Citat:
Ursprungligen postat av
JojjeMeduza
Idioti är rätt benämning, men ack vilka äventyr. Träffade en polare käka några xanor vaknade upp senare några dagar efteråt med en crossjävel i min bil som låg i baksätet och läckte soppa. Hade tydligen varit i hans stuga och hämta hem hans cross medans vi hade festat där på weed och tjack och en massa benso. Börjar minnas så smått om att min polare hade matat mig men benso som om det hade varit smågodis. Sedan hade vi racat han och jag och jag hade kört fast med bilen i ett kärr eller något liknande sedan hade han hämtat hjälp sedan att dra lös bilen min. Sedan är det svar. Mitt upp i allt sitter jag hemma hos en annan polare och röker från bong. Och flera dagar har gått och allt är bara svart. Rätt kul när man tänker tillbaka, men en rejäl ångest just då.
Haha, hög igenkänningsfaktor på det här!
För mig handlade det oftast om att vakna upp under balkonger eller i buskage.
I cykelrum eller som ovälkommen gäst med antingen för mycket, eller alldeles för lite av mina egna prylar på och/eller omkring mig.
Och alltid med ett par arga sms på luren från vänner som inte orkar älska mig mer..
Benzo är benzo, så ingen skugga ska falla över substansen! Snarare över mig som förvandlas till en läspande sociopat