2019-04-19, 20:27
Medlem
Artist som blir stoppad i södra Sverige. Kan man inte passera där utan att nödvändigtvis bo där? Därefter så lagförs man där, utan att man bor exakt på platsen där det skedde.
Vi säger att t.ex Brolle besökte en kusin och så stoppas han en bit från den lokala pizzerian där han inmundigat lite av den lokala ölen. Är det en omöjlighet?

Men det är det här med ”affärspartner” som skaver, vad betyder det? Ingen riktig artist, kanske Samir?
Citera
2019-04-19, 20:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Artist som blir stoppad i södra Sverige. Kan man inte passera där utan att nödvändigtvis bo där? Därefter så lagförs man där, utan att man bor exakt på platsen där det skedde.
Vi säger att t.ex Brolle besökte en kusin och så stoppas han en bit från den lokala pizzerian där han inmundigat lite av den lokala ölen. Är det en omöjlighet?

Men det är det här med ”affärspartner” som skaver, vad betyder det? Ingen riktig artist, kanske Samir?

Affärspartner kan vara artistagentur, artistförmedlare, manager etc
De flesta artister har en sådan som förmedlar kontakter, förhandlar
inför turneer, förhandlar gager etc, för att artisten ska koncentrera sig på sitt artisteri.
Citera
2019-04-19, 20:43
Medlem
Citat:

Man passerar inte simrishamn. Kommer du från norrut så kör du via malmö, sedan ystad och simrishamn.
Affärspartner? Kanske manager?

Simrishamn är inte direkt ett ställe folk vandrar till på vinterhalvåret. Det är väldigt dött. Hade det varit sommar så ja, men nu???
Det Måste vara någon som har anslutning eller familj/släkt där.
Citera
2019-04-19, 20:54
Medlem
Citat:

Jag tror inte samir vet var simrishamn ligger.
Han är mer party, simrishamn just nu har inget.
Det finns ingen krog. Det blir restaurang.
Sedan tror jag inte samir hade kört. Han vill bli körd. Han är stadskille. Dessutom är där inga koncerter. Samir hade åkt till malmö/köpenhamn
Citera
2019-04-19, 21:06
Medlem
oenophiles avatar
Vill minnas att nån av grabbarna i Tough Alliance är skriven på sina föräldrars gård utanför Simrishamn.
Citera
2019-04-19, 21:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenophile
Vill minnas att nån av grabbarna i Tough Alliance är skriven på sina föräldrars gård utanför Simrishamn.

Är de artister i större bemärkelse ?Eller bara musiker ?

Personen som åkte fast kan ju egentligen vara allt från 18-108.
Senast redigerad av cece123 2019-04-19 kl. 21:20.
Citera
2019-04-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är de artister i större bemärkelse ?Eller bara musiker ?

Personen som åkte fast kan ju egentligen vara allt från 18-108.
Det stod först 30-års åldern och sedan ändrat till 35- årsåldern.
Det står artist så...... Dessutom var de i gbg den 27:e mars. Att åka från gbg till simrishamn?? Inte troligt.
Citera
2019-04-19, 21:32
Medlem
oenophiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
Det står artist så...... Dessutom var de i gbg den 27:e mars. Att åka från gbg till simrishamn?? Inte troligt.

Var det 27 mars som fyllekörningen skedde?
Citera
2019-04-19, 21:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Har du länken till den artikeln ?

Fast artisten åkte fast i början av april, inte i februari eller mars.

Läste denna artikel om gruppmedlemmen som flyttade
till Österlen.
https://bon.se/article/32-ar-and-runnin/
Citat:
Blir det så nu också?
– Jag har fortfarande ganska svårt att åka till stan. Att hålla mig sansad i sammanhang där det är obekvämt. Så fort jag inte är bekväm så blir jag lite mer destruktiv, frustrerad och så. Så kan det vara fortfarande, men inte alls i samma omfattning.
Hur yttrar det sig i dag?
– Det blir svårt att vara närvarande. Jag blir rastlös, dricker för mycket.

Ingenting ör otroligt, jag ser inte honom direkt som en känd artist, men han
är väl inte heller utesluten.

Du skulle väl kolla uppgifterna efter påsk ?
Citera
2019-04-19, 21:52
Medlem
mensverkets avatar
om nu fantombilden stämmer så kan det inte vara någon som nämnts i tråden.

gissar mer på wiggern "röd nånting" vafan han nu heter. Reggae-artist?
Citera
2019-04-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
om nu fantombilden stämmer så kan det inte vara någon som nämnts i tråden.

gissar mer på wiggern "röd nånting" vafan han nu heter. Reggae-artist?

Kapten Röd? Han är iaf 35
Citera
2019-04-19, 22:24
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Man passerar inte simrishamn. Kommer du från norrut så kör du via malmö, sedan ystad och simrishamn.
Affärspartner? Kanske manager?

Simrishamn är inte direkt ett ställe folk vandrar till på vinterhalvåret. Det är väldigt dött. Hade det varit sommar så ja, men nu???
Det Måste vara någon som har anslutning eller familj/släkt där.
Väg 11 går direkt från Malmö till Simrishamn utan att passera Ystad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in