2019-04-20, 17:00
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det hjälper dessutom mot depression, sänker blodtrycket, innehåller melatonin som bland annat får sig att sova bättre plus att det innehåller fem till sju olika kalorier, över 200 proteiner och en stor del vitaminer och mineraler. Bland annat vitamin c, calcium, fruktos, magnesium, vitamin B12 och zink.

Rena hälsobomben, faktiskt.
Tillgången är dessutom större än efterfrågan.

Då antar jag att du hinkar i dig det dagligen; eller?
Citera
2019-04-20, 17:29
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Det hjälper dessutom mot depression, sänker blodtrycket, innehåller melatonin som bland annat får sig att sova bättre plus att det innehåller fem till sju olika kalorier, över 200 proteiner och en stor del vitaminer och mineraler. Bland annat vitamin c, calcium, fruktos, magnesium, vitamin B12 och zink.

Rena hälsobomben, faktiskt.
Tillgången är dessutom större än efterfrågan.

Fem till sju olika kalorier? en kalori är ett mått på energi.
Min poäng är att det är försvinnande små mängder, fullständigt försumbart.
Citera
2019-04-20, 19:16
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Då antar jag att du hinkar i dig det dagligen; eller?
Ju mer jag delar med mig, desto mindre deprimerad blir jag.
Och jo, jag sover väldigt gott efteråt.
Citera
2019-04-20, 19:20
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Fem till sju olika kalorier? en kalori är ett mått på energi.
Min poäng är att det är försvinnande små mängder, fullständigt försumbart.
Ja, definitionen har också ändrats några gånger från calor, ett ord för värme, via kemins och fysikens termodynamik till att bara handla om energiinnehåll i mat. 1 cal = 4,184 Joule

Min poäng är att även det lilla kan vara bra för dig.
Citera
2019-04-20, 19:26
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ja, definitionen har också ändrats några gånger från calor, ett ord för värme, via kemins och fysikens termodynamik till att bara handla om energiinnehåll i mat. 1 cal = 4,184 Joule

Min poäng är att även det lilla kan vara bra för dig.

Okej och ja, men det är verkligen litet det här. Att konsumera av hälsoskäl är, nästintill, totalt poänglöst. Men jag förstår att hela det här samtalsämnet egentligen är här för att du tycker att det är roligt att tala om, och det är ok. Jag säger inte att det är barnsligt eller pubertalt eller något sånt för det vore hyckleri.
Citera
2019-04-20, 20:01
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Okej och ja, men det är verkligen litet det här. Att konsumera av hälsoskäl är, nästintill, totalt poänglöst. Men jag förstår att hela det här samtalsämnet egentligen är här för att du tycker att det är roligt att tala om, och det är ok. Jag säger inte att det är barnsligt eller pubertalt eller något sånt för det vore hyckleri.
Lite är det och "nästintill" är fair enough.

Det hade ju sett ut det, om en feminist medgav att även ett litet bidrag från deras män kunde ha positiva hälsoeffekter.

Med det sagt, så vore handlingens symbolvärde för ganska många män (incels t.ex) kanske rent livsavgörande. Deras små liv skulle få ett värde, de skulle kanske kunna bygga upp sig själva och påbörja kampen för att bli en bidragande samhällsmedborgare?

Det löser troligen inte allt, men jag tror att det finns pojkar och män därute som bara behöver en liten uppmuntran.

Socialstyrelsen rekommenderar:
Bota psykisk ohälsa, sug mer kuk.

Nyttigare än sex till åtta skivor bröd om dagen.
Citera
2019-04-20, 20:06
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Lite är det och "nästintill" är fair enough.

Det hade ju sett ut det, om en feminist medgav att även ett litet bidrag från deras män kunde ha positiva hälsoeffekter.

Med det sagt, så vore handlingens symbolvärde för ganska många män (incels t.ex) kanske rent livsavgörande. Deras små liv skulle få ett värde, de skulle kanske kunna bygga upp sig själva och påbörja kampen för att bli en bidragande samhällsmedborgare?

Det löser troligen inte allt, men jag tror att det finns pojkar och män därute som bara behöver en liten uppmuntran.

Socialstyrelsen rekommenderar:
Bota psykisk ohälsa, sug mer kuk.

Nyttigare än sex till åtta skivor bröd om dagen.

Så kvinnor borde ha sex med män (som dom inte är intresserade av) bara för att göra män gladare?

Eller så kanske dom där snubbarna borde jobba lite mer på sin charm så kanske någon tjej finner dom attraktiva till slut...

Och om sperma är så fantastisk nyttigt så hoppas jag att du själv slickar i dig minst en sats om dagen.
Allt annat ser jag som stort hyckleri.
Citera
2019-04-20, 21:00
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Så kvinnor borde ha sex med män (som dom inte är intresserade av) bara för att göra män gladare?

Eller så kanske dom där snubbarna borde jobba lite mer på sin charm så kanske någon tjej finner dom attraktiva till slut...

Och om sperma är så fantastisk nyttigt så hoppas jag att du själv slickar i dig minst en sats om dagen.
Allt annat ser jag som stort hyckleri.
Hell yeah!
Och när de har deras uppmärksamhet kanske de kan ge killen en liten hint om att klippa luggen, skaffa skärp till byxorna och duscha fler gånger i veckan och skippa moppemustachen.

Och se, alla vinner!
Citera
2019-04-21, 10:40
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Hell yeah!
Och när de har deras uppmärksamhet kanske de kan ge killen en liten hint om att klippa luggen, skaffa skärp till byxorna och duscha fler gånger i veckan och skippa moppemustachen.

Och se, alla vinner!

Då antar jag att även du skulle kunna tänka dig att pittyfucka ett antal ocharmiga och oattraktiva kvinnor bara för att göra dom glada...

Och har du tagit dagens spermashot än?
Citera
2019-04-21, 12:51
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Då antar jag att även du skulle kunna tänka dig att pittyfucka ett antal ocharmiga och oattraktiva kvinnor bara för att göra dom glada...

Och har du tagit dagens spermashot än?
Det gjorde man ju förr, ganska ofta till och med. Efter metoo tackar jag bara bestämt nej.

Det är för tidigt på dagen. Dudå?
Citera
2019-04-21, 14:10
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Det gjorde man ju förr, ganska ofta till och med. Efter metoo tackar jag bara bestämt nej.

Det är för tidigt på dagen. Dudå?

Och vad fick du ut av det?
Citera
2019-04-21, 16:43
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Och vad fick du ut av det?
Oxytocin, endorfin och erfarenhet.

För kännedom, tjejer är rätt usla och fantasilösa i bingen. En del leker porrfilm, andra är som halvslappa fiskar som förväntar sig att man ska behaga dem och "göra rätt", men det gick snabbt över när man tog kontrollen, vände dem om, smaskade till med bra snärt på skinkan och dundrade in den innan de hunnit landa. När de väl kommit över de första två-tre gick det inte att få hejd på dem och ett jävla tjat tog vid. Och en massa gråt och tandagnisslan.

Ta lite kontroll över era känslor för helvete! Värdighet! Google it!
DaFuck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in