Citat:
Ursprungligen postat av
Stigmata01
Tänkte precis fråga detsamma. Vad jag hört är det endast ryktet som säger detta. Han kan lika gärna sitta och skrocka i Algeriet vi det här laget
Mycket möjligt att det stämmer att han var utmärglad och svag. Det kan hänga ihop med svår magkatarr och magsår, som brukar uppträda hos stridande förband.
Man såg ju även kraftig viktminskning hos de reguljära trupper under WW2 som hade gott om mat.
Nu vet vi ju att IS regelbundet använde piller för att hålla sig stridbara, och dessa piller, kan ju få krigarna att tappa aptiten (på mat).
Men Algeriet

Hur fan skulle han ha tagit sig dit då ?
Nån måtta måste det väl vara på konspirationstankarna. Det är en jättesträcka mellan Syrien och Algeriet. Algeriet ligger i Afrika bredvid Marocko. Medans Syrien ligger bredvid Irak
Nej om du vill hitta på en riktig konspirationsteori så dra till med att Skråmo var CIA agent och nu befinner sig på på Fort Bragg ? Eller varför inte att han befinner sig i Israel, Thailand, eller Malmö eller Oslo för att hitta på något ännu knasigare
Citat:
Ursprungligen postat av
vitasicamica
Det som också sägs är att morfadern aldrig registrerade Amanda som chilenare men det är bara en formalitet.
Källa:
https://media.mineduc.cl/wp-content/...adania-Web.pdf
Men just formaliteter brukar inte var så enkla i dessa länder. Medans det kanske går per automatik i flera Väst-länder så kan det bli knepigt med länder som har annan byråkrati.
Morfadern skulle passat på innan flickan fyllt 18 år, dvs då jag antar att han var vårdnadshavare, förmyndare. Nu vet jag inte om flickan någonsin bott i Chile. Jag skriver flickan för att hon var flicka då
Låter som en hård nöt att knäcka