Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Kanske du ska titta på avsnitttet igen. Klas körde delvis ryggsim och gick mot samma boj som Lucas och Klas var före.
Shit, förlåt för mitt arroganta svar. Samt så hade jag även fel, haha! Du har rätt, efter jag kollat om första tävlingen så var Klas före samt påbörjade med ryggsim. Dock så var det ingen stor vinst, ngn sekund bara, och så va dom vid samma boj så Lucas kanske ville ha den andra? Vem vet. Dock så var Tobias den klart snabbaste ( otrolig snubbe), och Emilio fick den andra flaggan. Men som sagt, my bad! Tror dock inte produktionen tänkte att Klas skulle vinna i en simtävling, då det var väldigt jämnt i första simtävlingen.