2019-04-18, 14:12
  #2269
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Detta skedde i slutet av förra/början av denna veckan....

Det som svagbegåvade Xedome spoilade
sker i dag och är kanske årets största Robinson twist. Därav fruktansvärt tråkigt att ha vetskap om detta redan innan man skall titta på programet.
Citera
2019-04-18, 14:29
  #2270
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Det som svagbegåvade Xedome spoilade
sker i dag och är kanske årets största Robinson twist. Därav fruktansvärt tråkigt att ha vetskap om detta redan innan man skall titta på programet.

På grund av dessa imbecilla spoilerbögar känner jag mig nödgad att se avsnitten så fort de släpps på TV4 play, vilket är klockan 02.00.
Det har jag också gjort under ett par veckors tid.

Fast, det är ju inte hela sanningen ... Är ju så otålig att se hur det går för min Robinson-Linn så jag kan knappast vänta till kvällen.
Citera
2019-04-18, 14:43
  #2271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Jopp.https://www.tv4play.se/program/robinson/11792155 Glad Påsk. ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Det som svagbegåvade Xedome spoilade
sker i dag och är kanske årets största Robinson twist. Därav fruktansvärt tråkigt att ha vetskap om detta redan innan man skall titta på programet.

Man får inte begära för mycket. Det är väl ett sätt att göra sig lite märkvärdig.
Citera
2019-04-18, 15:45
  #2272
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Man får inte begära för mycket. Det är väl ett sätt att göra sig lite märkvärdig.

Tyvärr tror jag att du har helt rätt.
Citera
2019-04-18, 15:47
  #2273
Medlem
Varför är det alltid samma personer som "hittar" breven? Tobias och Bonnie?
Citera
2019-04-18, 16:50
  #2274
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast just i detta fallet är det du som har fel och PingPongZong som har rätt. När han skrev det där om slakten på hönan Agda så hade det redan visats på TV. Att du sedan inte hunnit se det avsnittet än är inte hans fel.

Men han/hon menar ju den gången då jag nämnde ett par timmar för tidigt att Åsa befann sig i gränslandet. Jag tänkte ju inte på att i ö rådet som var kvällen innan så blev ingen utröstad. Det var en miss av mig. Det erkänner jag.

Tyvärr fungerar inte funktionen ignorera som förr. Om man satte någon på sin ignorera lista så kunde inte den personen se vad man skriver. Och man själv kunde inte se vad den skrev. Nu innebär ignorera bara att man inte kan skicka PM till varandra. Var ju en bra funktion för sådana som MissDope. Tror faktiskt den människan på allvar mår dåligt av vad som skrivs här.
Citera
2019-04-18, 17:01
  #2275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Men han/hon menar ju den gången då jag nämnde ett par timmar för tidigt att Åsa befann sig i gränslandet. Jag tänkte ju inte på att i ö rådet som var kvällen innan så blev ingen utröstad. Det var en miss av mig. Det erkänner jag.

Tyvärr fungerar inte funktionen ignorera som förr. Om man satte någon på sin ignorera lista så kunde inte den personen se vad man skriver. Och man själv kunde inte se vad den skrev. Nu innebär ignorera bara att man inte kan skicka PM till varandra. Var ju en bra funktion för sådana som MissDope. Tror faktiskt den människan på allvar mår dåligt av vad som skrivs här.

Ja, min forumsupplevelse hade då blivit mkt trevligare om jag hade sluppit se dina hjärndöda inlägg överallt. Ignoreringsfunktionen borde verkligen införas igen.
Citera
2019-04-18, 18:46
  #2276
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Men han/hon menar ju den gången då jag nämnde ett par timmar för tidigt att Åsa befann sig i gränslandet. Jag tänkte ju inte på att i ö rådet som var kvällen innan så blev ingen utröstad. Det var en miss av mig. Det erkänner jag.

Tyvärr fungerar inte funktionen ignorera som förr. Om man satte någon på sin ignorera lista så kunde inte den personen se vad man skriver. Och man själv kunde inte se vad den skrev. Nu innebär ignorera bara att man inte kan skicka PM till varandra. Var ju en bra funktion för sådana som MissDope. Tror faktiskt den människan på allvar mår dåligt av vad som skrivs här.

Jag tolkade det som att hon tyckte du spoilade släkten av hönan då det var det inlägget hon citerade men jag kanske missförstod.
Citera
2019-04-18, 18:56
  #2277
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag tolkade det som att hon tyckte du spoilade släkten av hönan då det var det inlägget hon citerade men jag kanske missförstod.

Det gjorde hon. Hon trodde nog att jag gjorde det också. Men då hade hon fel. Men det som verkligen ligger bakom hennes ilska och irritation är att jag råkade nämna några timmar för tidigt i Måndags att Åsa befann sig i gränslandet. Normalt kommer ju den utröstade till gränslandet i Söndagsavsnittet. Men blev ju ett annorlunda ö råd där ingen röstades ut. Och Åsa kom dit i Måndagens avsnitt istället. Jag började se Måndagens avsnitt av gränslandet och tänkte inte på att det var Måndagens jag såg.

Egentligen. Jag som person har lite svårt för att folk tar det här på så jävla stort allvar. Men det är tydligen väldigt viktigt för dom det här.
Citera
2019-04-18, 19:53
  #2278
Avslutad
Är det nån jävel som tittar på Robinson nu när det går på TV, då? Efter allt gnäll i tråden på spoilers. Inte en enda kommentar 23 min in i programmet.
Citera
2019-04-18, 20:01
  #2279
Medlem
Enmansdemos avatar
Tänkte renskötaren på sex när Anna kramade om honom?
Citera
2019-04-18, 20:08
  #2280
Medlem
Nu tycker man synd om forna lag Nord (var de tvungna att byta namn på lagen nu också) när man såg hur hopplösa de kände sig när de kom till det förstörda lägret. Otroligt hårt straff.
Vänta tills de ser att det är råttor där också.

De måste få mat i smyg alltså, hur kan de annars fortfarande ha mycket hull på kroppen. Tex Janicka, Linn, Suzanna. Eller var de smällfeta när Robinson startade?
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-18 kl. 20:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in