonerar och vad du bygger dina slutsatser på. Återigen vill jag inte ha en konflikt

Jodå. Du är en dryg typ och konflikt är vad du är ute efter. Känsligt det här för dig att olika folk har olika genetik bakom sig. Det spelar ingen roll om det stör dig. Det ändrar ingenting i sak om du är stött eller ej.
Citera
2019-04-24, 18:16
Medlem
Zneds avatar
Migration är krig.

Vad är syftet, vad är följderna av krig, vad är följderna av migration?

Att befolka ettannat lands territorium, föra in sin egen religion i stället för ursprungsbefolkningens religion. Att utnyttja det nya landets tillgångar. Och så vidare.

Vad ser vi i Sverige i dag?
Senast redigerad av Zned 2019-04-24 kl. 18:22.
Citera
2019-04-24, 18:43
Medlem
Citat:
"Djävligt intressant", du. Tycker du själv att du hade en poäng med ditt skryt? I sak alltså.

Jodå. Du är en dryg typ och konflikt är vad du är ute efter. Känsligt det här för dig att olika folk har olika genetik bakom sig. Det spelar ingen roll om det stör dig. Det ändrar ingenting i sak om du är stött eller ej.

Vad betyder genetik för dig? Vad är genetik? Du kallar mig en "dryg typ" när jag försöker bemöta dig med vänlighet, det är ingenting som stör mig. Men du talar om genetik som om du vore en auktoritet, därför undrar jag om du kan förse mig med källor som ökar min förståelse för för hur folk och genetik hänger ihop. Känner du till begreppet epigenetik? Hur gener kan av/på-aktiveras utifrån miljö? Jag förstår inte varför du uppfattar det faktum att jag har två vänner som gör sina PHDs inom området som skryt. Jag kommer från Lund ursprungligen, och har varit tidigare aktiv vid universitet. Lund är en plats som är extremt långt fram i sin forskning i vissa områden (främst biologi och byggnadsteknik). Min ena vän gör sin PHD vid BMC (biomedicinskt center i Lund, jag har fått besöka hennes labb), den andra vid Uppsala universitet. Själv är jag enbart, och enbart, en lekman på sin höjd, därför frågar jag dig om du har något bra material jag kan ta del av. Istället beter du dig barnsligt.

https://www.youtube.com/watch?v=NNnIGh9g6fA&list=PL150326949691B199
Det här är min favoritföreläsningsserie på Youtube, från en av mina förebilder, Robert Sapolsky. Hans bok "behave" är fantastisk, och används vid hans introduktionskurs vid Stanford (varifrån föreläsningarna ovan kommer). 25 delar i snitt 1-2 timmar. Helt fantastiska, och eftersom de är från en introduktionskurs, så är det gjort för lekmän som mig (och som jag antar du också är). Om du tittar en lektion i veckan, kommer du efter mindre än 6 månader att förstå mer om vår biologi och genetik, och hur dessa samspelar med våra kultur, våra medmänniskor i form av beteenden, attityder osv, än väldigt många personer i Sverige.

https://www.goodreads.com/book/show/31170723-behave
Här kan du läsa om hans bok som jag fann fascinerande; lärde mig mycket nytt om biologi, neurologi, genetik, miljö osv.

Jämfört med Robert Sapolsky kan jag absolut ingenting om ämnet, överhuvudtaget, trots att jag förmodligen studerat de ämnen han tar upp till en mycket högre grad än en genomsnittlig person i Sverige (eftersom jag har ett intresse, och idag finns allt att hämta nästan gratis genom olika källor).

Du uppfattar mig som en dryg typ som är ute efter konflikt, men jag känner snarare att jag vill förstå de komplexa sammanhang som utgör vår natur, vår biologi, vår kultur och vår civilisation. Och det vill du garanterat också. Jag förstår inte varför folk älskar konflikt, om vi hade möts i verkligen livet, tror jag du hade blivit överraskad hur bra vi hade kommit överens. Ha de fint.
Citera
2019-04-24, 23:32
Medlem
trigganiggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligahesten
Judarna får man inte kritisera. Men det är ingen naturlag, de har ju skaffat en strategisk position.

Hatar judarna andra, eller älskar de bara sig och sina? Gör de verkligen fel eller är det vi andra som inte gör rätt.

Judarna är en familj, en kult om så vill. Vi svenskar kan inte ens enas om en krognota. Vi bråkar inom könen, mellan könen, med varandra och andra folkgrupper hit och dit. Vi gör allt utom rätt.

Man ska inte skylla allt på judarna. De har följt ett system under väldigt lång tid och deras system har lett till att de fått mer inflytande.

Ska vi gnälla som socialfall eller är kanske dags att 'starta eget?' Vi borde ansluta oss till gruppen Svenskar och inte var man för sig själv som det är nu.

Vi blir omsprungna av alla, t.om muslimska neandertalare för att vi har förlorat förmågan att sammarbeta och tänka på varandra.

Hitta hem igen gott folk.
Titta inte på vad andra gör, vad gör Du?

Ja, vi borde kopiera vissa av judarnas strategier. Men varje gång vi gör det, exempelvis genom att organisera oss i vita etniska grupper, så blir vi nedslagna av dessa människor som beskyller oss för att vara "nazister". Du förstår, judarna är helt okej med rasism och folkmord så länge som det utförs av dem själva. Men anar de att andra folkslag börjar organiserar sig så blir de svettiga och ordnar förebyggande motanfall.
Citera
2019-04-25, 10:50
Bannlyst
Citat:
Se Yuri Besmenov, före detta KGB-operatör (död sedan många år tillbaka)

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4

Finns flera goda föreläsningar, där han går i genom hur KGB systematiskt arbetade för att destabilisera länder.

Här finns en kort version där han talar om de 4 stegen för att "subjugate" ett samhälle, som Sovjet använde sig av i omfattande skala, överallt där de kunde:

https://www.youtube.com/watch?v=JVkkLDAm8I4

Varför är detta relevant? Jag har en teori om att vi haft Sovjet som granne i så många år, och trots att Sovjet föll för 30 år sedan, lyckades de skapa strömningar i Sverige (68-vänstern osv) som skapat strukturella och ideologiska problem, som nu börjar nå sitt crescendo.

Samhället är sprängfyllt av marxistisk ideologi; jag läser till lärare i Malmö, klar om ett år. Under denna tiden har jag lärt mig mer om marxism, än barnpsykologi. Jag har faktiskt inte läst ett enda poäng ren barnpsykologi. Men jag har fått mycket djupare förståelse för Marx, poststrukturalism, postmodernism osv.

Jag tror att Sovjet planterade fröna väl, som har tillåtits växa genom ett omedvetet (men medvetet från forna Sovjet) tillstånd hos svensken under många generationer, om global politik, maktspel, politiskt historia osv.

Självfallet är det så! Sveriges roll strategiskt eller våran (tanke) har alltid betytt mycket för Ryssland. Ex Nato medlemskap vara/icke vara samt strategisk makt i Östersjön samt på ett högre plan Norges oljetillgångar/kust. Så intresset har alltid funnits att mentalt försvaga oss. Nyttiga idioter som inte ens vet att de är hjärntvättade sitter på flera nyckelpositioner i Sverige. Att agera är tämligen enkelt rensa ur dessa element ifrån deras positioner. Precis som i Ungern, Italien, Brasilien, USA mm.
Senast redigerad av bern77 2019-04-25 kl. 10:57.
Citera
2019-04-25, 10:56
Bannlyst
Citat:
Jag är gift med en judisk kvinna. Inom SD har vi ju Ekeroth-bröderna (som jag träffat) som värnar om Sverige, och Bieler. Och flera. Där är många judar som är nationalistiska för Sverige. Inom min flickväns familj när det är släkträff blir det alltid en jävla massa diskussioner om Israel. Det är en reva emellan dem, visa är väldigt pro, andra väldigt mot. Vissa ser sig som danskar (min flickvän är danska), och firar bara högtider med det engagemang som de flesta av oss firar påsk, andra som dansk-judiska, andra som judisk-danska. Samtliga familjemedlemmar är väldigt högproduktiva i samhället, och oerhört goda människor. Jag har aldrig träffat personer som är så mänskliga faktiskt, och som värnar om varandra, och t.o.m. sina husdjur så mycket (när vår katt sprang väck och fanns efter 6 veckor var han helt utmärglad, min svärfar betalde för att vår katt skulle kunna vara på djursjukhus, utan att tveka, annars hade de fått avliva honom. Min svärfar kunde inte sova när han var borta).

Jag är en 1,82 cm lång blond svensk man. Många gånger har folk skojat om att jag ser ut som en SS-officer.

Min fru ser ut som en vuxen Anne Frank.

Jag har aldrig känt mig så accepterad för den jag är i hela mitt liv av min fru och hennes familj. Att du identifierar personerna ovan som judiska vet jag inte om det är relevant. Nu har jag träffat många personer som identifierar sig som judar, och de har inte alls de sentiment som ofta påstås på diverse näthemsidor (mångkultur, massinvandring, zionism och så vidare).

Det är som om man studerar första världskriget (ett av mina favoritämnen är krigshistoria). I den tyska armén hade man kompanier med enbart judar, som slogs fanatiskt för Tysklands räkning; de mottog i högre grad än "etniskt tyska" kompanier järnkorset för sina insatser för den tyska saken. Hitler hade ju judisk sergeant över sig i ww1, som han höll mycket av; Hitler såg honom som hederlig, kompetent och modig (när förföljelserna började ordnade hitler så hans förre detta befälhavare inte skulle omfattas av dessa)

Samtidigt hade man andra judar som engagerade sig i politik, och förespråkade kommunism, pacifism osv, vilket spädde på de antisemitiska teorierna efter kriget (Rosa Luxemburgs mfl).

Även detta måste man förstå väckte ett enormt konflikt/debatt inom det judiska samfundet. Jag har en äldre judisk vän, som är över 90 (men folk tror ofta han är i 70-års åldern). Hans familj har bott i Danmark i flera hundra år, och alla har varit skräddare. Han talade om att innan andra världskriget var det ett par i hans släkt som var judiska, och som förespråkade kommunism. De andra i släkten blev helt vansinniga; "är ni idioter? Vi är arbetare, som kämpat för att bygga upp ett gott liv genom slit i våra skrädderier, en konst vi lärt våra barn i generationer. Förstår ni vad som kan hända om folk i gemen förknippar oss med den boljevistiska rörelsen i öst, där många judar som varit förtrycka av tsardömmet i hundratals år?

Den judiska samfundet är oerhört komplext. Det präglas av individer, där alla från tidig ålder tränas att tänka objektivt. När vi har släktmiddagar med min frus familj, är nivån på diskussionerna höga, då de flesta besitter utbildning (läkare, genetiker, forskare, pensionsrådgivare, arkitekter; utbildning och kunskaps värderas mycket högt inom den judiska kulturen, precis som i den japanska, eller den äldre svenska kulturen innan marxismen slog sina klor i vårt samhälle).

Det diskuteras allt från Islam (mycket rädsla), till ekonomi, till historia; ingenting är tabu, och varje fråga som lyfts disekteras. Sen har alla ett ordentligt temperamang. Särskilt när de diskuterar Israel; vissa är väldigt pro, andra är väldigt anti, några är en mix.

Blev lite utsvävande, men det är viktigt att man förstår att det inte är "judar" som ligger bakom Sveriges situation, det är en komplex och lång affär med många agenter (EU, gamla Sovjet som planterade marxistka frön i Sverige, se Yuri Bezmenov, socialdemokrater, globalister).

Av de tusentals judar som idag bor i norden, har vi zionister, antizionister, höger-vänster, högutbildade och lågutbildade... där finns verkligen allt, det är inte en enhetlig grupp som propagandan från ww2 verkar försöka göra gällande.

Jag är en lång blond man, men skulle ge mig liv för att försvara min fru och hennes familj. Det är alltid de oskyldiga som får betala priset.

I Nixon banden refereras det klart och tydligt till de problematiska judarna mellan Kissinger och Nixon. Där Kissinger i princip sa desto mer utav de Ryska judarna som dör desto bättre.....slutsatser får ni dra hur ni vill.

https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3997596,00.html

Läs texten och inse att Kissinger som så många andra som går Aristokratins/Monarkiers ärende dvs vad Bilderberg/CFR/Trilateral kommission samt FN/Nato egentligen är. Den dagen ni alla inser att deras mål i en ny värld är självfallet att behålla sin makt dvs Aristokratins samt de Kungahus som finns kvar. Ett roligt uttalande är att negrer måste genetiskt byggas upp/dvs
(ändras paras) för att bli till verklig nytta.

Frågan ni måste ställa er är självfallet nytta för vem?

Hur var det nu med slavhandel/genetiska förändringar för att hålla sig med arbetare? Har inte endast ord/speglingar samt uttryck ändrat er tanke?
Senast redigerad av bern77 2019-04-25 kl. 11:42.
Citera
2019-04-25, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Självfallet är det så! Sveriges roll strategiskt eller våran (tanke) har alltid betytt mycket för Ryssland. Ex Nato medlemskap vara/icke vara samt strategisk makt i Östersjön samt på ett högre plan Norges oljetillgångar/kust. Så intresset har alltid funnits att mentalt försvaga oss. Nyttiga idioter som inte ens vet att de är hjärntvättade sitter på flera nyckelpositioner i Sverige. Att agera är tämligen enkelt rensa ur dessa element ifrån deras positioner. Precis som i Ungern, Italien, Brasilien, USA mm.

Detta rysspöke är trams. När Ryssland hade återfått sitt läge vid Östersjön var man nöjd med det. Finland, hade man kunna ha tagit åt sig 1721 redan men dröjde cirka 100 år. Snarare är Nato hotet mot Ryssland, just för att storkapitalet i väst ska kunna få kontroll över just Rysslands naturtillgångar. Sverige och Finland som uppmarschområde för en attack mot Ryssland är mumma för Nato och för storkapitalet (globalisterna).
Citera
2019-04-25, 12:18
Bannlyst
Citat:
Detta rysspöke är trams. När Ryssland hade återfått sitt läge vid Östersjön var man nöjd med det. Finland, hade man kunna ha tagit åt sig 1721 redan men dröjde cirka 100 år. Snarare är Nato hotet mot Ryssland, just för att storkapitalet i väst ska kunna få kontroll över just Rysslands naturtillgångar. Sverige och Finland som uppmarschområde för en attack mot Ryssland är mumma för Nato och för storkapitalet (globalisterna).

Är Ryssland en vän till Sverige?////du är verkligen en nyttig idiot! Sen som tidigare sagt så är det utav yttersta intresse att Sverige inte ingår Nato medlemskap....ang detta så kan du läsa mängder utav skarpa varningar ifrån Putin självt. Men eftersom du vet bäst ring Must och berätta om dina kunskaper. Du vet den där foldern du fick i brevlådan.....det var bara för skojserier.....eller så behövs den iform utav bilderbok för att alla ska fatta.
😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in