2019-04-21, 17:52
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Oxytocin, endorfin och erfarenhet.

För kännedom, tjejer är rätt usla och fantasilösa i bingen. En del leker porrfilm, andra är som halvslappa fiskar som förväntar sig att man ska behaga dem och "göra rätt", men det gick snabbt över när man tog kontrollen, vände dem om, smaskade till med bra snärt på skinkan och dundrade in den innan de hunnit landa. När de väl kommit över de första två-tre gick det inte att få hejd på dem och ett jävla tjat tog vid. Och en massa gråt och tandagnisslan.

Ta lite kontroll över era känslor för helvete! Värdighet! Google it!
DaFuck!

Du vet att det går alldeles utmärkt att vara en sympatisk och charmig kille och ändå få ligga?
Det har i alla fall jag klarat av alldeles utmärkt.

Och det låter som att du inte har så stor koll på tjejer sexuellt. Att bara "drämma in den" är inte att rekomendera. Det kan vara direkt farligt; och göra riktigt ont. Både på dig och henne.

Men det är ju lite gulligt att du i alla fall har byggt upp ett litet drömslott i ditt huvud där det är du som bestämmer.
Citera
2019-04-21, 18:16
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Du vet att det går alldeles utmärkt att vara en sympatisk och charmig kille och ändå få ligga?

Och det låter som att du inte har så stor koll på tjejer sexuellt. Att bara "drämma in den" är inte att rekomendera. Det kan vara direkt farligt; och göra riktigt ont. Både på dig och henne.

Men det är ju lite gulligt att du i alla fall har byggt upp ett litet drömslott i ditt huvud där det är du som bestämmer.

Nej, det går absolut inte alldeles utmärkt.
Problemexponeringen är dessutom väldigt mycket större vid velande.
Citera
2019-04-21, 18:17
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nej, det går absolut inte alldeles utmärkt.
Problemexponeringen är dessutom väldigt mycket större vid velande.

Det är ju många, inklusive mig, som har lyckats så det är ju knappast omöjligt.

Den andra meningen förstår jag inte ens.
Citera
2019-04-22, 03:36
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Jag ska inte rota för mycket i ditt liv eller avslöja dig som beta utan belägg, men jag kan inte låta bli att undra om du inte är lite av ett händigt verktyg i er relation.
Eller om tjejen i fråga kanske brottats med taskig självkänsla.

Men man kanske törs fråga, hur länge ni varit ihop?
Citera
2019-04-22, 08:27
Avslutad
Citat:

För kännedom, tjejer är rätt usla och fantasilösa i bingen. En del leker porrfilm, andra är som halvslappa fiskar som förväntar sig att man ska behaga dem och "göra rätt", men det gick snabbt över när man tog kontrollen, vände dem om, smaskade till med bra snärt på skinkan och dundrade in den innan de hunnit landa. När de väl kommit över de första två-tre gick det inte att få hejd på dem och ett jävla tjat tog vid. Och en massa gråt och tandagnisslan.

DaFuck!

Vet att du menar Svenska tjejer men vill gärna förtydliga det med att säga att det du beskriver gäller mest dem. Nu är det ett tag sedan jag knullade en Svensk tjej men kan inget annat än att hålla med. Antingen körde de nån fantasilös föreställning hämtat ur senaste porrfilmen de kikat på eller så är var döda fisken och ansvaret låg på dig att tillfredställa BÅDA. Dessa två kategorier stod för 98% av fallen. ..och jag har några mil på mätarn..

Det lite udda jag märkt är att när Svenska tjejer lämnar Sverige blir de helt annorlunda. De öppnar upp, tål skämt bättre och faktiskt roligare i sängen.

Det är som om de går i bojor på hemmaplan..(hint; systerskapet™, feminismen™)
Citera
2019-04-22, 08:59
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Vet att du menar Svenska tjejer men vill gärna förtydliga det med att säga att det du beskriver gäller mest dem. Nu är det ett tag sedan jag knullade en Svensk tjej men kan inget annat än att hålla med. Antingen körde de nån fantasilös föreställning hämtat ur senaste porrfilmen de kikat på eller så är var döda fisken och ansvaret låg på dig att tillfredställa BÅDA. Dessa två kategorier stod för 98% av fallen. ..och jag har några mil på mätarn..

Det lite udda jag märkt är att när Svenska tjejer lämnar Sverige blir de helt annorlunda. De öppnar upp, tål skämt bättre och faktiskt roligare i sängen.

Absolut, tack för påfyllningen.
När de kommer ner till valfri semesterort vid medelhavet är de som förbytta.
Som om, som du säger, systerskapet kan inte se dem här, nu kan man rocka loss.
Citera
2019-04-22, 09:31
Avslutad
Citat:
Det gjorde man ju förr, ganska ofta till och med. Efter metoo tackar jag bara bestämt nej.

Det är för tidigt på dagen. Dudå?
Vad bra att Metoo fick dig att inse att kvinnor inte är intresserade.

Citat:

DaFuck!
Citera
2019-04-22, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Nej men män börjar inse att det ni vill är att kunna ta makt och domdera över mäns liv. Att godtyckligt kunna peka ut en man som antingen beundrare eller pervo är er våta önskedröm. ..likt de prinsessor ni är ska ni bestämma över männen (via deras av naturen givna, och av naturen dikterade; sexdrift).

..avskyvärt.
..oanständigt.
..sinnessjukt.
Citera
2019-04-22, 13:48
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej men män börjar inse att det ni vill är att kunna ta makt och domdera över mäns liv. Att godtyckligt kunna peka ut en man som antingen beundrare eller pervo är er våta önskedröm. ..likt de prinsessor ni är ska ni bestämma över männen (via deras av naturen givna, och av naturen dikterade; sexdrift).

..avskyvärt.
..oanständigt.
..sinnessjukt.
Ett annat ord för boy är slav.
Det är vad den svenska kvinnan vill ha sina män till.
Med lite tur får de mer än en dildo.
En som kan tänka sig att städa efter dem, ge dem ett barn och sen betala underhåll och dra åt helvete.
Citera
2019-04-22, 14:53
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
De vill fortfarande bli servade, eller hur?
El, värme, tak över huvudet, kommunikationer och underhållning direkt till soffan, eller hur?

Slutar ni rida på mäns ryggar överlever ni inte en månad.
Citera
2019-04-22, 15:55
Avslutad
Citat:

..avskyvärt.
..oanständigt.
..sinnessjukt.
Whatever. Huvudsaken de som inte vill ha med Flickfotografen att göra slipper.
Citera
2019-04-22, 16:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Citat:
Absolut, tack för påfyllningen.
När de kommer ner till valfri semesterort vid medelhavet är de som förbytta.
Som om, som du säger, systerskapet kan inte se dem här, nu kan man rocka loss.

Haha, vet ni, jag förstår att ni blivit ena bittra skithögar med tanke på vad för människor ni har erfarenhet av. Det gör dock att man undrar lite över er två. Lika barn leka bäst brukar man ju säga.
Ni kanske är som de kvinnor ni träffat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in