2019-04-12, 10:08
Medlem
jori9900s avatar
[quote=Charlemange|67082433]
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Många frågar om detta. Det mesta är förklarat i avsnitten, men kan precisera om ni är nyfikna.

Hade jag fått göra om något så hade jag försökt pusha på ett så gammalt lag åldersmässigt som möjligt. Jag tror såhär i efterhand att det var svårt att få konsensus kring rationella lösningar med en 18 årig fotbollsspelare, en avdankad modell som jobbar på åhlens, tre amigos som är arbetslösa medelst säljer skor och en lärarinna som verkade totalt ute i det blå oavsett vad det gällde. (Notera att denna ensamstående-trebarnsmamma nu sitter på instagram och skryter om hur många matchningar hon har på tinder, vilken förebild för sina barn och elever!)

Frågor?

Dina rasistiska åsikter och uttalanden om andra deltagare i Robinson är vidriga.
Att ha åsikter om andra i den typen av program eller liknande innebär inte plötsligt att man har rätt att uttala direkt rasistiska inlägg det är ju straffbart i det här landet och i tv med även om programmet gjorts i annat land. Du är inte med i Robinson.
Pinsamt att du påstår dig ha läst juridik och yttra sig på det nedsättande viset om andra människor.
Deras ursprung hör inte hit.

Rasist hit och rasist dit. Fattar du inte lite skoj?Har du ingen humor din torrboll? Slappna av ditt rasistsnack nagon gang det är sa trottsamt, orkar inte hora rasist mer.. Rasist rasist rasist rasist bla nls bla
Citera
2019-04-12, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag antar att ditt val av nickname skvallrar en del om dina preferenser vad gäller kvinnostjärtar... Du får höra av dig till produktionen med en muta, in case att någon har smygfilmat henne i paradisdräkt.

Beträffande skogstrollets kärleksliv tror jag att hon lever i ett polyamoröst kollektiv med tre alver och en skäggig hamnskiftare. Alternativt har hon ett svårdefinierat förhållande med en 150-årig ek.

😂😂😂 Trådens bästa kommentar hittills!!
Citera
2019-04-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Någon som kollar Gränslandet? Jannika är ju en sorglig historia alltså...

Tänk om det blir tanternas år i år. Dom verkar ju vara duktiga att få dom andra att göra som dom vill (att skicka ut dom duktiga) med lite skitsnack och list. Och är man inte bra nog för att uppfattas som ett hot kan man komma långt i den här tävlingen. Var det inte Jannika som hamnade till Gränslandet för att hon inte ansågs kunna bidra ngt till laget? Och nu ser hon till att alla mer värdiga vinnare åker ut.

Kommer att bli intressant att se tanterna stå på plankan i slutet. Men det kanske räcker att kunna stå på plankan några sekunder för att vinna Robinson i år för att den andra trillar ut efter en sekund?
Citera
2019-04-12, 13:12
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag antar att ditt val av nickname skvallrar en del om dina preferenser vad gäller kvinnostjärtar... Du får höra av dig till produktionen med en muta, in case att någon har smygfilmat henne i paradisdräkt.

Hoppas hon själv hittar hit och kan klargöra sina preferenser.
En kan ju hoppas att det finns en liten förhoppning om en bakifrånhistoria.
Citera
2019-04-12, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Hoppas hon själv hittar hit och kan klargöra sina preferenser.
En kan ju hoppas att det finns en liten förhoppning om en bakifrånhistoria.

Satan vad du håller på med massa äckliga kommentarer och anspelningar om sex med deltagare. Jag kan tala om för dig att för att få komma intill måste man ha den andra personens medgivande och så jävla äcklig som du är lär det inte finnas någon av deltagarna som skulle ta i dig med tång. Ingen normalt funtad människa är intresserad av dina äckliga sexfantasier.

Ett gott råd, lägg av med ditt jävla slem!
Citera
2019-04-12, 14:56
Medlem
Hur länge höll inspelningen på? Sebastians tjej la 26 september ut att han precis kommit hem
https://www.instagram.com/p/BoMfOfshvOu/
Citera
2019-04-12, 20:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag är ingen fan av metall i kroppen eller typ hockeyfrilla men den där Tobias börjar imponera på mig. Bra i tävlingarna men inte för bra, sympatisk men håller låg profil. Vinnarkandidat nummer ett för mig.
Citera
2019-04-12, 20:17
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Tror jag såg Nick på Gekås i dag. Mina flaskbottnar kan dock ha fel.
Citera
2019-04-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.u.g.g.e
Tack för att du promotar kanalen
Kändes fel att lägga ut sin egna.

Resten av säsong 9 kommer upp

Var det inte mer tuttar i Robinson förr? Känns så, men minnet kanske sviker.
Citera
2019-04-12, 21:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
En sak som är riktigt uselt är i upplägget som den efterblivna produktionen klipper in deltagarna med kommentarer under tävlingens gång, vi bryr oss inte om deras svammel utan vill se tävlingen rakt upp och ner. Men framförallt eftersom det spoilar resultatet, som nu senast ex. I lag Nord satt vissa deltagare och smålog och såg nöjda ut då fattar man ju direkt att de vann. I Syd såg de mer bedrövade ut och man såg besvikelsen.
Detta kan ju vara något för den retarderade produktionen att ta med sig till nästa säsong.

Så är det i alla Tv4s program numera, tyvärr.
Citera
2019-04-12, 22:17
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Satan vad du håller på med massa äckliga kommentarer och anspelningar om sex med deltagare. Jag kan tala om för dig att för att få komma intill måste man ha den andra personens medgivande och så jävla äcklig som du är lär det inte finnas någon av deltagarna som skulle ta i dig med tång. Ingen normalt funtad människa är intresserad av dina äckliga sexfantasier.

Ett gott råd, lägg av med ditt jävla slem!

Svårt när man är kär......
Citera
2019-04-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Var det inte mer tuttar i Robinson förr? Känns så, men minnet kanske sviker.
Silikontuttar fick väl mer uppmärksamhet förr när det var mindre vanligt. Fan, deltagare blev ju kända för sina bröst och nu är det nästan mer uppseendeväckande om de INTE har sillisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in