2019-04-18, 23:18
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Du framstår ju som närmast efterbliven här. Hur osannolikt det är låter för dig så sitter inte alla mods på helspänn 24/7 och väntar på att du kanske vill ha input i någon fråga.

Gå några varv runt huset och svalka av dig, det hade du nog mått bra av.

Jag säger inte att du behöver svara nu heller. Och vi ska vara försiktiga med "efterbliven" tycker jag.
Ta den tid du behöver och kom sen tillbaka i både den här tråden och "Flytta Assange"-tråden och motivera ert beslut.

Hur svårt kan det vara? Egentligen?
Citera
2019-04-18, 23:22
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag säger inte att du behöver svara nu heller. Och vi ska vara försiktiga med "efterbliven" tycker jag.
Ta den tid du behöver och kom sen tillbaka i både den här tråden och "Flytta Assange"-tråden och motivera ert beslut.

Hur svårt kan det vara? Egentligen?

Jag tror verkligen inte det är svårt. Det är heller ingen som har hävdat att det skulle vara svårt.
Citera
2019-04-18, 23:23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Jag tror verkligen inte det är svårt. Det är heller ingen som har hävdat att det skulle vara svårt.

Nämen, du ser. Välkommen tillbaka med annat än brus i båda trådarna då. Tack på förhand.
PS. Jag bestrider varningen också av "gason" som du fick i PM. Det kanske ändrar mönstret på knypplingen, vad vet jag?

Senast redigerad av Nostradumbass 2019-04-18 kl. 23:26.
Citera
2019-04-18, 23:26
Medlem
najass avatar
Citat:
Nämen, du ser. Välkommen tillbaka med annat än brus i båda trådarna då. Tack på förhand.

Det tog dig verkligen en stund att komma till insikt om hur det fungerar. Tids nog får du svar här av gason.

Håll diskussioner om andra trådar borta från denna tråden, det är OT här.
Citera
2019-04-18, 23:28
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Det tog dig verkligen en stund att komma till insikt om hur det fungerar. Tids nog får du svar här av gason.

Håll diskussioner om andra trådar borta från denna tråden, det är OT här.

Sant. Det var fel av mig att nämna andra trådar i den här tråden. Kom tillbaka med något besked som är mer än rent "brus" så kan vi diskutera vidare. Men det är alltid lite "cirkelförsvar" i det här metaforumet. Haha...Men vi diskuterar vidare när det finns något nytt i ämnet att diskutera.

Välkomna tillbaka.
Senast redigerad av Nostradumbass 2019-04-18 kl. 23:30.
Citera
2019-04-18, 23:28
Moderator
Här är hela PM konversationen. Jag beklagar den olidligt långa väntetiden på knappa 20 minuter.

Citat:
Ursprungligen postat av gason
Citat:
Citat:
Citat:
Du är dum i huvudet. Jag kommer starta en tråd för att bestrida denna varning.
Om du vill förklara för mig varför detta är trams kan du vänligen göra det i PM
men det är så att dessa trådar i ditt jävla pissforum tillåts spammas sönder för
att upprätthålla etablissemangets bild.

Jävla idiot.

Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Wikileaks grundare Julian Assange eftersökt för våldtäkt i Sverige
Citat:
Vi har tagit heder och ära av dig för längesen. Alla skrattar åt dig. Det är ungefär som i Alfons Åberg, vi skrattar - och alla här, utom du, vet att det finns sånt som inte syns att det finns!

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Hej,

Inlägget är off topic och helt substanslöst.
Tråden handlar inte om användaren Anonymare och vilka du tror skrattar åt denne.

mvh
gason, moderator i KoAT

Nej det är inte substanslöst då "Anonymare" har 10.000 inlägg i tråden.
Det är bara att du tillåter trådförstörande av nu "Anonymare" och förrut
en rosa häst. Och i ditt jävla pissforum får ingen komma till tals som inte
har din syn på saker och ting.

Får jag nu starta en gnälltråd eller ska du svara mera?
Som sagt, tråden handlar inte om hur många inlägg användaren Anonymare har skrivit i tråden.
Det är en OT/metadiskussion som inte hör hemma där.

För all del, starta en "gnälltråd", jag tror inte vi kommer så mycket längre än så här.

mvh
gason, moderator i KoAT
Citat:
För all del, starta en "gnälltråd", jag tror inte vi kommer så mycket längre än så här.

Du behöver inte bry dig hur långt vi kommer. för att du är en idiot.
Citera
2019-04-18, 23:35
Medlem
Nostradumbasss avatar
Nu fick ni PM-konversationen.

"Ditt jävla pissforum" syftar till KoAT där det bara finns en moderator. Och det är, viktigt att upprätthålla "rätt bild" i det forumet viket gör att etablissemangets uppfattning får stå kvar medan andra sidans resonemang blir borttagna och inte sällan bemötta med ad-hominem attacker och OT-varningar.

Det heter ofta att "foliehattar inte klarar av argumentationen" i trådarna. Gärna från Tempezzzzzzzzzzt.

Det är därför jag anser att det är dålig moderering för det är en persons godtycke som renderar bilden av hela KoAT-delforumet.

Se den andra tråden om "flytta Assange tråden" varför den ska flyttas och inte modereras av en moderator som upprätthåller "etablissemangsbilden".

PS. Både Tempezzzzzzzzzzt och gason är idioter.
Citera
2019-04-18, 23:35
Medlem
Verkar vara helt korrekt moddererat, men du har ju fått mallen av Najas hur du ska gå vidare med dina klagomål. Verkar mera handla om att du inte kan hålla dig till trådens ämne, vanlig orsak till en varning för Trams/OT kan jag misstänka.
Citera
2019-04-18, 23:37
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Verkar vara helt korrekt moddererat, men du har ju fått mallen av Najas hur du ska gå vidare med dina klagomål. Verkar mera handla om att du inte kan hålla dig till trådens ämne, vanlig orsak till en varning för Trams/OT kan jag misstänka.

"Grattis". "Korrekt modererat" utan ett enda inlägg i relevant forum.
Senast redigerad av Nostradumbass 2019-04-18 kl. 23:41.
Citera
2019-04-18, 23:43
Medlem
Citat:
"Grattis". "Korrekt modererat" utan ett enda inlägg i relevant forum.
Jag kan förstå att du får varningar om trams om inläggen innehåller denna sakliga nivå av diskussion. Du vet väl att en av kraven på trådarna på Flashback är kvalitet framför kvantitet, men i andra ändan på spektrumet så tolereras inte barnsliga oneliners, då de inte leder till saklig diskussion eller kvalitet?
*varsågod?*
Citera
2019-04-18, 23:44
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Jag kan förstå att du får varningar om trams om inläggen innehåller denna sakliga nivå av diskussion. Du vet väl att en av kraven på trådarna på Flashback är kvalitet framför kvantitet, men i andra ändan på spektrumet så tolereras inte barnsliga oneliners, då de inte leder till saklig diskussion eller kvalitet?
*varsågod?*

Förstå på du bara....Du har inte ett enda inlägg i relevant forum, och olika forum modereras, och ska modereras olika. Och när jag ändå har dig i "min" tråd...

Kan du inte definiera "kvalitet" är du snäll?
Senast redigerad av Nostradumbass 2019-04-18 kl. 23:48.
Citera
2019-04-19, 00:05
Medlem
monti garbis avatar
Jösses, förstår att folk blir avstängda på Flashback, sicket språk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in