2019-04-13, 19:48
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Trots att Linn har mustasch gör hon mig kåt!
Jag misstänker att jag har en fetisch för feta bonnluder från Norrland!

Du blandar ihop henne med Ren-Mattias. De är båda av samma längd.
Citera
2019-04-13, 19:57
Medlem
Åsa ser mer och mer ut som någon liten tjej som går i 4:an eller 5:an, hon verkar ju inte ens ha några bröst. Om så så extremt små. Har hon ens kommit i puberteten? De som säger de lätt velat mysa med henne måste ju fan vara rätt gubbsjuka.
Förstod inte riktigt med varför hon gömde dublon i BH? Då syns den ju eftersom hon inte har några bröst.
Citera
2019-04-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Du blandar ihop henne med Ren-Mattias. De är båda av samma längd.
Är det samiskan som gjort könskorrigering du menar?
Citera
2019-04-13, 20:03
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Åsa ser mer och mer ut som någon liten tjej som går i 4:an eller 5:an, hon verkar ju inte ens ha några bröst. Om så så extremt små. Har hon ens kommit i puberteten? De som säger de lätt velat mysa med henne måste ju fan vara rätt gubbsjuka.
Förstod inte riktigt med varför hon gömde dublon i BH? Då syns den ju eftersom hon inte har några bröst.

Eeeeexakt! Hon både ser ut och pratar som en tioåring!
Det är visst en hel del pedofiler som botaniserar här i Robinson-tråden.
Citera
2019-04-13, 20:05
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Är det samiskan som gjort könskorrigering du menar?

Yep. Hen hade dock inte ekonomin till att korrigera ansiktet åsså, därför drar hen upp ögonbrynen samt visar tänderna när en pratar.
Citera
2019-04-13, 20:38
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Samma här, även om det är rätt OT.

Såg för övrigt 2018 med behållning. Kan någon citera mig när rövhatten Nick är ute ur 2019 så kan jag börja följa den också.

Du kan utan problem se hela årets säsong. Nick är en riktig mysfarbror och ligger oerhört lågt jämfört med förra året. Uppvisar till och med en ganska hög grad av social kompetens. Dessutom talar han i synkarna om att det "inte är rätt tid att starta några bråk!"
Citera
2019-04-13, 21:10
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du kan utan problem se hela årets säsong. Nick är en riktig mysfarbror och ligger oerhört lågt jämfört med förra året. Uppvisar till och med en ganska hög grad av social kompetens. Dessutom talar han i synkarna om att det "inte är rätt tid att starta några bråk!"

Undrar om Nick Söderblom har någon koppling till Susanne Rittedal (som var med i Robinson 1998 samt all stars 2012)?
Hon heter ju numera Rittedal Söderblom.
Hon kanske gift sig med någon av hans släktingar, typ bror eller nåt?
Citera
2019-04-14, 00:06
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Undrar om Nick Söderblom har någon koppling till Susanne Rittedal (som var med i Robinson 1998 samt all stars 2012)?
Hon heter ju numera Rittedal Söderblom.
Hon kanske gift sig med någon av hans släktingar, typ bror eller nåt?

Det finns 1074 stycken som heter Söderblom i Sverige så chansen att det är en (nära) släkting till Nick är ganska minimal.
Citera
2019-04-14, 00:36
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJJKdv/robinson-profilen-gifter-sig-gladjetarar

Den som googalar finner
Citera
2019-04-14, 02:01
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJJKdv/robinson-profilen-gifter-sig-gladjetarar

Den som googalar finner

Nu var ju min frågeställning inte huruvida Nick gift sig med Susanne, utan om Susanne gift sig med någon som är släkt med Nick.
Citera
2019-04-14, 09:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro

Låter bra. Han måste ha lärt sig av att ha sett sig själv som idiot.
Citera
2019-04-14, 10:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Nick har än så länge inte varit med i år i Robinson.

Jo, det har han ju varit. Har noterat det och därför stängt av.

Jag ser programmet som helhet. Skitnödiga kommentarer om vad som egentligen är Robinson medför bara att man är idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in