2019-04-18, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
Jag lägger min högra arm på att denne Alex umgängeskrets består av enbart vit överklass. Sedan ska han hyckla om hur mycket han älskar personer som heter Mohamed, skamlösheten når nya nivåer med vissa personer.

Jag gillar Sigge Eklund, men lyssnar inte på podden bara för att jag inte vill försörja den äcklige dubbelmoralisten Alex.

De båda tycker ju exakt likadant och har exakt samma dubbelmoral vilket visar sig i podden. Ska du vara hederlig borde du bojkotta Sigge precis som Alex.
Citera
2019-04-18, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
.Btw Alex inlägg om att kyrkan brann ner? Va den ironisk. Typ ett sätt för att få uppmärksamhet som han alltid gör eller tror ni han mena de?
Haha, Alex och hans fru försöker så ihärdigt intala oss att han har mognat som människa osv. Men rätt som det är faller han på eget grepp 😀

Har man inte börjat forma sin karaktär i barndomen är det svårt att göra det som vuxen.

Hans dyra märkeskläder verkar hjälpa honom att hålla sig upprätt, utan dem skulle han nog ligga i en hög på marken. Han är efterfrågad av samma anledning som att folk vill titta på bilolyckor.
Citera
2019-04-18, 20:43
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Märkligt uttalade av honom, detdär kommer han ångra! Vi andra som nöjer oss med att trolla här på FB och skriva "äntligen" när rivaliserande muslimer bränner varandras källarmoséer riskar ju liksom ingenting!

Att jämföra Notre Dame med en källarmoské?
Citera
2019-04-18, 21:41
Medlem
Rimberts avatar
Tycker båda bröderna Schulman verkar lite missbildade och mentalt frånvarande.
Två äkta stolpskott.
Deras morfar var ju också den certifierade stollen Sven Stolpe.
Man ärver sina gener, särskilt i den andra generationen.

Men i Alex fall gick det väl ännu längre.
Tyvärr fanns det inte fosterdiagnostik vid tiden för hans födelse, då hade det säkert blivit en nödabort.

Ser han inte lite grand ut som en inavlad hillybilly med sina stora framtänder och den trötta blicken?
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-18 kl. 22:18.
Citera
2019-04-19, 00:55
Medlem
Såg några sekunder av tv-tramset Alla mot alla. Heter det så? Var skämskudde när han och frugan diskuterade. Han kallar sig dessutom författare och har svårt med ordförståelse och allmänbildning. Jag rodnade när jag lyssnade på muppen och hans fjantkärring!
Citera
2019-04-19, 08:44
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Att jämföra Notre Dame med en källarmoské?

Nix! Jämför med de tillfällen folk skriver "äntligen" här på FB.
Citera
2019-04-19, 11:47
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Nix! Jämför med de tillfällen folk skriver "äntligen" här på FB.

Ja så du jämför att någon skriver äntligen att en källarmoské brinner med att någon skriver äntligen när en kulturhistorisk skatt med enormt symboliskt värde för européer brinner ner som till exempel Notre Dame?
Citera
2019-04-19, 12:18
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ja så du jämför att någon skriver äntligen att en källarmoské brinner med att någon skriver äntligen när en kulturhistorisk skatt med enormt symboliskt värde för européer brinner ner som till exempel Notre Dame?

Det är lika stört att skriva "äntligen" i båda fallen! Men det är ytterst märkligt av Schulman att göra det offentligt i sitt eget namn istället för anonymt!

Och så repeterar jag: Jag gav bara exempel och har inte jämfört värdet och digniteten av olika religiösa nedbrunna lokaliteter, det är det du som gör, inte jag!
Citera
2019-04-20, 07:24
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Det är lika stört att skriva "äntligen" i båda fallen! Men det är ytterst märkligt av Schulman att göra det offentligt i sitt eget namn istället för anonymt!

Och så repeterar jag: Jag gav bara exempel och har inte jämfört värdet och digniteten av olika religiösa nedbrunna lokaliteter, det är det du som gör, inte jag!

Nej du likställde dessa med varandra? Alltså jämförde du... Förstår du verkligen inte det?
Citera
2019-04-20, 11:52
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Nej du likställde dessa med varandra? Alltså jämförde du... Förstår du verkligen inte det?

Tramsinlägg! Jag gav två exempel på när folk skriver "äntligen" , det ena anonymt, det andra där personen gör det i sitt eget namn.

Ingenstans varesig skriver eller påstår jag att en nedbrunnen källarmoské är att likställa med nu nedbrunna Notre Dame!

Och det är mycket märkligt av Herr Schulman att agera som han gjorde!
Citera
2019-04-20, 12:10
Medlem
vinbras avatar
Har Alex gett någon förklaring till sitt "Äntligen"? Han kanske inte har någon?
Citera
2019-04-20, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Har Alex gett någon förklaring till sitt "Äntligen"? Han kanske inte har någon?

Att människor i dagens klimat inte kan ta ett skämt. Vilket är helt sant kombinerat med att den här pöbelnmentaliteten måste få ett slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in