Citat:
Visst är det så. Och Sveriges skalper i vm94 är inte heller imponerande men tredjeplatsen kommer vi minnas för livet. City har haft flax med lotten - men att ta sig till chansen på en femling, hur mycket jag än ogillar City - man får ge dem att de förtjänat det, så otroligt bra som de varit över en hel säsong.
Och ja, en sån sak är enklare att medge när det kommer till City än andra lag
Uniteds storhet under SAF kan jag medge nu när de är nere på jorden med oss andra, tog emot betydligt mer när de var där uppe i smöret.
Och ja, en sån sak är enklare att medge när det kommer till City än andra lag
Uniteds storhet under SAF kan jag medge nu när de är nere på jorden med oss andra, tog emot betydligt mer när de var där uppe i smöret.Bullshit! Vi tog poäng av vad som kom att bli världsmästarna, och Rumänien var riktigt bra på den tiden.
Citat:
Så är det, men det gör inte så stor skillnad för Man U och Chelsea. Den av dessa två som kommer efter den andre lär inte ta en CL-plats oavsett tror jag.
Citat:
Borta mot Spurs så var det Delph som gjorde bort sig vid målet och hemma mot Spurs så var det (en annars rätt så säker) Laporte som bjöd på två mål.
Backlinjen har ju möblerats om rätt så friskt oxå. För det mesta inte samma mittbackar två matcher i rad. Walker med för det mesta. Tycker han är ojämn. Undrar varför inte Danilo får mer speltid.
Backlinjen har ju möblerats om rätt så friskt oxå. För det mesta inte samma mittbackar två matcher i rad. Walker med för det mesta. Tycker han är ojämn. Undrar varför inte Danilo får mer speltid.
Cherry-pickar man så kan man alltid hitta missar från ett försvar. Man måste se till hur det har sett ut under säsongen. 22 insläppta på 34 matcher är riktigt bra. I CL snittar dom ett insläppt per match bortsett från den där fadäsen mot Tottenham. Att det skiter sig i en match, det kan hända vilket lag som helst.