Nu tycker man synd om forna lag Nord (var de tvungna att byta namn på lagen nu också) när man såg hur hopplösa de kände sig när de kom till det förstörda lägret. Otroligt hårt straff.
Vänta tills de ser att det är råttor där också.
De måste få mat i smyg alltså, hur kan de annars fortfarande ha mycket hull på kroppen. Tex Janicka, Linn, Suzanna. Eller var de smällfeta när Robinson startade?