2019-04-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nej jag gjorde faktiskt inte det. Det är vad som händer i gränslandet. Inte i TV - programmet Robinson. Gränslandet kan enbart ses via webb tv och inte via tv på en speciell tid. Finns att se på både Cmore och Tv4play samt andra streamsidor.

Och vadå? Att Nick och Åsa läser reglerna för gränslandet och tror saker om vad som kommer hända i framtiden är väl inte så mycket till spoiler?

Åsa? Nu tror jag att du råkat spoila kvällens avsnitt för oss. Isf har det inte gått som jag ville.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-15 kl. 14:19.
Citera
2019-04-15, 14:37
Medlem
Håller med en ovanstående, varför varför måste de alltid köra dragkamp i kampen hydda mot hydda? Så orättvist och tråkigt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-15 kl. 14:41.
Citera
2019-04-15, 15:04
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag förstår inte riktigt dessa "genialiska" konspirationsteorier mot produktionen. Att lag Nord skulle få en svart röst i Syds öråd var knappast något produktionen snöt ur näsan. Eller tror ni att de köpte döskallen kvällen innan på nån lokal marknad? Det är ju självklart ett moment som var planerat och förberett långt i förväg. Att Nord skulle rösta på Åsa var inte heller något produktionen kunde styra.

Att den siste i immunitetstävlingen skulle få en nackdel var klart när Syd läste lappen "Man vill inte bli sist". Produktionen kunde inte veta att det skulle bli Åsa. Noll styrning där.

Och gulddublonerna kunde hittats av endera deltagare. De letade ju på samma ställen! Produktionen kunde inte styra det med mindre än att de la dublonerna i handen på deltagarna.

Det är lite väl många Fantasissis i tråden. Känner ni av strålning från grannens TV också?

Oj, så naiv du verkar vara? Du lever i tron att allt på TV är på riktigt och ingenting är styrt eller riggat. Kanske dags att vakna upp?
Citera
2019-04-15, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Spoiler kring Gränslandet:

Citera
2019-04-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Produktionsbolagets snilleblixt:

"Vi kör samma tävling hela veckan, så spar vi en jävla massa pengar på att inte behöva bygga massa tävlingsbanor"

Jag tror inte dom bygger en enda tävlingsbana. Allt står där troligen fixt och färdigt till samtliga inspelningsteam som hyr in sig.
Citera
2019-04-15, 16:32
Medlem
I och för sig ett gammalt program från 2004 men visst är det mycket tänkvärt. Förutom att handla om den tidiga Robinsonhistorien så får man ju en hel del om hur saker och ting fungerar.

https://www.youtube.com/watch?v=904lcybsB7A
Senast redigerad av akrep 2019-04-15 kl. 17:32.
Citera
2019-04-15, 17:30
Medlem
MissPerky.s avatar
Ursäkta men, Nicks bröstvårtor... Han kan ju peta någon i ögonen med dom. Vad har hänt?
Citera
2019-04-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Är det någon sanning i historierna om Kalle Svensson?

(FB) Charlie Savage/Kalle Svensson från Uddevalla
Citera
2019-04-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Är det någon sanning i historierna om Kalle Svensson?

https://www.bohuslaningen.se/kultur-nöje/kom-kannibalhövdingen-från-uddevalla-1.3783872
Citera
2019-04-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Du kan väl inte på riktigt jämföra Robinson med ett idrottslag eller företag? EN person vinner till sist, inte ett lag. Det räcker att klara sig till sammanslutningen och det gör man inte genom att rösta ut sina allierade.

Nu var det längesedan jag såg någon final, men röstar inte tidigare deltagare fram vinnaren?
Citera
2019-04-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Produktionsbolagets snilleblixt:

"Vi kör samma tävling hela veckan, så spar vi en jävla massa pengar på att inte behöva bygga massa tävlingsbanor"

Har dom inte råd att göra bra Robinson, det är bäst att lägga av skiten.

Nu blandar dom lite Farmen, lite Lets danse och snart kommer Mästerkock

Tittar inte längre på Robinson, väntar på sammanslagningen.

Det är mycket roligare läsa tråden.
Citera
2019-04-15, 18:40
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nej jag gjorde faktiskt inte det. Det är vad som händer i gränslandet. Inte i TV - programmet Robinson. Gränslandet kan enbart ses via webb tv och inte via tv på en speciell tid.
Jo, på Sjuan på torsdagskvällar sänds veckans alla avsnitt sammanslagna kl 20.00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in