Citat:

Jag håller på med "matched betting" eller bonus hora i ganska stor skala.. Du kan leta i mina gamla inlägg där jag beskriver mer ingående hur jag gör..
Men jag tjänar väl en 30-40K på det i månaden och har en "omsättning" på Swish i månaden på ~70K..
Runt miljonen det senaste året.
Problemet för banken var att det alltid var samma summa som swishades från mitt konto.
Jag swishar alla som jag gör en betting-runda på = 13 878 :-.. Sedan swishar dom mig tillbaka summan + vinsten och så behåller dom 5000 kr själva.
Jag pratade med en riktigt dryg bankkvinna, förklarades för henne att folk kommer till mig när dom behöver ekonomiskt stöd, privatlån och det är den summan jag lånar ut till folk om dom vill låna.
(Det är bara att se att samtliga jag swishat till, har swishat tillbaka en större summa än vad dom fick.)
Förklarade att jag inte frågar om varför dom ville låna pengar och om hon var nyfiken på varför dom skulle låna pengar till så fick hon ringa till dom personerna och fråga varför dom skulle låna pengar.
Efter lite mailade och pratandes i telefon så öppnade dom kontot igen..
När dom frös kontot så hade jag 200K på kontot och jag kunde inte ens göra en vanlig överföring till min egna mamma.
Och då har jag ändå spridit ut "riskerna", min bror, mamma och pappa hjälper mig att swisha och få in Swish på sitt konto så mitt konto inte blir så belastat av alla betalningar.