2019-06-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Rent statistiskt? Nej. Kvinnor är lyckligare i hemmet med småbarn och en make. Kvinnor i arbetslivet är bedrövliga, vilket alla som tvingats umgås med kvinnor på arbetsplatser troligen fått erfara.

Din trångsynthet är slående, har du 2 kvinnor på jobbet som en referens för samtliga?
Citera
2019-06-04, 21:11
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jaha och varför gör du det? Jo för du tycker ju också att man ska ha en levande barbi-docka. Det är det som är normen.

Ok...fru halmgubbe-byggare, vad mer tycker jag? Varför stanna där liksom? Varför inte fantisera om att jag fantiserar om ett harem av barbi-dockor?

Sluta tyck om synd om dig själv kvinna, livet är för kort för att slössas på bitterhet över att män inte vill ha dig. Ordna ditt liv, gå till ett gym, skaffa en hobby. Kanske en hyfsad vettig man dyker upp någonstans på vägen.
Citera
2019-06-04, 21:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Chansen är stor att de inte kommer få till något nej men de anser sig ändå vara värda Pamela Anderson brudar precis som alla andra.

Nä nä nä Pamela Anderson är ju för tusan låååångt över 25. Hon är ju fullständigt värdelös för dessa härliga män. En thailändska på de knappa 18 ska det ju va. Hon vågar inte skratta när galten ligger och rultar runt i sängen, tar fem minuter för honom att vända sig. Thailändskan får gå och spy av äckel efteråt, galten har ju betalat för fan och det är klart han har rätt att parasitera på fattigas döttrar.
Citera
2019-06-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ok...fru halmgubbe-byggare, vad mer tycker jag? Varför stanna där liksom? Varför inte fantisera om att jag fantiserar om ett harem av barbi-dockor?

Sluta tyck om synd om dig själv kvinna, livet är för kort för att slössas på bitterhet över att män inte vill ha dig.

Jag har ett stadigt förhållande sen länge och har nobbat flera killar, till och med fått en kram av en för mig helt okänd kuf.
Det handlar inte om att män inte vill ha mig utan att det jag eller andra kvinnor gör eller inte gör inte spelar någon roll.
Citera
2019-06-04, 21:18
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nä nä nä Pamela Anderson är ju för tusan låååångt över 25. Hon är ju fullständigt värdelös för dessa härliga män. En thailändska på de knappa 18 ska det ju va. Hon vågar inte skratta när galten ligger och rultar runt i sängen, tar fem minuter för honom att vända sig. Thailändskan får gå och spy av äckel efteråt, galten har ju betalat för fan och det är klart han har rätt att parasitera på fattigas döttrar.

Haha är du avundsjuk på thailändskor som knullar feta medelålders gubbar? Tar de män ur den grupp du har en liten chans hos? Kvinnliga incels är intressanta. Tycker det är synd att ni inte skapar egna forum som den manliga sorten så de verkliga tankarna kommer fram ocensurerat.
Citera
2019-06-04, 21:20
Medlem
Ur ett nationalistiskt perspektiv är feminister egentligen rätt duktiga då dom sällan rasblandar, hur ofta ser ni radikalfeminister med utlänningar? Typ aldrig
Citera
2019-06-04, 21:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag har ett stadigt förhållande sen länge och har nobbat flera killar, till och med fått en kram av en för mig helt okänd kuf.
Det handlar inte om att män inte vill ha mig utan att det jag eller andra kvinnor gör eller inte gör inte spelar någon roll.

Du ser, någon incel-snubbe kommer nu påpeka att du här förbittrar dig över att de absolut snyggaste männen inte vill ha dig, när han inte ens kan få de fula kvinnorna.

Du ska ju vara lycklig att du har förhållande, de flesta män härinne känner att de måste tjäna en miljon kronor i år och se ut som Brad Pitt för att ha ne chans.

De tänker precis som du gör, fast jag antar att du menar att du inte kan få just de där bästa männen, då de bara vill ha yngre, snyggare kvinnor, eller vad är det du egentligen klagar på när du klagar om hur kräsna män är?

Se på den här snubben: https://www.youtube.com/watch?v=sJ8EAwRauoM&t=125s
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-06-04 kl. 21:24.
Citera
2019-06-04, 21:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Haha är du avundsjuk på thailändskor som knullar feta medelålders gubbar? Tar de män ur den grupp du har en liten chans hos? Kvinnliga incels är intressanta. Tycker det är synd att ni inte skapar egna forum som den manliga sorten så de verkliga tankarna kommer fram ocensurerat.

Hahahaha nice try, jag tycker synd om de thailändska tjejerna. Jag tycker även synd om dig eftersom du verkar ta något av detta personligt.
Citera
2019-06-04, 21:25
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahahaha nice try, jag tycker synd om de thailändska tjejerna. Jag tycker även synd om dig eftersom du verkar ta något av detta personligt.

Inte en chans att du tänker på thailändskorna. Finns få grupper som svenska kvinnor ser ned på så öppet. Konkurrensen går före systerskapet hos kvinnliga incels.
Citera
2019-06-04, 21:25
Medlem
Citat:
Du ser, någon MGTOW snubbe kommer nu påpeka att du här förbittrar dig över att de absolut snyggaste männen inte vill ha dig, när han inte ens kan få de fula kvinnorna.

Du ska ju vara lycklig att du har förhållande, de flesta män härinne känner att de måste tjäna en miljon kronor i år och se ut som Brad Pitt för att ha ne chans.

De tänker precis som du gör, fast jag antar att du menar att du inte kan få just de där bästa männen, då de bara vill ha yngre, snyggare kvinnor, eller vad är det du egentligen klagar på när du klagar om hur kräsna män är?

Mitt klagande hade ingen grund i utseendefixerade män. Jag slutade att dejta för längesen.
Citera
2019-06-04, 21:27
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Mitt klagande hade ingen grund i utseendefixerade män. Jag slutade att dejta för längesen.

Du må ha slutat dejta, men du slutar aldrig någonsin att klaga på män. Att klaga över livet är din främsta hobby och din drog. Du klagade ju även på din pojkvän som aldrig slutade ringa dig och därmed orsakade en depression kommer jag ihåg.
Citera
2019-06-04, 21:29
Medlem
Citat:
Du må ha slutat dejta, men du slutar aldrig någonsin att klaga på män. Att klaga över livet är din främsta hobby och din drog. Du klagade ju även på din pojkvän som aldrig slutade ringa dig och därmed orsakade en depression kommer jag ihåg.

Ja det är irriterande när folk inte lyssnar.

Men för att återgå till tonic igen så kommer dagen allt närmare då kvinnor helt slutar att vara kvinnor.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-06-04 kl. 21:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in