2019-04-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Silikontuttar fick väl mer uppmärksamhet förr när det var mindre vanligt. Fan, deltagare blev ju kända för sina bröst och nu är det nästan mer uppseendeväckande om de INTE har sillisar.
Fast i år är det väl ingen som har sillisar? Bonnie kanske i och för sig.
Citera
2019-04-12, 23:49
Medlem
ErnestTubbs avatar
Har ni också lagt märke till att Sophie saknar ögonbryn?
Citera
2019-04-13, 00:06
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnestTubb
Har ni också lagt märke till att Sophie saknar ögonbryn?
Ja självklart.
Citera
2019-04-13, 00:56
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Efter första vaxning tar det någon vecka. Därefter ett par gånger så tar det månader. Är brudarna blonda så syns inte armhåle eller bikinihåren heller om du inte är på nära håll vad jag får förmoda att du aldrig varit.
Men ok. Du vill jämföra dessa mjuka hår mot mansskägg? Lucas med ett ursprung där skägg inte växer så kraftigt, och Emelio som mest fortfarande har fjun. Kollar du deras kinder så ser du hur de passar in i skäggtrådarna här på fb med "vad göra åt klen skäggväxt jag skäms". Nick ser ju åt andra sidan ut att kunna riva färsk vitlök med bara kinderna.

Jag tror ju inte att alla de där tjejerna har vaxat sig innan avfärd och du har heller inte presterat några bevis för det. Sannolikheten att det är vaxning och inte rakning som fått bort deras kroppshår är alltså LÅG. Så efter så här pass många veckor och ingen synbar stubb så talar det mesta för att de har tillgång till rakhyvlar.

När du skriver att Emilio har mest fjun, kom igen, snubben är 26 år gammal - det är ingen mopedist vi pratar om...

F.ö så vete f-n om de inte har tillgång till tandborstar också, helt orimligt annars att de hela tiden har kritvita tänder utan minsta lilla mikroskopiska matbit eller beläggning.
Citera
2019-04-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag tror ju inte att alla de där tjejerna har vaxat sig innan avfärd och du har heller inte presterat några bevis för det. Sannolikheten att det är vaxning och inte rakning som fått bort deras kroppshår är alltså LÅG. Så efter så här pass många veckor och ingen synbar stubb så talar det mesta för att de har tillgång till rakhyvlar.

När du skriver att Emilio har mest fjun, kom igen, snubben är 26 år gammal - det är ingen mopedist vi pratar om...

F.ö så vete f-n om de inte har tillgång till tandborstar också, helt orimligt annars att de hela tiden har kritvita tänder utan minsta lilla mikroskopiska matbit eller beläggning.

De flesta brudar vaxar/epilerar sig inför en länge solsemester. Särskilt framför tv med HD. Varför är det svårt att förstå? Bonnie har pincett med sig också. Sitter man sysslolös flera timmar per dag så kan man nog lägga tid på att noppra och ha sig. Eller noppra genom trådning. Något litet snöre från ett rep räcker.

Skulle tro att gnagande på kokos och sockerrör tar bort rätt mycket plack. Sen har Lucas med sig tandkräm och Sophie tandtråd. Ingen aning om de blev bortbytta vid byteshandeln.
Citera
2019-04-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
jag känner en snubbe som trots att han är närmare 50 inte har någon skäggväxt att tala om.
Citera
2019-04-13, 14:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
jag känner en snubbe som trots att han är närmare 50 inte har någon skäggväxt att tala om.

Samma här, även om det är rätt OT.

Såg för övrigt 2018 med behållning. Kan någon citera mig när rövhatten Nick är ute ur 2019 så kan jag börja följa den också.
Citera
2019-04-13, 16:14
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Kollar på repriserna av veckans avsnitt på Sjuan.
Alltså Linns bakdel ... den är helt förtrollande. Hoppas hon blir kvar länge i programmet.
Citera
2019-04-13, 16:25
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Sedan är det rent utav uselt att lag Nord hela tiden fått banan närmast vattnet.
Man ser att deras sand är betydligt fuktigare och klart mer lättgrävd!
Fy fan vad illa av produktionen! Riktigt jävla dåligt!
Syd hade det betydligt tuffare.
Citera
2019-04-13, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Kollar på repriserna av veckans avsnitt på Sjuan.
Alltså Linns bakdel ... den är helt förtrollande. Hoppas hon blir kvar länge i programmet.

Är du synskadad?
Citera
2019-04-13, 17:43
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Samma här, även om det är rätt OT.

Såg för övrigt 2018 med behållning. Kan någon citera mig när rövhatten Nick är ute ur 2019 så kan jag börja följa den också.

Nick har än så länge inte varit med i år i Robinson.
Citera
2019-04-13, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Hoppas hon själv hittar hit och kan klargöra sina preferenser.
En kan ju hoppas att det finns en liten förhoppning om en bakifrånhistoria.
Trots att Linn har mustasch gör hon mig kåt!
Jag misstänker att jag har en fetisch för feta bonnluder från Norrland!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in