2019-04-17, 15:24
Moderator
zanteras avatar
Intressant ändå hur många som trodde MU skulle slå ut Barca i CL och nu sågar laget vid fotknölarna. Själv räknade jag med förlust och hade inte spelat någon roll vem som tränade laget.
Citera
2019-04-17, 16:07
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Intressant ändå hur många som trodde MU skulle slå ut Barca i CL och nu sågar laget vid fotknölarna. Själv räknade jag med förlust och hade inte spelat någon roll vem som tränade laget.

Många som trodde Barca skulle få stryk? Njee..
Citera
2019-04-17, 23:00
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Lämnar Pep city efter säsongen?
Citera
2019-04-17, 23:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Helt sjuk match. Grattis alla spurs-fans. Såna där matcher som går till historien.
Citera
2019-04-17, 23:04
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Halmgubbe. Var ju ingen som trodde det förutom kanske de mest fanatisla.
Citera
2019-04-17, 23:11
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Halmgubbe. Var ju ingen som trodde det förutom kanske de mest fanatisla.
Skribenten får gärna visa på ett inlägg där någon på Flashback ens yttrade United i positiva ordalag innan matchen......

Barca har inte förlorat på hemmaplan i CL sen 2015. Ett Ole styrt Manchester United hade inga som helst odds på sin sida att de skulle bli laget som förändrade det.

Skribenten måste ha knarkat eller drömt.
Citera
2019-04-18, 01:59
Avslutad
I efterhand var Pogbas klubbyte från Juve till United onödigt, de behövde varandra lika mycket, och i United får han inte mycket uträttat. Han ser mest nonchalant ut och jämnheten som han lyckades arbeta upp i Juve har helt försvunnit i United, där han blandar och ger på ett sätt som säkerligen får supportrarna att slita sitt hår. Synd på en sådan exceptionell råtalang som han är. Hans mål mot Napoli sitter fortfarande på näthinnan, och hans älgkliv över mittfältet, likt en fotbollsballerina, och ta sig in i straffområdet eller lägga en smörpass. Han har själv sagt att han vill vara en ny typ av mittfältare, och i Juve såg han verkligen ut som det.
Citera
2019-04-18, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Organtjuven7
I efterhand var Pogbas klubbyte från Juve till United onödigt, de behövde varandra lika mycket, och i United får han inte mycket uträttat. Han ser mest nonchalant ut och jämnheten som han lyckades arbeta upp i Juve har helt försvunnit i United, där han blandar och ger på ett sätt som säkerligen får supportrarna att slita sitt hår. Synd på en sådan exceptionell råtalang som han är. Hans mål mot Napoli sitter fortfarande på näthinnan, och hans älgkliv över mittfältet, likt en fotbollsballerina, och ta sig in i straffområdet eller lägga en smörpass. Han har själv sagt att han vill vara en ny typ av mittfältare, och i Juve såg han verkligen ut som det.

Pogba var inte så förbannat bra i Juve heller, många platta matcher där som liknade dem platta matcherna man ofta ser i United, visst blixtrade han till lite då och då, men det gör han i United men och det är bara i landslaget som Pogba har haft en någorlunda konstant hög nivå, fast även där har han fått lite skit med jämna mellanrum.

Pogbas största problem tror jag är hans medspelare i United, helt ok fotbollsspelare kanske men väldigt få som man kan lira boll tillsammans med vad gäller att uträtta ett skönartat passningsspel, så även om Pogba försöker sätta igång bollen, eller någon sätter igång den till honom, så är det ofta det fina bolltrillandet snabbt tar slut av antingen en trist oprovocerad bakåtpass eller bara en bortslagen boll.
Citera
2019-04-18, 09:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nu går baksidan av Spurs CL-triumf upp för mig. De kommer troligen åka på storstryk på lördag i ligan...
Citera
2019-04-18, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nu går baksidan av Spurs CL-triumf upp för mig. De kommer troligen åka på storstryk på lördag i ligan...

Jag tror det kan bli tufft även på lördag.
Det kan behövas att säkra en 3:e plats i PL för att kvalificera sig till CL nästa säsong. Vinner Arsenal eller Chelsea Europa League så tar dom automatiskt en CL plats.
Citera
2019-04-18, 10:34
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Skribenten får gärna visa på ett inlägg där någon på Flashback ens yttrade United i positiva ordalag innan matchen......

Barca har inte förlorat på hemmaplan i CL sen 2015. Ett Ole styrt Manchester United hade inga som helst odds på sin sida att de skulle bli laget som förändrade det.

Skribenten måste ha knarkat eller drömt.
Hört talas om ironi? Syftade mest på flertalet inlägg om hur dåliga MU är och att Ole är sämsta tränaren och att laget är slut efter att man åkt ut mot Barca. Om man skriver sånt för att MU torskar mot Barca då måste man ju trott att MU skulle greja det.

Som jag skrev själv så var det för mig som MU supporter en förväntad förlust.
Citera
2019-04-18, 11:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag tror det kan bli tufft även på lördag.
Det kan behövas att säkra en 3:e plats i PL för att kvalificera sig till CL nästa säsong. Vinner Arsenal eller Chelsea Europa League så tar dom automatiskt en CL plats.

Jag tror Spurs vaskar City-matchen på lördag - för att sen gå all in på Brighton, West Ham (inte minst Ajax) och hoppas det räcker för en topp4-placering. Det borde det göra. Uniteds återstående spelschema ser tufft ut så de faller nog bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in