2019-04-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Han var med och tog brons -94. Han gjorde dessutom ett spelmål och ett på straff (efter förlängningen) i bronsmatchen, så han var högst delaktig.

Nja, om man ska vara lite petig så gjorde han straffmål i kvartsfinalen mot Rumänien.
Sen mycket riktigt ett spelmål också och DET var i bronsmatchen mot Bulga.
Citera
2019-04-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Absolut kunde man unna honom att få vinna en stor titel och få spela en avgörande roll. Han kunde bara valt att göra det vid ett annat tillfälle och mot ett annat motstånd... Det gör så ont att se dom där bilderna än idag.

Jo Kluiverts Barca med Ronaldinho och Etoo i anfallet måste väl ändå vara ett av de bättre lag fotbollsvärlden skådat. Är ju inget Barca-fan annars men.
Citera
2019-04-08, 14:38
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hur gammal var du vid den matchen?
CL Ars Barca

16.

Citat:
Ursprungligen postat av AstraLPO
Jo Kluiverts Barca med Ronaldinho och Etoo i anfallet måste väl ändå vara ett av de bättre lag fotbollsvärlden skådat. Är ju inget Barca-fan annars men.

Inget dåligt lag på något sätt, men jag tycker nog att den senare upplagan under Pep med Xavi och Iniesta på mittfältet tillsammans med en gudomlig Messi på topp var klart bättre. Med risk för att låta färgad tycker jag att Arsenal var det bästa laget i Europa åren 04-06 typ. Borde vunnit CL då.
Citera
2019-04-08, 22:03
Medlem
Wermlands avatar
Det spelar ingen roll om Annelie Pompe blir utsedd till den sämsta deltagaren någonsin, jag är hopplöst förälskad i henne
Citera
2019-04-09, 16:35
Medlem
Annelie verkar ta det mesta otroligt lättsamt, det märktes inte minst när deltagarna skulle se filmen om hennes idrottskarriär. Det är nog inte mycket som skrämmer eller oroar henne, hon ser lika glad och nöjd ut oavsett. Hon verkar inte heller vara speciellt tävlingsinriktad för hon brydde dig knappt hur det gick utan det var mer att hon gillade läget och inte tyckte att det spelade så stor roll. Det är ju skönt att man kan vara så men samtidigt är det lite ovanligt.
Citera
2019-04-14, 08:38
Moderator
Dr Kings avatar
Som väntat blev Lauren en slagpåse i sin comeback.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/LA35MQ/lauren-hyllas--trots-forlusten
Citera
2019-04-14, 20:20
Medlem
Enmansdemos avatar
varför fick dom kasta sig framåt för att lyda kommandot bak?
Citera
2019-04-14, 20:20
Moderator
Dr Kings avatar
Detta måste vara den sämsta gruppen man sett någonsin på ”framåt-bakåt”. De verkar inte ha något minne alls och varje gång är det minst en som först gör fel sak för att sedan rätta till det när de ser vad övriga gör.
Citera
2019-04-14, 20:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag minns min glättiga sorg när jag läste den här artikeln en gång i tiden, Där Staffan bjöd på orealistisk humor

— Jag vill lägga av innan det blir pinsamt, skrattar Olsson.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/VRzlE3/jag-lagger-av
Citera
2019-04-14, 20:49
Medlem
Mycatisonfires avatar
Södergren bästa deltagaren nånsin i grupp momenten?
Citera
2019-04-14, 20:52
Medlem
Anders tävling borde varit en fördel för Staffan.
Citera
2019-04-14, 20:54
Medlem
Rimligen bör Kim vara reaktionssnabbare än Staffan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in