Jag förstår mig inte på männen i tråden som svarar att de gillar modellsmala tjejer.
Fattar ni inte att det är på gränsen till pedofili att tända på kvinnokroppar utan former? De ser ju för fan ut som prepubertala pojkar.
Jag misstänker att ni är smygbögar hela bunten. För det är ju som så att det är homosexuella män som styr modebranschen, och därför väljer de ut kvinnor som ser ut som pojkar. Och ni går på det.
Tacka vet jag kvinnor som ser ut som kvinnor, med en hälsosam mängd fett på kroppen. Men jag tror många missuppfattar vad som är en hälsosam mängd fett, och istället kallar såna kvinnor för tjocka. Läs på lite för fan, kvinnor ska ha betydligt mer fett än män, vi snackar minst 20% kroppsfett, då kvinnliga atleter ligger på 14-20% kroppsfett, och dessa är för smala enligt mig (för hårda kroppar, inte kvinnligt).
Antingen är du en bitter sladderfitta eller ett fult fetto som inte får knulla smala tjejer själva. Tjejerna som har länkats i tråden har haft gott om former.
Då har du fel. Då kan du ingenting om kvinnokroppen. Kvinnor bildar/skapar östrogen i stora mängder. För att en kvinna ska ha den formen ska hon enbart äta sallad och förbruka 3000 kalorier/per dag minst.
Det är av den anledningen kvinnor inte kan bilda muskler på samma sätt som män. Kvinnan är skapad för att ha mer former än en man
Det är mer realistiskt att säga; En kvinna ska väga 47 om hon är 1.57 eller 1.60 vilket jag ligger på trots att jag tränar dagligen och bränner minst 2500 kalorier då jag både klättrar berg, simmar, yogar och konditionstränar
Hur många kvinnor tror du har den aktiva livsstilen? Jag måste dock fortfarande äta keso, ägg, sallad och kyckling om jag vill fuska ett par dagar i veckan som fredag och lördag
Flesta kvinnor ligger på övervikt då under sina mensperioder så mår kvinnan som sämst och måste gotta i sig choklad/osv
Det kroppar som 15-16 åringar har eftersom dessa inte är redo för barnfödande men kvinnor över 25 kommer aldrig få en sån kropp såvida hon inte svälter ihjäl sig och mår dåligt
Bilderna jag har länkat till är mer realistiska för kvinnor. Kvinnor som dessutom har stora bröst/ kan skapa en smal midja men hon kan omöjligt ligga på en kroppsnivå som anorexia
Du har fel i det du skriver. Olika individer har olika mängder kroppsfett och olika hög förbränning. Jag tränar inte längre och äter inte supernyttigt, men rör på mig dagligen och är ungefär lika smal som bilderna. Känner också andra kvinnor som är naturligt nätta och smala utan att svälta sig själva. Att många svullnar upp när de har mens innebär definitivt inte att de blir överviktiga. Det är svårt att gå upp till övervikt på mindre än en vecka om man är normalviktig.
Skulle inte lyssna så mycket på flashbackare TS. Att t.ex. påstå att 47 kg med kvinnliga former och en vältränad kropp när man är 167 cm lång normalt sett, för majoriteten av kvinnor, är hälsosamt och inte skulle innebära att man börjar bli benig är felaktigt. Mina erfarenheter är att män mer velat att jag går upp lite i vikt när jag börjar närma mig 50 kg. Jag är 166 cm. Vi människor har olika förutsättningar och kroppsbyggnad, så försök istället fundera på hur du vill se ut och vad du tycker är värt att göra för att nå dit. Det är bättre att vara hälsosam och få i sig tillräckligt med energi än pinnsmal om det inte är så man ser ut naturligt.
Va? Jag har en av de kropparna och jag äter lite sisådär.. Väger 54kg till 162 lång och finner det inte svårt att ha en normal kropp. Måste man träna varje dag för att ha en normal kropp har man för låg ämnesomsättning och bör kolla sköldkörteln. Det är inte normalt.
Du anses vara ”tjock” enligt användare här. Jag är 1.60 och 47 Kg och ansågs vara tjock.
Jag tränar inte för att gå ner vikt längre. Jag ligger på den vikten jag vill. Min T3 och T4 ligger normalt. Men jag är aktiv inom yoga och måste ligga 0 i kroppsfett
Jag förstår mig inte på männen i tråden som svarar att de gillar modellsmala tjejer.
Fattar ni inte att det är på gränsen till pedofili att tända på kvinnokroppar utan former? De ser ju för fan ut som prepubertala pojkar.
Jag misstänker att ni är smygbögar hela bunten. För det är ju som så att det är homosexuella män som styr modebranschen, och därför väljer de ut kvinnor som ser ut som pojkar. Och ni går på det.
Tacka vet jag kvinnor som ser ut som kvinnor, med en hälsosam mängd fett på kroppen. Men jag tror många missuppfattar vad som är en hälsosam mängd fett, och istället kallar såna kvinnor för tjocka. Läs på lite för fan, kvinnor ska ha betydligt mer fett än män, vi snackar minst 20% kroppsfett, då kvinnliga atleter ligger på 14-20% kroppsfett, och dessa är för smala enligt mig (för hårda kroppar, inte kvinnligt).
Vissa är bögar verkar det som eller på gränsen till pedofiler. Någon som tycker att 85D bröst är för mycket är nog bög/pedofil. Jag har min Instagram och tar bilder dagligen. Finns ingen man som ogillat mina former/kropp.
Men 47KG på 1.60 är ju för tjockt 🤣🙈
Vilken man skulle anse att det är hälsosamt att gilla kvinnor med former som liknar tonåring?
Kvinnorna låter sig behandlas på detta sätt dock. Jag tränar inte men äter väldigt lite skriver någon. Då måste du äta ärtor till lunch 👌🏼
Då pressar jag ändå minst 140 KG med benen. Hälften i tråden är halv feta och skulle inte klara av mer än 20 KG.
Senast redigerad av DixieD 2019-04-23 kl. 05:56.
Vissa är bögar verkar det som eller på gränsen till pedofiler. Någon som tycker att 85D bröst är för mycket är nog bög/pedofil. Jag har min Instagram och tar bilder dagligen. Finns ingen man som ogillat mina former/kropp.
Men 47KG på 1.60 är ju för tjockt 🤣🙈
Vilken man skulle anse att det är hälsosamt att gilla kvinnor med former som liknar tonåring?
Kvinnorna låter sig behandlas på detta sätt dock. Jag tränar inte men äter väldigt lite skriver någon. Då måste du äta ärtor till lunch 👌🏼
Då pressar jag ändå minst 140 KG med benen. Hälften i tråden är halv feta och skulle inte klara av mer än 20 KG.
Struntprat om bögar. Du är nog bara avundsjuk. Det finns gott om män som gillar smala tjejer med små bröst.
Här är ett exempel på en koreansk tjej med BMI runt 16. Alltså typ 160 cm och 42 kg. En riktigt fin ung tjej med breda höfter och smal midja. Kvinnliga former alltså, trots sin låga vikt. Henne vill man bara ta riktigt hårt och kasta runt som en liten trasdocka i sängen. In a good way. Jag är i övre medelåldern och skulle inte backa att ragga upp henne.
Hon är så smal och lätt för att hon har en delikat benstomme. Kolla in överarmen - 20 cm omkrets maximalt... En grov benstomme kan inte bantas bort. Många svenskor har grov benstomme.
Struntprat om bögar. Du är nog bara avundsjuk. Det finns gott om män som gillar smala tjejer med små bröst. Här är ett exempel på en koreansk tjej med BMI runt 16. Alltså typ 160 cm och 42 kg. En riktigt fin ung tjej med breda höfter och smal midja. Kvinnliga former alltså, trots sin låga vikt. Henne vill man bara ta riktigt hårt och kasta runt som en liten trasdocka i sängen. In a good way.
Vart i bilden framkommer det att hon är 1.60 och 42 kg? Det ser ut som en tonåring och ingen kvinna på 25-30 år. Som läkare borde man ändå ha koll på att det är inte hälsosamt för någon att väga 42.
Varför skulle jag vara avis? Det finns gott om män som gillar en kvinna på 1.60 och 47 Kg. Flesta män älskar bröst på en kvinna och det vet jag av ren erfarenhet där jag har många följare son dreglar över min kropp (bröst)
Men förklara hur du kan se att hon väger 42? Kan du ange även hennes ålder så att vi inte förvirrar henne för en 30 åring eller över 25 i alla fall
Obs: Jag är inte svensk utan ryska och en hel del andra blandningar
Vart i bilden framkommer det att hon är 1.60 och 42 kg? Det ser ut som en tonåring och ingen kvinna på 25-30 år. Som läkare borde man ändå ha koll på att det är inte hälsosamt för någon att väga 42.
Varför skulle jag vara avis? Det finns gott om män som gillar en kvinna på 1.60 och 47 Kg. Flesta män älskar bröst på en kvinna och det vet jag av ren erfarenhet där jag har många följare son dreglar över min kropp (bröst)
Men förklara hur du kan se att hon väger 42? Kan du ange även hennes ålder så att vi inte förvirrar henne för en 30 åring eller över 25 i alla fall
Obs: Jag är inte svensk utan ryska och en hel del andra blandningar
Nu redigerade jag mitt inlägg när du svarade, men ändå.
Korrigering, hon är taiwanesiska. Ja, så ser en kropp ut med detta BMI ut om tjejen har en hälsosam livsstil i övrigt.
BMI är som sagt ett trubbigt mått då det inte tar hänsyn till benstommen, muskelmassan eller fettprocenten. Det slår bara ut kroppsvikten över en viss area (kroppslängd^2).
Det är i Sverige och i andra delar av västvärlden som man kallar en överviktig eller skinny fat kropp för normal. Det är feminismen som har haft inflytande, eftersom man vill att kvinnor ska kunna sitta i soffan och smälla i sig godis och ändå känna sig attraktiva.
Tonåring, so what? Det är i övre tonåren som kvinnokroppen är som mest attraktiv. Efter 25 år går det ju bara utför.
So long "lill-rultan"!
Skojar bara lite...
Senast redigerad av WordWarrior 2019-04-23 kl. 10:39.
Nu redigerade jag mitt inlägg när du svarade, men ändå.
Korrigering, hon är Taiwanesiska. Ja, så ser en kropp ut med detta BMI om tjejen har en hälsosam livsstil i övrigt.
BMI är som sagt ett trubbigt mått då det inte tar hänsyn till benstommen, muskelmassan eller fettprocenten. Det slår bara ut kroppsvikten över en viss area area (kroppslängd^2).
Det är i Sverige och i andra delar av västvärlden som man kallar en överviktig eller skinny fat kropp för normal. Det är feminismen som har haft inflytande, eftersom man vill att kvinnor ska kunna sitta i soffan och smälla i sig godis och ändå känna sig attraktiva.
Tonåring, so what? Det är i övre tonåren som kvinnokroppen är som mest attraktiv. Efter 25 år går det ju bara utför.
So long "lill-rultan"!
Skojar bara lite...
Fast du skrev att hon vägde 42? Jag har vägt 42 när jag var 19 år och även om det såg ut hälsosamt på utsidan så var det inte hälsosamt på insidan då det fattades en hel del mineraler/vitaminer och jag hade knappt ork för något utan svimmade på offentliga platser/eller andra områden
Då påpekade min bror samt farsa för mig: Går du mer ner i vikt så beställer jag en psykolog. En man ska älska dig för den du är och inte för din kropp
Kan även säga att jag får mer uppmärksamhet/bekräftelse nu än förr. Det har gått för långt när du som person påpekar att människor ska se ut som ett skelett.
Jag har varit där och varit så smal att jag såg ut som ett skelett och det är inget jag rek kvinnor/tjejer att göra. Det förstör kroppen på alla möjliga sätt
Normal vikt ska anses tillräckligt. Undervikt är inte normalt. För att då besvara TS fråga. En normal vikt går att mäta genom ett BMI
Oj då.. Jag tycker inte heller att män är någon höjdare om man inte har Chace Crawford ansikte 👌🏼🙈
Fast du skrev att hon vägde 42? Jag har vägt 42 när jag var 19 år och även om det såg ut hälsosamt på utsidan så var det inte hälsosamt på insidan då det fattades en hel del mineraler/vitaminer och jag hade knappt ork för något utan svimmade på offentliga platser/eller andra områden
Då påpekade min bror samt farsa för mig: Går du mer ner i vikt så beställer jag en psykolog. En man ska älska dig för den du är och inte för din kropp
Kan även säga att jag får mer uppmärksamhet/bekräftelse nu än förr. Det har gått för långt när du som person påpekar att människor ska se ut som ett skelett.
Jag har varit där och varit så smal att jag såg ut som ett skelett och det är inget jag rek kvinnor/tjejer att göra. Det förstör kroppen på alla möjliga sätt
Normal vikt ska anses tillräckligt. Undervikt är inte normalt. För att då besvara TS fråga. En normal vikt går att mäta genom ett BMI
Oj då.. Jag tycker inte heller att män är någon höjdare om man inte har Chace Crawford ansikte 👌🏼🙈
Jag vet inget om din kroppskonstitution i övrigt, förutom din påstådda längd, vikt och bröststorlek. Därför blir det en omöjlighet att bedöma om din vikt som 19-åring var ohälsosam för just dina unika förutsättningar. Det finns heller ingenting som säger att en smal kropp nödvändigtvis måste vara undernärd eller lida brist på diverse mineraler och vitaminer. Lever man ett hälsosamt liv i övrigt, med en välbalanserad kost och fysisk aktivitet, så är det inte alls skadligt att vara smal. Tvärtom.
Dessutom har olika vetenskapliga undersökningar faktiskt visat att ett något lägre kaloriintag än genomsnittet kan leda till en längre livslängd. Kan man vara sjukligt smal och undernärd? Javisst, men det är inte det jag talar om här, utan naturligt smala unga kvinnor.
Frågan i topic lydde när jag som man tycker en smal tjej blir för smal. Jag svarade på frågan om mina preferenser. Vad är problemet? Andra män kan säkert gilla andra kroppar.
Jag vet inget om din kroppskonstitution i övrigt, förutom din påstådda längd, vikt och bröststorlek. Därför blir det en omöjlighet att bedöma om din vikt som 19-åring var ohälsosam för just dina unika förutsättningar. Det finns heller ingenting som säger att en smal kropp nödvändigtvis måste vara undernärd eller lida brist på diverse mineraler och vitaminer. Lever man ett hälsosamt liv i övrigt, med en välbalanserad kost och fysisk aktivitet, så är det inte alls skadligt att vara smal. Tvärtom.
Dessutom har olika vetenskapliga undersökningar faktiskt visat att ett något lägre kaloriintag än genomsnittet kan leda till en längre livslängd. Kan man vara sjukligt smal och undernärd? Javisst, men det är inte det jag talar om här, utan naturligt smala unga kvinnor.
Frågan i topic lydde när jag som man tycker en smal tjej blir för smal. Jag svarade på frågan om mina preferenser. Vad är problemet? Andra män kan säkert gilla andra kroppar.
Fast bilden du länkade till ser hon väldigt smal ut. Jag kan inte döma om hon mår dåligt eller inte men det ser ut som en tonåring och ingen kvinna som ska se mogen ut.
Du hoppade på mig om att jag var avis/osv för att jag skriver av ren erfarenhet att det är skillnad på en tonåring och en mogen kvinna. Det finns exempelvis ingen kvinna som är 30 som ser ut som en tonåring.
Det handlar om att kroppen utvecklas/mognar när man kommer över 25. Att man som en man blir kåt av småtjejer så borde man kolla upp sin pedofili tröskel.
Jag skulle inte bli kåt av en fjorton år pojke och jämföra honom med en mogen man på 30 år som utvecklats/mognat.
Eller någon som är 19 år
Det är lite skrämmande att en läkare som dig länkar till en tonåring och påstår att kvinnor ska se ut. Hon har knappt utvecklat bröst
Fast bilden du länkade till ser hon väldigt smal ut. Jag kan inte döma om hon mår dåligt eller inte men det ser ut som en tonåring och ingen kvinna som ska se mogen ut.
Du hoppade på mig om att jag var avis/osv för att jag skriver av ren erfarenhet att det är skillnad på en tonåring och en mogen kvinna. Det finns exempelvis ingen kvinna som är 30 som ser ut som en tonåring.
Det handlar om att kroppen utvecklas/mognar när man kommer över 25. Att man som en man blir kåt av småtjejer så borde man kolla upp sin pedofili tröskel.
Jag skulle inte bli kåt av en fjorton år pojke och jämföra honom med en mogen man på 30 år som utvecklats/mognat.
Eller någon som är 19 år
Det är lite skrämmande att en läkare som dig länkar till en tonåring och påstår att kvinnor ska se ut. Hon har knappt utvecklat bröst
Det finns heller ingen naturlag som säger att kvinnor måste gå upp i vikt med ökad ålder. Visst, direkt i samband med graviditet, men sedan finns inga problem att finna samma vikt som innan. Sanningen är den att kvinnor (och säkerligen många män) blir mindre fysiskt aktiva och äter sämre med ökad ålder. Det betyder inte att detta är eftersträvansvärt eller normalt. I synnerhet inte när västvärlden plågas av en epidemi av kardiovaskulära sjukdomar, hypertoni, samt diabetes.
Pedofilanklagelserna är ju bara löjliga. Tjejen på bilden är omkring 22 år gammal, och har varit könsmogen i säkert 8-10 år. Män som tänder på smala tjejer tänder inte på barn i allmänhet, de tänder på motsatsen till manlighet. På samma sätt som en del tjejer tänder på stora, håriga, muskulösa och maskulina karlar.
Jag tycker ditt hysteriska tonläge tyder på att du har ett dåligt självförtroende och inte kan acceptera att du inte utgör ett ideal för alla män där ute. Folk gillar olika saker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!