Citat:
Ursprungligen postat av
Flickfotograf
Oxytocin, endorfin och erfarenhet.
För kännedom, tjejer är rätt usla och fantasilösa i bingen. En del leker porrfilm, andra är som halvslappa fiskar som förväntar sig att man ska behaga dem och "göra rätt", men det gick snabbt över när man tog kontrollen, vände dem om, smaskade till med bra snärt på skinkan och dundrade in den innan de hunnit landa. När de väl kommit över de första två-tre gick det inte att få hejd på dem och ett jävla tjat tog vid. Och en massa gråt och tandagnisslan.
Ta lite kontroll över era känslor för helvete! Värdighet! Google it!
DaFuck!
Vet att du menar Svenska tjejer men vill gärna förtydliga det med att säga att det du beskriver gäller mest dem. Nu är det ett tag sedan jag knullade en Svensk tjej men kan inget annat än att hålla med. Antingen körde de nån fantasilös föreställning hämtat ur senaste porrfilmen de kikat på eller så är var döda fisken och ansvaret låg på dig att tillfredställa BÅDA. Dessa två kategorier stod för 98% av fallen. ..och jag har några mil på mätarn..
Det lite udda jag märkt är att när Svenska tjejer lämnar Sverige blir de helt annorlunda. De öppnar upp, tål skämt bättre och faktiskt roligare i sängen.
Det är som om de går i bojor på hemmaplan..(hint; systerskapet™, feminismen™)