2019-04-18, 14:08
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Tack för snabbt svar!

Hoppas bilresan hem är betydligt mer glad än denna ångestfyllda resa till Karlstad.

Haha, jag har fruktansvärt svårt att fokusera på jobbet idag. Bara surfa runt som gäller. Sitter på helspänn inför att laguppställningen släpps för att se om Linus är okej. Är ju ett jävla mörkande. Blir tufft för oss om han är borta.

Vore märkligt om det blev någon förlängning i den här matchserien så jag tippar att det kommer idag. Oavsett så finns det inte en chans att man klarar av att vara nykter idag
Citera
2019-04-18, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Haha, jag har fruktansvärt svårt att fokusera på jobbet idag. Bara surfa runt som gäller. Sitter på helspänn inför att laguppställningen släpps för att se om Linus är okej. Är ju ett jävla mörkande. Blir tufft för oss om han är borta.

Vore märkligt om det blev någon förlängning i den här matchserien så jag tippar att det kommer idag. Oavsett så finns det inte en chans att man klarar av att vara nykter idag

Tur de e helg

Hoppas ni går mot rekordet i längsta matchen. Spela gärna till Lördag så är laget vi får möta pigga o glada.
Citera
2019-04-18, 14:30
Medlem
RobertoSavianos avatar
Tunn trupp? Vi har skador på typ 5-6 nyckelspelare, men lyckas ändå ta oss till semifinal, och med största sannolikhet slå ut de som vann serien ikväll. Jag tror inte du förstår uttrycket "tunn trupp" överhuvudtaget.
Citera
2019-04-18, 14:32
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Satte 1000 spänn på Djurgården ikväll, över 6 gånger pengarna. Vågat som fan men för bra odds för att hoppa.

Svårt att se att du hittade 6 gånger pengarna nånstans. Kanske hos din lokala bookie?

Ligger snarare runt 4 gånger pengarna och det är ett kanonodds om man vill tjäna lite extra pengar i påsk.
Citera
2019-04-18, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tunn trupp? Vi har skador på typ 5-6 nyckelspelare, men lyckas ändå ta oss till semifinal, och med största sannolikhet slå ut de som vann serien ikväll. Jag tror inte du förstår uttrycket "tunn trupp" överhuvudtaget.

FBK vann serien trots skador i princip hela säsongen på 3-5 spelare.

Det fetade
Citera
2019-04-18, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Svårt att se att du hittade 6 gånger pengarna nånstans. Kanske hos din lokala bookie?

Ligger snarare runt 4 gånger pengarna och det är ett kanonodds om man vill tjäna lite extra pengar i påsk.

2.80 nu hos Svenska spel?

Edit: Nä 3.95 som du skrev. Expressen skriver 2.80 för DIF att gå vidare från matchserien. Vet inte vad de menar.
Senast redigerad av Palkranen 2019-04-18 kl. 14:56.
Citera
2019-04-18, 14:56
Medlem
Jag har så låga förväntningar att jag kommer bli glad om DIF inte bjuder kaffe på 1-2 mål första fem minuterna. Även om vi sen förlorar med 8-0 kommer det inte svida så farligt för efter de två senaste har man liksom ingenting kvar att bli varken arg eller upprörd över.

tippar 4-0 till kaffe, Dicken gör en Harju och matchstraffar sig ur sin sista match för DIF i tredje när allt är förlorat och sen vinner fisk över kaffe med 4-2 i finalen.

glhf

Citera
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Lyckades på mirakulöst sätt fixa biljett till kvällens match, till min fråga. Kan man gå till bortastå från vanliga insläppet eller är det ett annat insläpp? För övrigt kan det nog bli rätt stökigt ikväll. Såg på TV att båda ståplatssektionerna sitter bredvid varandra, hur korkade får man vara?

Två klackar som skämt ut sig under slutspelet bredvid varandra?
Ingen bra idé om det stämmer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Med dagens koll och hur man hanterar hjärnskakningar antar jag att han inte är med ikväll, han såg ju helt väck ut när försökte ta sig av banan.

Hur som helst lycka till och ses om ett par timmar.
Citera
2019-04-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Två klackar som skämt ut sig under slutspelet bredvid varandra?
Ingen bra idé om det stämmer.

Hemmastå är på kortsidan nedre etage. Bortastå i hörnet övanför på övre etage.

Hur har FBK-klacken skämt ut sig?
Citera
2019-04-18, 15:12
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hemmastå är på kortsidan nedre etage. Bortastå i hörnet övanför på övre etage.

Hur har FBK-klacken skämt ut sig?

De kastade saker mot sektionen bredvid där det sitter många barnfamiljer och försökte storma. Stora delar av klacken blev utkastad som jag fattade det. Det var i fjärde matchen detta hände.
Citera
2019-04-18, 15:25
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
2.80 nu hos Svenska spel?

Edit: Nä 3.95 som du skrev. Expressen skriver 2.80 för DIF att gå vidare från matchserien. Vet inte vad de menar.
3.95 för att vinna efter ord. matchtid antar jag. 2.8 för avancemang. Låter väl rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in