Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Efter första vaxning tar det någon vecka. Därefter ett par gånger så tar det månader. Är brudarna blonda så syns inte armhåle eller bikinihåren heller om du inte är på nära håll vad jag får förmoda att du aldrig varit.
Men ok. Du vill jämföra dessa mjuka hår mot mansskägg? Lucas med ett ursprung där skägg inte växer så kraftigt, och Emelio som mest fortfarande har fjun. Kollar du deras kinder så ser du hur de passar in i skäggtrådarna här på fb med "vad göra åt klen skäggväxt jag skäms". Nick ser ju åt andra sidan ut att kunna riva färsk vitlök med bara kinderna.
Jag tror ju inte att alla de där tjejerna har vaxat sig innan avfärd och du har heller inte presterat några bevis för det. Sannolikheten att det är vaxning och inte rakning som fått bort deras kroppshår är alltså
LÅG. Så efter så här pass många veckor och ingen synbar stubb så talar det mesta för att de har tillgång till rakhyvlar.
När du skriver att Emilio har mest fjun, kom igen, snubben är 26 år gammal - det är ingen mopedist vi pratar om...
F.ö så vete f-n om de inte har tillgång till tandborstar också, helt orimligt annars att de hela tiden har kritvita tänder utan minsta lilla mikroskopiska matbit eller beläggning.